Försmak av Battlefield 3-reklam
En liten teaser inför den stundande reklamkampanjen har äntrat vårt arkiv. Det är Jay-Z som sjunger om sina många problem, där hans högt aktade förmodat kvinnliga livspartner inte räknas som ett av dem.
Jag är för tillfället i Kanada, och här har rappare och dylikt en jäkla kommersiell kraft kan jag lova. Att Eminem osv hjälpte till med CoD-marknadsföringen var serious business. Rätt spännande att diskutera med folk häromkring.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
Inget fel på låten i sig men jag tycker inte att den passar bra alls till BF3. Dessutom tycker jag det är synd att dom inte gör något som sticker ut. Dom hävdar att BF3 är något utöver det vanliga, vilket jag inte tvivlar på en sekund, men dom kör samma tema som alla andra.
Gör en reklamsnutt som folk minns. Epic Games hade kläm på det där när dom släppte TV-reklamen till första Gears of War.
Edit: Har också hört från flera att "I've got 99 problems but the bitch ain't one" tydligen ska syfta på COD. Om så är fallet så tycker jag det är lite löjligt att dom fortfarande håller på och ältar det där. Det blir nästan lite dagisnivå på det.
Njae detta verkar bli ett vådaskott utan dess like.
Tycker de antingen skulle ha kört på ett rent cinematiskt/episkt tema eller hoppat på Gears of War iden men någon lugn och stillsam musik till kaotiska bilder.
Linkin parks "The catalyst" funkade med medal of honor, men detta verkar ju så sanslöst missanpassat att man undrar vem som gett detta grönt ljus?
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.
Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Varför inte? Jag kan offra tånageln på min vänster lilltå på att MTV-hiphop är en av de allra mest spelade genrerna i den amerikanska armén.
Seriöst. Förstår inte hur ni kan klaga. Det skulle knappast gå att ha ett låtval som alla skulle vara nöjda med.
Håller helt med! Och dessutom så tycker jag att låten passar mycket bra då "bitches" är nog det sista av alla problem som en soldat tänker på just i krig osv. Förstår inte varför folk är så himla anti bara för att det inte är dubstep eller liknande...
Håller helt med! Och dessutom så tycker jag att låten passar mycket bra då "bitches" är nog det sista av alla problem som en soldat tänker på just i krig osv. Förstår inte varför folk är så himla anti bara för att det inte är dubstep eller liknande...
Mmmmm.... har väldigt svårt att en soldat som går ut i strid inte tänker på sin flickvän eller fru, eller vem de än håller kärt. Såkallade "bitches" enligt låten och dig då.
Nej men det var inte det jag ville peka ut även fast jag då nämnde det. Det jag menade var att problem hos sina kära är långt ifrån prioritet Nr. 1 när raketer susar förbi ens huvud och tak rasar bakom en! Du förstår säkert vad jag menar! Och jag menade inget illa mot det motsatta könet då jag skrev "bitches" utan endast citerade endast låttexten.
Manowar - Brothers of Metal, vid ett stridsvagnsuppdrag, månne?
Alternativt vad som helst med Five Finger Death Punch (vilket inte torde vara direkt obekant, för mer än en amerikansk soldat) - texterna är ju något mer träffande, för flera situationer i spelet.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Mmmmm.... har väldigt svårt att en soldat som går ut i strid inte tänker på sin flickvän eller fru, eller vem de än håller kärt. Såkallade "bitches" enligt låten och dig då.
att tänka på mina nära o kära i strid är det sista jag skulle vilja göra, så jo 99 problems but a bitch aint one funkar
God is dead