FZ söker skribenter!

Inaktiv

Kul att se att kvantiteten ökar, förmodligen ökar kvaliteten också

Medlem

Roligt! Ska bli spännande att se vem som får ett riktigt drömjobb
Själv kommer jag fortsätta som Incident Manger


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av showerguy:

Söker ni forums moderatorer då ? hör av er isåfall.

Ja, hör väldigt gärna av er.

Inte till fanbois hoppas jag...

Tror nog att alla är fanboys nånstans i grunden.. men man kan behärska sig och sköta sitt jobb.

Medlem

Jag skulle nog kunna klara jobbet, däremot saknas både rätt utbildning och arbetsexempel.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Min blogg talar för sig själv!

Jag läser din blogg... kom ner på jorden

Medlem

Vet inte om jag vågar göra en ansökan. Dom flesta tillhörande FZ-Crew har väl bildat en felaktig uppfattning om mig efter en del missförstånd. Visst skulle detta vara en dröm men vi får se

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tror nog att alla är fanboys nånstans i grunden.. men man kan behärska sig och sköta sitt jobb.

Precis det som oroar mig.

Skrivet av Yabba:

Jag läser din blogg... kom ner på jorden

Vad menar du?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag har ett antal års högskolepoäng, men ej i helt relevanta ämnen (sociologi och dylikt) och har läst journalistkurs på gymnasienivå. Hur funkar det?

Medlem

Socialt kompetent är inte synonymt med spelnörd.
Må bäste man/kvinna vinna iaf!

Medlem

Krävs det inte att man är kulturmarxist för att skriva något över huvud taget i Sverige dessa dagar?

Medlem

När är deadlinen för detta? Jag frilansar redan, men då som redigerare på lite olika produktionsbolag. Spelintresset har ju funnits där sen man fick sin första amiga 500 Vore kul att prova på hur kreativ jag kan vara i skrift!

Medlem

jak er ert svenska läraret!
aj knåv inglish!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag skickar in min högkvalitativa ansökan när ni startar upp QW-avdelningen igen!


signatur
Redaktör
Skrivet av anon_98854:

Jag har ett antal års högskolepoäng, men ej i helt relevanta ämnen (sociologi och dylikt) och har läst journalistkurs på gymnasienivå. Hur funkar det?

Skriver du bra om spel - ansök.

Skrivet av jimborajd:

När är deadlinen för detta?

Skrivet av sinned_:

När ska man senast ha skickat in ansökan?

Står i nyheten - 1 oktober.


signatur
Inaktiv

Varför är det ingen som reagerar på valet av bild. Riktigt nice.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Varför är det ingen som reagerar på valet av bild. Riktigt nice.

Hunter S. Thompson?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

När ni säger "helst 20 år eller över", menar ni då "helst 20 år eller över, men minst 18"?

Redaktör
Skrivet av Hallonglass:

När ni säger "helst 20 år eller över", menar ni då "helst 20 år eller över, men minst 18"?

Du ska helst vara 20 år eller äldre. Är du yngre och ditt skrivkunnande gör revolution eftersom det är precis vad FZ behöver skickar du in din ansökan ändå.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kabex:

Jag skulle nog kunna klara jobbet, däremot saknas både rätt utbildning och arbetsexempel.

Är du tillräckligt duktig lär de ignorera bristande utbildning. Dessutom, och rätta mig om jag har fel, är det väl fullt acceptabelt att skriva artiklar/recensioner och skicka med dem?

Redaktör
Skrivet av ompalompa:

Information om hur mycket arbete som skulle förväntas av en hade varit intressant att veta. Talar vi om ett heltidarbete eller ett par timmar i veckan liksom?
Undrar dessutom om det är värt att söka om man bor långt bort från stockholm? Är det möjligt att jobba på distans eller krävs det reguljära besök på redaktionen?

Det där med "resa över hela världen" får ni gärna utvidga också!

Går inte att säga hur mycket tid det tar, det varierar. Men om vi tänker recensionsskrivande så måste man kunna spela och skriva om spelet med kort varsel.

Vi önskar, som sagt, sökande i närheten av Stockholm eftersom redaktionen ligger här, plus att mycket spelrelaterat händer i trakten.

"Resa över världen" - behöver det verkligen förklaras?


signatur
Medlem

Stor bonus för bilden till "nyheten" förresten, glömt att säga det.
En av de allra största.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

5 min och 4000 mellanslag senare...

zsm
Medlem

Jag lider med den som får sitta och se över alla ansökningar. Förvisso kommer min finnas med, men med lite tur gör jag inte bort mig hoppas jag.

Medlem

Måste man skriva som Hunter S thompson? ^^

Medlem
Skrivet av FZ:

FZ vill främja mångfald och ser därför gärna kvinnliga ansökande. Det vore fantastiskt bra om du bor i eller omkring Stockholm, där vi har vår redaktion. Foto, kroppsmått, och civilstånd singel, är en bonus

Sorry, kunde inte låta bli :skämssmileyn:


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Hmm, pluggar dataspelsutveckling, o läst Spelanalys.
Vet inte om det funkar, får skriva några texter o testa helt enkelt.

Att skriva/läsa vetenskapliga analyser är inte det roligaste.
Får se om jag klarar av att göra det roligt att läsa.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Det skulle helt klart vara trevligt om man lyckades rekrytera någon av det kvinnliga könet, det skulle säkert även locka fler kvinnliga spelintresserade till FZ. Lycka till alla som söker (män som kvinnor), jag är nog dessvärre underkvalificerad.

Medlem
Skrivet av Yabba:
Skrivet av bjosarn:

Min blogg talar för sig själv!

Jag läser din blogg... kom ner på jorden

Måste nog hålla med där faktiskt.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av vampyrer_suger:

Varför är det ingen som reagerar på valet av bild. Riktigt nice.

Hunter S. Thompson?

Som att världen behöver fler ultra-liberaler som vill legalisera alla droger. Han var säkert en jättebra journalist, men har svårt för vissa av hans åsikter.

Medlem

Jag uppfyller i alla fall det första kravet ... DOCK!... He' ba' ett år, tills jag ä 20..... *thumbs* =]


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Skriv svar