Multiplay [men of war]

Medlem
Multiplay [men of war]

Någon mer som är trött på att det nästan är omöjligt att kommunicera med dem flesta spelarna i Men of War multiplayer?
specielt ryssarna då majoriteten skriver med ryska bokstäver

så därför skulle det vara riktigt kul om man kunde dra ihop ett gäng svenskar och köra några rundor då och då

allting från combat till coop!
specielt coop skulle vara riktigt kul att köra seriöst med några som man i alla fall kan kommunicera med, skulle också vara kul om man kunde dra ihop ett gäng sen typ planera egna uppdrags liknande rundor, då ena laget skulle kunna vara defenders och få ett X antal minuter på att fortifiera en stad medans andra laget anfaller för att ta över den, eller vanlig strid då man försöker enbart vinna

Ni som är intresserade hör av er här antingen via tråden eller PM, så kan vi planera en spel session

Medlem

Jag är gärna med på detta
Anledningen till att jag inte spelar så mycket men of war just nu är skolan och de få servrar med bra ping på.


signatur

Solo indie utvecklare - https://www.frostward.com/

Medlem

Jag är med, men räkna inte med full support från min sida då Empire Total War nyss kom hem till mig.


signatur

Sånt e livet

Medlem

kul att ni är på!

jag hoppas att ni har msn, då jag anser det är lättast att använda för att nå varandra, så kan man ju alltid impuls skriva när man vill köra

skickar i alla fall min msn adress till er båda så kan vi hålla kontakt när folk är sugna, eller planera nåt till någon dag eller helg

om det är fler som är på så kontakta mig, jag kan nästan alltid köra om jag är hemma och har lust, vilket jag har just nu

1
Skriv svar