cs serven från linux servern XD

Medlem
cs serven från linux servern XD

hej !! jag ock en kompis tänkte dra i gång en cs server från min linux server jag är helt öppen på förslag nån som har några bra ider ?? som man bara måste ha på en server ??

Medlem
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Grebolf:

Vilken hjälte!

bad om hjälp om vad som måste finnas på server ??

Du måste ha mycket hjältar på din server, jag rekommenderar Sean Bean (Boromir) starkt!

Mycket bra exempel på hjälte!

Tack så mycket kompis! Vilken hjälte är din favorit?

Jag tycker i princip om alla hjältar som bekämpar ondska och mörker! Speciellt hjältar som jag själv får vara med att skapa, precis som man gör i spel och så! Hurdan är din bästa hjälte då?

när du börjar tjata om sagan om ringen figurer mennar du att jag ska hans röst eller nåt på servern ??

Medlem
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Grebolf:

Vilken hjälte!

bad om hjälp om vad som måste finnas på server ??

Du måste ha mycket hjältar på din server, jag rekommenderar Sean Bean (Boromir) starkt!

Mycket bra exempel på hjälte!

Tack så mycket kompis! Vilken hjälte är din favorit?

Jag tycker i princip om alla hjältar som bekämpar ondska och mörker! Speciellt hjältar som jag själv får vara med att skapa, precis som man gör i spel och så! Hurdan är din bästa hjälte då?

när du börjar tjata om sagan om ringen figurer mennar du att jag ska hans röst eller nåt på servern ??

Du har lärt dig väl, Kamrat!

Medlem
Skrivet av Baizon:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av Grebolf:
Skrivet av Baizon:
Skrivet av albin_s:
Skrivet av Grebolf:

Vilken hjälte!

bad om hjälp om vad som måste finnas på server ??

Du måste ha mycket hjältar på din server, jag rekommenderar Sean Bean (Boromir) starkt!

Mycket bra exempel på hjälte!

Tack så mycket kompis! Vilken hjälte är din favorit?

Jag tycker i princip om alla hjältar som bekämpar ondska och mörker! Speciellt hjältar som jag själv får vara med att skapa, precis som man gör i spel och så! Hurdan är din bästa hjälte då?

när du börjar tjata om sagan om ringen figurer mennar du att jag ska hans röst eller nåt på servern ??

Du har lärt dig väl, Kamrat!

ska man ha slay och super adamins och är det lätt att fixa ??

Medlem
Medlem

ja ska !!!! du gjorde min dag

1
Skriv svar