Se den förlängda Mass Effect 3-trailern nu, nu och nu!

Robot

Spana in den förlängda lanseringstrailern och känn hajpen sprida sig i din Reaper-fientliga kropp.

Medlem

Så jefla grym trailer! Synd bara att jag inte spelat igenom 2an än.

Medlem

Ännu bättre, kändes inte lika ihopklippt som den första. Lite kul att dom fick med Nigel Fishnchips där man fick se vad det var han sköt egentligen.

Medlem

Det var ju inte så där jätte mycket mer material i denna trailer. Hade hoppats på lite mer Men jag är så sjukt taggad inför ME3

MFZ
Medlem

...never!

inga spoilers för mig inte.

signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

43 sekunder lång? hur är denna längre? Inte nog med att den bara slutar typ mitt i ingenstans. Antar att ni lyckats ladda upp en corrupt verison.

Medlem

Jag har testat demot och jag måste säga att det gav mersmak. Jag tyckte ME2 var för mycket RPG för min del men nu när man kan välja hur man vill spela spelet, är detta utan tvekan ett givet köp.
Synd bara att grafiken inte är lika snygg som den är till trailern för nog sjutton hade man kunnat göra saker och ting mer up to date.
Till er som säger att gameplay väger tyngre än grafiken, så säger jag bara håll er till era konsol om ni inte har råd till en dator för över 20-tusen kronor. Jag själv vill ha både och i alla lägen.

För mig är den 3:35 och filmen ser ut att funka som den ska.

Medlem

SÅ JÄVLA FEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!<3

Skrivet av McKinley:

Jag har testat demot och jag måste säga att det gav mersmak. Jag tyckte ME2 var för mycket RPG för min del men nu när man kan välja hur man vill spela spelet, är detta utan tvekan ett givet köp.
Synd bara att grafiken inte är lika snygg som den är till trailern för nog sjutton hade man kunnat göra saker och ting mer up to date.
Till er som säger att gameplay väger tyngre än grafiken, så säger jag bara håll er till era konsol om ni inte har råd till en dator för över 20-tusen kronor. Jag själv vill ha både och i alla lägen.

Har du kört ettan då om du klagar på för mycket rpg i tvåan(det är ju ett action rpg). Jag tycker att gameplayet är viktigare än grafiken och jag föredrar pc men visst är bra grafik alltid ett plus(däremot skulle du köra ett spel med superb grafik men dåligt gameplay eller ett spel med medioker grafik men bra gameplay?).

Inaktiv
Skrivet av McKinley:

Men om man har en dator för 35 000 kr då och ändå föredrar gameplay före grafik?

Medlem

Kom igen nu för helvete! Låt mig knyta ihop min historia någongång! Hang on Ashley, I am on my way.

Medlem

Jag fick rysningar(den bra typen) i hela kroppen 0_0

Medlem

Kollade precis på denna på min 100" duk med fetaste jävla surroundanläggningen och detta var fan den fetaste jävla trailern jag sett i hela mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!

signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Goosebumps

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tror man måste börja med en insamling för alla utsatta småtjejer i spel och trailers, antingen blir dem lemlästade av onda utomjordingar eller så kommer det en massa zombies och försöker döda dem(eller dinosaurier, sovjetiska soldater osv)

VILKA ÄR MED MIG!!!!!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Jaja du har gnällt om det i varenda EA/ME3 tråd nu, vi fattar.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Måste markera mitt missnöje :/

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Gå och gör det där borta istället >------- FACEBOOK --------->

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Men jag använder inte facebook :'(

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Men jag använder inte facebook :'(

Gör det där borta >------- TWITTER ------------>

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

Lägg in Origin suger apröv eller motsvarande/mer rumsrent i din "sig" då så behöver du inte skriva det hela tiden.

Medlem

Detta längtar jag efter som in i bomben, sen längtar jag till mina 21 dagar i Thailand till november Snäll flickvän som beställer Mass Effect 3 Collectors Edition till mig btw

signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

In Blur we trust <3 (det är blur som gör 90% av alla spel cinematics http://blur.com/)

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av raefzm88:

0rigin ;'(

...Nej.

Skrivet av McKinley:

Så mycken dårskap - att ta bort RPG-element gör det bara till ett hjärndött 3PS, att "välja hur man vill spela spelet" är vad RPG handlar om.

Gå du och spela dina sanslöst snygga spel som är så tråkiga att hjärnan ramlar ner i fotvalven i stället. Så spelar jag spel som har en bra mix mellan gameplay och visuell skönhet, på min 15kkr PC. (Hade mycket väl kunna spela dem på en 10kkr PC, utan någon större visuell förlust, (något större på en 7-8kkr-rigg, men fortfarande okej) så att man måste ha en monsterburk för att njuta av bra spel är rena dumheter.)

OnT: Säga vad man vill, trailern är löjligt vacker, och stämningsfull - föredrar den definitivt framför framförallt ME2s motsvarighet.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jäklar vad sugen jag blir! Försökt dämpa abstinensen med en maratongenomspelning av ettan och två av tvåan men det går inte. Jag vill ha mer!!! Hinner iofs köra igenom dem ett par gånger till innan release... Vi ses!

Medlem
Skrivet av mikrokiwi:

In Blur we trust <3 (det är blur som gör 90% av alla spel cinematics http://blur.com/)

Deras Arkham City, TOR och Fable 3-trailers är sanslöst bra!

Medlem

Jäkla tjat det är om detta spel! Hur mycket "nyheter" ska ni mangla upp egentligen?
Nu är det överdrivet. Så bra kommer inte detta spel att bli. Det är otroligt lång väg ifrån vad "grafikmässiga" spel kan vara idag.

Medlem

Gamers måste vara planetens mest otacksamma människor (och jag skäms över att tillhöra skaran gamers). Ni knorrar och gnäller i varje tråd om ett nytt spel hur förra sög, hur grafik inte spelar roll yada yada yada. Varje spel är ett konstverk i sig. Oerhört mycket tid, svett och tårar som plöjts ner för att planera, designa, koda, testa, utvärdera och släppa spelet. Och sedan skriker planeten i kör att det suger.

OK att alla inte gillar RPG, FPS, TPS eller vad det nu kan vara. Kinect, Wiis handkontroller, PSP Vita eller PS3. Ingen av dem är dåliga. Det är varken mer eller mindre rätt/fel att spela på en PC än en konsoll. NJUT av spelen ni gillar, ignorera dem ni inte gillar. Så enkelt är det. Faktiskt, helt magiskt enkelt!

Själv tycker jag att SW:TOR är ett evigt döfött WoW-springande. En polare till mig har stort sig offrat sin förstfödde till Bioware och LucasArts över glädjen över spelet. Fine, jag behöver inte köra det. Men jag tänker inte heller säga hur dåligt _jag_ tycker det är. För det spelar liksom ingen roll.

Ang Mass Effect... jag var emot speltiteln när den kom till krysslådan. En polare övertalade mig att testa ett demo när det kom till PC. Jag fastnade direkt och älskade spelet. Sedan kom tvåan och jag älskade det ännu mera. Visst, jag saknade vissa saker från ettan, och vissa saker kunde ha varit bättre, men spelet i sig är ändå väldigt bra. Väldigt få buggar, fin grafik, bra story. Trean är jag tveksam till, testade demot och det kändes "meh", det där magiska saknades, men jag tänker ge det en chans. Ett demo är ett demo och jag väntar tills hela kommer. Jag kommer köra igenom båda första för att komma i "stämning", sedan kommer jag köra trean. Och gillar jag det inte så fine - lägger det på hyllan och går vidare med mitt liv. Kommer folk och frågar mig så säger jag "testa själv, du kanske kommer gilla det!". Eller så säger jag "det är det bästa jag kört, men prova istället för att fråga mig".

Jag älskade Crysis (FZs plockkyckling nummer ett när det gäller "gamers" som gnäller över att det bara var ett grafikdemo utan någon handling, story eller glädje). Jag tyckte Crysis Warhead var bra även när det kändes ofärdigt. Jag väntade och väntade på tvåan och fattade tycke för det också, även med vissa reservationer. Men spelen är tekniskt sett väldigt bra, väldigt mycket tid har lagts ner på att få ut dem till er otacksamma "gamers" och som jag ser så har de också sålt bra, även när det varit så oerhört "dåligt" som ni hävdar. Samma sak gäller Mass Effect.

Vill bara ventilera över min ilska över hur tråkiga människor är på denna site. En site som skapades som en hyllning över en av historiens bästa FPS (ett FPS som inte jag tyckte var speciellt), och nu sitter samma människor och spyr över andra spel.

Jag är spelprogrammerare och speltestare, så jag har i alla fall fått perspektiv över allt jobb som krävs för ett spel skall bli till, och hur ledsna spelkodarna kan bli när de får höra av en massa experter-wannabies att det suger etc etc.

Spela det du vill, oavsett om det är hardcore strategi på din 40000kr-PC eller om det är The Sims på Xbox, och njut av spelen. Och skänk en tanke till alla de människor som jobbat dag och natt för att ge dig möjligheten till att spela det.

Och jag är taggad inför ME3. Trailerfilmer är jag inte så impad över överlag då de visar inget och säger ännu mindre om själva spelet, de är bara reklamen. Och reklamen är alltid positiv oavsett. Det är liksom det som är meningen med reklam - att locka, inte skrämma bort. Så jag låter det vara.

Och tyvärr så är jag en "gamer". Ända sedan jag knackade mina egna spel på C64:an. Men "gamer" idag börjar bli ett skällsord... nästan som "hacker" har blivit. Men till er andra som är taggade inför ME3, hoppas ni blir nöjda!

Som Vorheece också skrev - Ashley, jag är på väg!

12
Skriv svar