Detta innehåller Diablo III-samlarutgåvan

Robot
Detta innehåller Diablo III-samlarutgåvan

Precis som det maffiga Starcraft II-paketet innehåller Diablo III-samlingen mängder av godsaker. Ännu fräckare godsaker.

#starcraft-ii-wings-of-liberty, #starcraft, #starcraft-brood-war, #blizzard, #diablo-iii, #diablo-ii, #diablo-ii-lord-of-destruction, #world-of-warcraft


Inaktiv
Detta innehåller Diablo III-samlarutgåvan

Någon som vet vart man kan förboka ett ex? Hos Webhallen är det fullbokat xD

Medlem

Jag ska köpa alla samlingsutgåvor i SC/WC/Diablo-serierna. Måste också hitta! Inte MMO-titlarna dock.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Funderar på att köpa det faktist, men är mest intresserad av skivorna med "bakom kulisserna" och soundtrack skivan/orna.

Medlem

Priset lär ju inte vara särskilt lågt, då dem utan svårigheter kan sälja slut på alla exemplar oberoende av hur högt pris dem tar... Typ...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det blev en bokning för mig efter att jag fått veta innehållet.
Artwork och soundtrack är givet köp. Skallen ser inte dum ut heller.

Medlem

Trevligt!
WoW djuret skiter jag dock i.


signatur

Meep!

Medlem

Har haft min bokad på webhallen i nästan ett år nu

Beställningsdatum 2010-10-28 21:14

Medlem

Beställningsdatum: 2010-10-24 17:28 från Weballen : D

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Har haft min bokad på webhallen i nästan ett år nu

Beställningsdatum 2010-10-28 21:14

webhallen listar ju inte diablo 3 collectors.

Edit, såg att den är fullbokad

2011-09-07 Produkten är nu Fullbokad

Edit2: Komplett far ju fasiken 100 kr i frakt :/

Medlem

Blizzard har ju totalsabbat D3.

Medlem

Lågt pris: Plastig skit.
Högt pris: Plastig skit.

Ointressant utgåva.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Lågt pris: Plastig skit.
Högt pris: Plastig skit.

Ointressant utgåva.

Det enda gjort av plast är väl skalet till usb minnet, alternativt diablo-skallen?

Blizzard håller hög klass på sina collectors editions faktiskt. USB minnet man fick med starcraft var inget plastigt skit det inte.

Medlem

Oh yes har min bokad å klar sen långt tillbaka.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Deragorn:

Har haft min bokad på webhallen i nästan ett år nu

Beställningsdatum 2010-10-28 21:14

webhallen listar ju inte diablo 3 collectors.

Edit, såg att den är fullbokad

2011-09-07 Produkten är nu Fullbokad

Edit2: Komplett far ju fasiken 100 kr i frakt :/

De är ändå billigare än Webhallen.

Skrivet av cinderella:

Blizzard har ju totalsabbat D3.

Jasså?

Skrivet av kebbe:

Lågt pris: Plastig skit.
Högt pris: Plastig skit.

Ointressant utgåva.

Slipp då!

Innehåller den spelet då, det är ju det viktigaste


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför förboka så långt innan release? Man vet ju inte vilken butik som kommer att ha spelet billigast förrän nån/några veckor innan release.

Medlem

Ska jag behöva googla en högupplöst version av bilden?
Alltså FZ skärp er redan fy fan.

Medlem
Inaktiv

Löjligt, vad skall man allt trams till egentligen. Ser ju bara ut som plastbitar som samlar på sig damm.

Medlem

För 500 kr så kan jag väl tänka mig att köpa den utgåvan. Även om den inte är värd så mycket.

Medlem

Brukar alltid ha CE förbokad långt innan man får veta vad man får just ifall det är någonting intressant ^^

Medlem

Värst vad folk ska gnälla. Vill ni inte ha den så behöver ni inte köpa heller!

Medlem

Redan bokat den, vissa verkar inte förstå vad collectors edition betyder, vill man inte ha det, köp vanliga och använd resten av pengarna till nåt DU vill ha, jag vill iallafall ha collectors.

Medlem

Bäst är nog att vänta tills det kommer upp på de brittiska sidorna, där dem brukar vara klart billigare.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Förboka nu! så ingår en "Pengarna tillbaka" garanti när hypen faller platt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Spelbutiken har också den listad på prisjakt. 897kr inkl frakt.
Ser konstigt ut när D3 CE boxen är vit på Blizzards hemsida. Antar de skulle få skit om de gjorde ännu en svart/röd box á la WoW Cataclysm.

Om priset håller så är det klart bra värde, även för 999kr. Blev riktigt besviken på Bethesdas tama Skyrim CE. En 30cm hög plastfigur, en snyt duk och stramt toapapper för 1500kr. Den skippar jag iaf och någon annan "lycklig" själ som bokat via Webhallen fick min förbokning

Medlem

Grymt förbokat för 3 år sedan

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

vissa verkar inte förstå vad collectors edition betyder

Man tycker väl ändå att de kunde ha erbjudit oss något lite bättre?

Men ja, som sagt så är det ju upp till var och en ifall man vill eller inte vill köpa den.

Medlem

Vart tvungen att köpa det dirr:D

123
Skriv svar