Lost Souls - Still Concing avi släppt (TFC)
Det här är antagligen det sista stora TFC skills-projektet som nånsin kommer att göras. Jag har följt Renegade och Crusher dom senaste 6 månaderna med arbetet på deras avi och det har vart vansinnigt kul. Massor av flabb, massa svett och förbannelser, och ett oräkneligt antal timmar ingame för att landa alla conc tricks. Renegade har också gjort många av dom mappar som behövdes för avin.
Jag hoppas bara att avin för den uppmärksamhet den förtjänar och att några av er kan uppskatta det arbete som ligger bakom det hela.
Många tack till Crusher och Renegade för att ni ville ha mig som bollplank, kritiker och groupie :D.
Download link #1
Download link #2
Finns också på Google Video i sunkig kvalité.
Och en larvig reklamfilm till detta här
Lost Souls - Still Concing (dec 2007 - april 2008)
Starring:
[ConC]Renegade
Crusher^vi
Programs used:
Team Fortress Classic
VideoMach 2.7.2
Sony Vegas Video 6.0
Special thanks for help and support:
Lt.Llama
[KuH]Base_Jaxx
^crazy
Simbian-Mc-
xan
Knuckles
Tyrant^vi
Custom maps / mappers:
conc_aim - (Aim[KuH])
conc_avi - (Simbian-Mc-)
conc_azure_beta - (Phast)
conc_crusher - (Knuckles)
conc_euroskillz - (Knuckles)
concmap_ezh - (Renegade)
concmap_renegade2_beta - (Muleh)
concmap_rj_beta - (Renegade)
impact_conc - (Myst^vi)
ren_crush_jump1 - (Renegade)
ren_crush_jump2 - (Renegade)
ren_crush_jump3 - (Renegade)
ren_crush_jump4 - (Renegade)
uc2_dumbarse - (Pulsedriver-u|c-)
Many thanks to everyone for watching this, it took a good few months to complete due to laziness on my part
but personally i think it was worth it, i hope you have enjoy watching this as much as i enjoyed making it!
I would like to take this opportunity to thank Crusher for not only being an amazing concer who can land jumps
that make even me look twice but also for being a good friend and dedicated to getting this avi finished ...
THANKS MATE, I OWE YOU ONE!
THANKS FOR WATCHING
[ConC]Renegade-u|c-|Ap|-zG-