World of Warcraft går free to play – till nivå 20

Robot
World of Warcraft går free to play – till nivå 20

World of Warcraft Starter Edition bjuder på gratis spelande med the Burning Crusade-godsaker tills du når nivå 20.

#blizzard, #world-of-warcraft, #world-of-warcraft-the-burning-crusade


Medlem
World of Warcraft går free to play – till nivå 20

20 lvlar är tbh ingenting...
Det visar bara de otroligt tråkiga delarna i spelet...
Det "roliga" är 80+ då de lite mer varierande questen börjar & man kan göra de roligare dungeons/raids som existerar i spelet...
1-20 är som en rulltrappa... Skit tråkigt och den tar slut fort som f*n

Medlem

Börjar dom förlora kunder,eller är dom bara desperata för att få mer pengar ?

Inaktiv

Jahopp då måste man stå ut med en ny skara nybörjar i LFG systemet tills 20+ instanserna.. Trist, jag som gillar Deadmines

Medlem

20lv? tar ju fan 30 min o levla till 20. de vill säga om man är tank

Medlem

Dom höjer säkert lvl taket i takt med att releasen för deras nya MMO närmar sig!

Medlem

Dom första levlarna är klart dom roligaste. Man lär sig sin klass/ras och får utforska i lagom tempo (till fots).

Medlem

Bara till lvl 20, patetiskt. De kunde ju haft det till lvl 60 i alla fall.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Bara till lvl 20, patetiskt. De kunde ju haft det till lvl 60 i alla fall.

precis, vid de här laget borde Classic WOW vara gratis liksom

Medlem

Alltid nåt i alla fall.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Dom roligaste questsen är fan inte 80+... det är dom 1-30/40 nånting... Beroende på vilken sida man väljer och ras... Men håller med att dom borde ha släppt hela orginal wow gratis så man fick levla upp till 60... Då hinner man bli beroende och köper resten av skit spelen.. Själv har jag lagt av, tack o lov..
Jag har nog aldrig slösat bort mer tid än när jag spelade wow.. Irl livet va ju bara o glömma..

Medlem

De här nog ett sätt få in nya spelare denna enformiga MMO som består bara grinding =(...

Wow hade sin stor till 2005-2007 sen när väl wotlk dog fullständigt =(. Tragiska är att är väl minst 4 år till med här spelet då deras nya MMO Titan ligger tidigt utvecklings skede =((..

Själv la jag ner wow Januari 2009 efter 4 års gaming..

Medlem

Lvl 20? Herregud.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tycker iallafall de kunde bjudit på de första 60 levlarna! Snåla är de!

Inaktiv

Lvl 20.. och snart kommer väl mount lvl 1 också.

Tar ju 30 minuter att lvla 20..

Avstängd

Oj! Något blev gratis, SWEET!

Sluta gnäll, en kostnad av 0 kronor berättigar er 0 / (0 + 1 + 0/4) gnäll.

Medlem

Nivå 20 hade ju räckt för mig, sedan ville jag prova en ny klass. Som tur är så tröttnade jag på den här skiten för många år sedan. Hade jag spelat idag så hade det ju blivit gratis... så det är ju samtidigt synd. Jag skulle dock inte tro att det här kommer att locka till sig så vidare många nya spelare.

Medlem
Skrivet av lyrael:

Tycker iallafall de kunde bjudit på de första 60 levlarna! Snåla är de!

Ja fy fan, de släpper delar av sin produkt gratis. Det dryper av snålhet, bränn deras barn!

Folk är i allmänhet bara FÖR roliga ibland.

Inaktiv

Tycker detta är ett mycket bättre system än "14-day trial" i alla fall


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Detta gör ju knappt någon skillnad, fanns ju gratis innan till nivå 20 fast då begränsat till 10 (14?) dagar.

Medlem

Nä håller med vad några andra har sagt, att WoW hade sin stortid från release till början av WotLK dock var inte cataclysm katastrof i början, det var skitkul när alla hade blues och pvpa/pve fast så är det alltid vid början av expansion sen går det mot stupet.

Medlem

De flästa säger ju verkligen att det är först vid hög level som spelet blir roligt. Jag förstår inte hur man vill spela ett spel som inte kan roa dig på vägen dit. :/

Medlem

usch nej! WoW ska inte falla i F2P träsket. Väldigt sorglig nyhet detta!

Medlem
Skrivet av ForTec:

De här nog ett sätt få in nya spelare denna enformiga MMO som består bara grinding =(...

Wow hade sin stor till 2005-2007 sen när väl wotlk dog fullständigt =(. Tragiska är att är väl minst 4 år till med här spelet då deras nya MMO Titan ligger tidigt utvecklings skede =((..

Själv la jag ner wow Januari 2009 efter 4 års gaming..

Snälla läs igenom vad du har skrivit innan du postar.

Medlem

Tycker de här är jätte bra gjort. Ungefär samma trial som tidigare fast utan tidsbegränsning. Underbart. ^^
Jag kommer spela. Kan säga redan nu. Lvl:ar 1-20 är lätt ett bra val av blizzard. 1-20 är ju lärningskurvan och de finns mycket att göra när man maxat trial lvl:n. Ser de faktiskt lite som en utmaning att utforska hela azeroth(icke northerend) vid lvl 20.

Medlem

Men wow...för man kan ju göra så hemskt mycket på lvl 20...lvl 60 åtminstånde!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av ForTec:

De här nog ett sätt få in nya spelare denna enformiga MMO som består bara grinding =(...

Wow hade sin stor till 2005-2007 sen när väl wotlk dog fullständigt =(. Tragiska är att är väl minst 4 år till med här spelet då deras nya MMO Titan ligger tidigt utvecklings skede =((..

Själv la jag ner wow Januari 2009 efter 4 års gaming..

Snälla läs igenom vad du har skrivit innan du postar.

Håller med, texten är inte speciellt sammanhängande...

Inaktiv

Detta kan ju omöjligt kallas F2P. Fortfarande ett P2P-spel med en ny typ av trial.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av anon_19389:

Detta kan ju omöjligt kallas F2P. Fortfarande ett P2P-spel med en ny typ av trial.

Håller med. Vad jag förstått är det samma gamla trial bara att de tagit bort 14-dagarsbegränsningen. Alla andra begränsningar finns kvar vad jag förstått (max level 20, max 10 guld, kan inte använda AH, kan inte skicka saker via post, kan inte prata i den publika chatten, kan inte vara i grupper där det finns spelare >lvl20, osv).

Att kalla det för Free To Play är ett hån

12
Skriv svar