L.A. Noire till pc i höst

Robot
L.A. Noire till pc i höst

3D-berikat, bättre grafik och stöd för handkontroll.

#nyhetstips, #rockstar, #la-noire, #rockstar-leeds


Medlem
L.A. Noire till pc i höst

Blir väl ännu en dålig port som GTA IV.

Medlem

Haha, mjauv.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ja det kommer iaf. Känns som ett lovande tecken att de inte övergett PC helt och hållet. Men jag ser mer fram emot GTA5. Att vara polis låser ens frihet rätt mycket.
L.A. Noire har väl inte så många sidouppdrag även om enstaka brottslingar dyker upp om man kör själv?

Medlem

Så ska det låta :3


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Var sjukt nära att köpa det till Xboxet, men då väntar jag på detta istället. Sweet! Hoppas bara det blir en bättre port än GTAIV.

Klart det blir bättre, vi har att göra med proffs.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Utmärkt!

Men... ingenting om Red Dead Redemption?
Det förblir väl konsol-exklusivt


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Rockstar Games gör så här med alla sina spel fattar inte varför ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Rockstar Games gör så här med alla sina spel fattar inte varför ?

Exklusivitetsförhandlingar, (

Är det ens ett ord? Nåväl, nu är det.

) oväntade försäljningssiffror, osv.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ja det kommer iaf. Känns som ett lovande tecken att de inte övergett PC helt och hållet. Men jag ser mer fram emot GTA5. Att vara polis låser ens frihet rätt mycket.
L.A. Noire har väl inte så många sidouppdrag även om enstaka brottslingar dyker upp om man kör själv?

Alltså du nämner GTA och L.A. Noire i samma mening, det känns inte rätt. L.A. Noire är ungefär lika mycket GTA som Sonic är Tetris.


signatur

// Bacon <3

AW8
Medlem

Kul att det kommer till PC, men jag skulle hellre se Red Dead till PC istället, det ser större/bättre/GTA-aktigare ut.

PS. Längtar som fan till nästa GTA!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Det är ju jätteroligt men RDR hade varit än bättre!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag tänkte just köpa det till PS3 men nu kan jag vänta

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Jag tänkte just köpa det till PS3 men nu kan jag vänta

Haha, då är vi 2 xD .. var så fruktansvärt nära att köpa det till PS3, men jag ändrade mig typ 10 gånger och ändå så köpte jag det inte ;D ..blir PC version all the way

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Fuidama:

Ja det kommer iaf. Känns som ett lovande tecken att de inte övergett PC helt och hållet. Men jag ser mer fram emot GTA5. Att vara polis låser ens frihet rätt mycket.
L.A. Noire har väl inte så många sidouppdrag även om enstaka brottslingar dyker upp om man kör själv?

Alltså du nämner GTA och L.A. Noire i samma mening, det känns inte rätt. L.A. Noire är ungefär lika mycket GTA som Sonic är Tetris.

Det är flera meningar. Lär dig vad en punkt är till för.
Jag gör en generalisering av Rockstars releaser.
GTA5 finns det ju ingen som sagt att det varken kommer eller inte kommer till PC. Att de bestämmer sig för att släppa LA Noire till PC är just ett tecken på att de tror PC som spelplattform fortfarande fungerar och ger ett ljust hopp om att GTA5 kommer. Sedan gör jag en personlig åsikt om LA. Noires gameplay.
Jag jämför inte ens spelen direkt mot varandra utan påpekar bara min uppfattning från den korta tid jag spelat L.A. Noire.

Medlem

kul att det dyker upp till pc också hoppas dem gör/gjort en bra portning.
ang handkontroll hade jag hällre sett att dom skrev om hur bra mus + tangentbords-konfigurationen blivit plus att man gjort det möjligt att välja bort mouse acceleration.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

inK
Medlem

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Gah skickade också in ett tips om detta men men. Hoppas det inte blir dålig portning som det vart med IV

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Klart det blir bättre, vi har att göra med proffs.

Precis min tanke. Att ett banbrytande företag som Rockstar skulle vara så envisa att de gjorde en dålig port två gånger i rad låter allt för paradoxalt i mina öron. Jag är glad att det öht blir ett PC-släpp!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skrivet av inK:

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.

Why "inK"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Gah skickade också in ett tips om detta men men. Hoppas det inte blir dålig portning som det vart med IV

Var inte en direkt dålig portning, mer ett sjukt krävande spel. GTA IV är inte Gears of War etc.. alla spel som hittils kommit ut på PC som har bra grafik samt mycket fysik och samtidigt en levande värld med massor av olika AI'n som datorn måste räkna ut hela tiden (inkl fysiken för dom) ÄR krävande spel. De flesta ser inte lika bra ut som GTA IV heller.

Grafiken och fysiken i L.A Noire är betydligt enklare så jag tror inte prestandan kommer vara dålig.

Hade nog som många hellre sett RDR.. L.A Noire är mer som Heavy Rain och sånna, imo, skitspel som mer är film än spel, kändes ju bara trist att "spela".


signatur
inK
Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av inK:

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.

Why "inK"?

Personligen brukar jag må relativt dåligt efter att köpa ett spel som blivit riktigt hypat och uppmärksammat från alla håll och kanter i världen som sedan visar sig vara en besvikelse.
L.A. Noire var för min del inte lika bra som väntat.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

En bra nyhet, hoppas bara det är bättre optimerat denna gång..

vsg för tipset btw.

Inaktiv

Får väl hoppas dom släpper RDR till PC någon gång också...

Medlem
Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av inK:

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.

Why "inK"?

Personligen brukar jag må relativt dåligt efter att köpa ett spel som blivit riktigt hypat och uppmärksammat från alla håll och kanter i världen som sedan visar sig vara en besvikelse.
L.A. Noire var för min del inte lika bra som väntat.

Håller med, tyvärr lär man inte kunna rädda deras pengar, utan dom få begå misstaget själva och tro att LA Noire är ett bra spel.

Skrivet av inK:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av inK:

Bra, nu kan även PC-folket få må lite dåligt.

Why "inK"?

Personligen brukar jag må relativt dåligt efter att köpa ett spel som blivit riktigt hypat och uppmärksammat från alla håll och kanter i världen som sedan visar sig vara en besvikelse.
L.A. Noire var för min del inte lika bra som väntat.

OK, då förstår jag. Känner likadant...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Haha, mjauv.

Vaaad?

On Topic: försäljningen till La Noire har ju tydligen varit lite so-so, till skillnad från GTA och RDR så tycks det här spelet rikta sig mer till en lite mognare publik och den publiken är till större delen PC-användare.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Boomer:

Haha, mjauv.

Vaaad?

On Topic: försäljningen till La Noire har ju tydligen varit lite so-so, till skillnad från GTA och RDR så tycks det här spelet rikta sig mer till en lite mognare publik och den publiken är till större delen PC-användare.

Nja, mer förmögen publik hursomhelst. Ett extra rum för grafikkortet med vattenkylning.

Man får väl hoppas pc-gänget blir nöjda att sitta och glo på grafiken, gameplay lär ju inte bli bättre än spelet självt tillåter.

12
Skriv svar