UFC Undisputed 3

Robot
UFC Undisputed 3

Fighting, det vill säga sådan utanför tv-spelsvärlden, blir bara större och större. Störst av alla är organisationen UFC, och det senaste fighting-spelet slår knockout på konkurrenterna.

#yukes, #ufc-undisputed-3


Medlem
UFC Undisputed 3

hey mate lets push our halfnaked bodies togheter and hug and share crotchsweat while on the ground


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Har några polare, typiskt sånna människor som igentligen inte är intresserade av spel överhuvudtaget. Dom sitter med UFC och tror att dom är bäst på spel bara för att dom spöar mig på UFC. Kanske bäst på UFC som igentligen är mer som en fighting simulator av UFC än ett riktigt kul fighting spel. Själv föredrar jag fighting som Soul calibur, Tekken, Street fighter, Mortal kombat...


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Skrivet av Casten:

Har några polare, typiskt sånna människor som igentligen inte är intresserade av spel överhuvudtaget. Dom sitter med UFC och tror att dom är bäst på spel bara för att dom spöar mig på UFC. Kanske bäst på UFC som igentligen är mer som en fighting simulator av UFC än ett riktigt kul fighting spel. Själv föredrar jag fighting som Soul calibur, Tekken, Street fighter, Mortal kombat...

Dessa spel har ju väldigt mycket gemensamt dock. Gäller bara att förstå mekaniken och nöta. Gillar både UFC-spelen och de du nämner (utom mortal kombat).

Medlem

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

Medlem
Skrivet av manuelek:

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

Det märks att du inte är särskilt intresserad av MMA och UFC. Anderson "The Spider" Silva har groteskt långa ben. Därav smeknamnet.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av manuelek:

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

Så ser ett ansiktsuttryck ut, har du själv sett hur ansiktet ser ut från en bitch slap i 5000 fps?

Medlem

Jon "Bones" Jones!
Har varit för mycket defensiva fighters, som Anderson Silva exempelvis, de senare åren.

Verkar vara ett riktigt bra spel, kanske blir att kolla närmare på. Någon som vet om demo finns på Xbox Live? Sportspel brukar ju ha den valmöjligheten.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av Roy Batty:
Skrivet av manuelek:

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

Det märks att du inte är särskilt intresserad av MMA och UFC. Anderson "The Spider" Silva har groteskt långa ben. Därav smeknamnet.

http://www.mmaweekly.com/wp-content/uploads/2011/01/Silva077....

Ägd wohoooo


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av manuelek:

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

Hehe ja där va du lite fel ute :-). Som sagt han är känd för sina långa smala ben. Han klassas förövrigt som världens bästa.

http://www.youtube.com/watch?v=1pLP5mUTy6Y&feature=related


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

UFC 2010 var faktiskt kul, kanske blir ett köp på denna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av HarM:

Hehe ja där va du lite fel ute :-). Som sagt han är känd för sina långa smala ben. Han klassas förövrigt som världens bästa.

Beror på vem du frågar. Han vägrar ju gå upp viktklass exempelvis. Dessutom slåss han för mycket på motståndares misstag för att i min bok klassas som "världens bästa" (om man nu snackar "alla kategorier").


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av HarM:

Hehe ja där va du lite fel ute :-). Som sagt han är känd för sina långa smala ben. Han klassas förövrigt som världens bästa.

Beror på vem du frågar. Han vägrar ju gå upp viktklass exempelvis. Dessutom slåss han för mycket på motståndares misstag för att i min bok klassas som "världens bästa" (om man nu snackar "alla kategorier").

Tjaa, inte det man brukar vara ute efter? Gör du ett misstag får du konsekvenser om din motståndare ser det. Konstigt att du tycker det är dåligt.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Tjaa, inte det man brukar vara ute efter? Gör du ett misstag får du konsekvenser om din motståndare ser det. Konstigt att du tycker det är dåligt.

Sa jag någonstans att Anderson är dålig? Det jag sa är att jag tycker han fightas för mycket på defensiven för att ses som "världens bästa". Dessutom vägrar han, efter varit "överlägsen" länge, gå till en annan viktklass.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av HarM:

Hehe ja där va du lite fel ute :-). Som sagt han är känd för sina långa smala ben. Han klassas förövrigt som världens bästa.

Beror på vem du frågar. Han vägrar ju gå upp viktklass exempelvis. Dessutom slåss han för mycket på motståndares misstag för att i min bok klassas som "världens bästa" (om man nu snackar "alla kategorier").

Vägrar gå upp? Han har gått upp två gånger, först lekte han med James Irvin, sedan Forrest Griffin. skulle vilja säga att han fightas smart! Eller så kan man ju göra som Wanderlei Silva och tjurrusa och hoppas på det bästa? Är det en bra fighter? Kanske roligt att se på, men inte någon bra taktik. Rent tekniskt finns det inte många som mäter säg med Anderson.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Ska han gå upp en viktklass behöva han lägga på säg mera muskler, tror inte han känner för det, han är inte någon ungdom längre, 37år!
Sen vet jag inte om man kan kalla honom defensiv? Hur många avslut har han inte?
Hans är en counter fighter, han är otroligt pricksäker , när han väl får inte känslan är han svår att stoppa.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Tror inte jag är fel ute, bilden är helt klart photoshopad och klonad för att förlänga underbenet. Det står jag fast vid

Medlem
Skrivet av manuelek:

Tror inte jag är fel ute, bilden är helt klart photoshopad och klonad för att förlänga underbenet. Det står jag fast vid

Photoshopad! Absolute, bara inte förlängt benet med kloning verktyget :-).


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Jag skulle vilja ha en förklaring till varför tre eller fyra delar på underbenet ser exakt likadana ut då Kloningsverktyget i sitt esse så att säga. Men vi kan ju gå en match om det

För att förtydliga är det inte bilden ni lagt in i efterhand jag menar, utan den som dyker upp som banner på förstasidan. Jag lovar er att den är klonad och jag menar LOVAR. Jag plåtar alla era bröllop gratis om den inte är det, så säker är jag. Har ju några timmars erfarenhet av photoshop.

Medlem
Skrivet av manuelek:

Jag skulle vilja ha en förklaring till varför tre eller fyra delar på underbenet ser exakt likadana ut då Kloningsverktyget i sitt esse så att säga. Men vi kan ju gå en match om det

För att förtydliga är det inte bilden ni lagt in i efterhand jag menar, utan den som dyker upp som banner på förstasidan. Jag lovar er att den är klonad och jag menar LOVAR. Jag plåtar alla era bröllop gratis om den inte är det, så säker är jag. Har ju några timmars erfarenhet av photoshop.

Har rätt många års erfarenhet av MMA, men även av photoshop och klonvektyget :-).
Mycket möjligt att man klonat på benet för att få den där rynkiga effekten, men tror inte de förlängt benet, har de klippt av honom? Flyttat honom bakåt och sedan
Klonat in en bit? Blir ju en del jobb om man säger så, allt annant runt om blir ju påverkat också? Nää men du kanske har rätt


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Det hade blivit en del jobb om det skulle se bra ut, nu har de gjort det på en kafferast. Men jag argumenterar inte mer om det uppenbara. Ha en bra dag

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jon "Bones" Jones!
Har varit för mycket defensiva fighters, som Anderson Silva exempelvis, de senare åren.

Verkar vara ett riktigt bra spel, kanske blir att kolla närmare på. Någon som vet om demo finns på Xbox Live? Sportspel brukar ju ha den valmöjligheten.

AHAHAHAHAHHA.... herregud. Du har noll jäkla koll. Först kallar du Anderson Silva för Defensiv fighter. I sina 3 senaste fighter har han avslutat sina motståndare med TKO, KO och Submission.
Och detta inte på något lamt defensivt vis då matcherna avslutats i rond 2, 1 och rond 5 (denna match var mot chael sonnen som förövrigt var årets bästa fight 2011). Han är en smart fighter med underbar teknik. Du säger att han inte är världsbäst för att han inte går upp i viktklass? han har, som nämnts här tidigare, gått o kört i light heavyweight och dominerat. Varför ska han gå upp i viktklass? För att göra dig nöjd? Han är världsbäst i sin viktklass och kommer troligen avsluta sin karriär som GOAT (greatest of all time). Din idé av en bra fighter är väl Tank Abbott. Gå o lägg dig förfan.. haters gonna hate.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av manuelek:

Det hade blivit en del jobb om det skulle se bra ut, nu har de gjort det på en kafferast. Men jag argumenterar inte mer om det uppenbara. Ha en bra dag

Jag är också ett mycket insatt mma-fan. Och du har helt rätt. Självklart är bilden shoppad och de har förlängt benet. Det måste väll förfasen varenda människa se. Ser ju helt sjukt ut, de kunde ju åtminstone ha flyttat ner knäskålen om de nu skulle massakrera hans ben med en rutten photoshop.

Medlem
Skrivet av manuelek:

Det första som "slår mig" är att rubrikbilden är något av det sämst photoshoppade jag sett på länge. Kolla in killens underben, påminner om Dhalsim i Street Fighter-serien! Någon har gått lös på kloningsverktyget för att förlänga underbenet med mycket dåligt resultat. Phuu... jag var bara tvungen att få det ur mig! Tack.

http://xkcd.com/331/

Medlem

Förövrig är bilden shoppad så det sjunger om det. Lägg originalbilden side by side....


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jon "Bones" Jones!
Har varit för mycket defensiva fighters, som Anderson Silva exempelvis, de senare åren.

Verkar vara ett riktigt bra spel, kanske blir att kolla närmare på. Någon som vet om demo finns på Xbox Live? Sportspel brukar ju ha den valmöjligheten.

Sluta nu, vad f** snackar du om. Vet du ens vad mma är för sport? Du har ju noll koll om hur sporten funkar.


signatur

IDKFA

Medlem

Wow, varför blir folk så arga för att man inte håller med?
Jag tycker inte att man blir "världens bästa" bara för man har bra statistik. Som Machida som gick hur länge som helst på vinster när han bara stod och väntade.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Wow, varför blir folk så arga för att man inte håller med?
Jag tycker inte att man blir "världens bästa" bara för man har bra statistik. Som Machida som gick hur länge som helst på vinster när han bara stod och väntade.

Han hade förmodligen varit obesegrad ännu om det inte våre för fans som du tyvärr, han fick en massa kritik för att han inte var tillräckligt aggressiv och underhållade, så han bytte stil och börja förlora, han stil är ju också kontring.

Tyvärr uppskattas inte teknik och skicklighet över knockar och underhållning.

Förstår om man vill ha mera action ibland, men om du kan undvika att bli träffad skulle du inte göra det då? Är själv gammal kampsportare och uppskattar teknik mera än något annan.

En gång i tiden vill jag bara se knockar och avslut, men har följt MMA sedan mitten av 90 talet och har en annan synd på det nu mera..


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Håller med om ovanstående, bjosarn är säkert en sådan typ som buar när två fighters clinchar (som inte fattar något och tror att de bara står och kramas).


signatur

IDKFA

Medlem

Arg blir man ju inte för det! Alla får ju ta sporten som man vill!
Vissa tar MMA som ren underhållning, inget fel i det.
Men av nyfikenhet, vem tycker du är bäst i världen bjosarn och varför?


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

12
Skriv svar