Jagged Alliance-demo ute nu!

Medlem

Jag har nu spelat 3 uppdrag i fullversionen och jag får säga att jag tycker det är kul. Jag prövade aldrig demot men fullversionen är iaf inte toksvår. Det finns ett par små saker jag stör mig på men överlag är det riktigt roligt. Den "taktiskt" paus funktionen fungerar riktigt bra och man kan använda den för att göre en del relativt avancerade manövrar om man så vill. Jag har spelat jagged serien sen första spelet släpptes och visst detta är lite annorlunda och en hel del är omgjort jämfört med JA2 men jag tar spelet för var det är och orkar inte grina om saker de gjort annorlunda. Förväntar man sig en problemfri version av JA2 kommer man bli besviken. Vill man som jag bara ha lite kul och leka med Merchs i ett spel av denna typ så kommer man få många timmars skoj.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det som chockade mig mest med demon va att det flöt på klockrent i vad som kändes som 60+ fps utan att hacka nånstans eller ha tearing .. uppenbarligen programmerare som inte är helt värdelösa .. sen om det har buggar eller ngt kan jag inte svara på .. jag hade gärna sett en remake på men of war, med folket från den här studion .. vet iaf vad dom gör .. sen om speliden är lyckad eller inte är en annan sak .

Buggar fanns det eftersom dom uppdaterade ju demot. Dom flyttade också startpositionen lite i demot då man kunde bli upptäckt det första som hände. Vilket inte är så kul om man aldrig spelat spelet förut

signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

12
Skriv svar