Svininfluensan = global konspiration?

Inaktiv
Svininfluensan = global konspiration?

http://www.naturalnews.com/026503_pandemic_swine_flu_bioterro...

Vad säger ni om det här? En österrikisk journalist vid name Jane Burgermeister har anklagat en hel skock med höjdare, (Däribland FN, President Barack Obama, WHO-direktören Margaret Chan, bankirerna Rotschild, Rockefeller mfl) för att försöka utföra massmord på den amerikanska befolkningen med hjälp av någon salig blanding farliga influensavirus, bland annat från fågel- och svininfluensan. Citerar artikeln:

Burgermeister's charges include evidence that Baxter AG, Austrian subsidiary of Baxter International, deliberately sent out 72 kilos of live bird flu virus, supplied by the WHO in the winter of 2009 to 16 laboratories in four counties. She claims this evidence offers clear proof that the pharmaceutical companies and international government agencies themselves are actively engaged in producing, developing, manufacturing and distributing biological agents classified as the most deadly bioweapons on earth in order to trigger a pandemic and cause mass death.

Enligt utsago (Obekräftat) så förlorade hon sitt jobb nästan direkt efter att hon framfört anklagelserna.

Detta ska tydligen vara det 100+ sidor bevismaterial hon bifogat i sina anklagelser. Ingenting som jag orkar läsa igenom nu ikväll, men tydligen skall hon göra flera referenser till illuminati, frimureri, nazister osv vilket inte direkt hjälper hennes trovärdighet. Men vad säger ni, är det dags att ta på sig foliehattarna?


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem

media är alltid kasst :[

Medlem
Skrivet av Brax:

Detta ska tydligen vara det 100+ sidor bevismaterial hon bifogat i sina anklagelser. Ingenting som jag orkar läsa igenom nu ikväll, men tydligen skall hon göra flera referenser till illuminati, frimureri, nazister osv vilket inte direkt hjälper hennes trovärdighet. Men vad säger ni, är det dags att ta på sig foliehattarna?

Låter som hon fick tag i manuset till Dan Browns nya book och tog det hela på allvar

Hon hade inte lite fritid hon. Men, kan detta verkligen vara sant?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Låter som hon sett lite för mycket på V for Vendetta.

Medlem

Inte helt omöjligt.

Medlem

Det går skapa konspirations teorier om allting i dessa dagar när vi i stort sätt styrs av media. Klart att detta inte är sant, tror det hade läckt ut för länge sedan isf, det finns folk som hela tiden försöker hitta fel hos FN och Obama, konstigt att de inte hittade dessa, tänk dessutom att det måste ju typ vara 10000 personer (forskare m.m.) inblandade i en sådan sak och det verkar ju jävligt konstigt att inte de gått ut med en sådan hemsk sak att Obama och FN försöker döda folk med hjälp av influensa.

Visst det är pressfrihet och borde vara det men att man får publicera en text baserad på teorier som en femåring hade kunnat koka ihop är skumt eftersom journalister är de perosnerna som bestämmer vad vi ska tro på så är det konstigt att man inte ser över vad man publicerar och vad det kan ha för följder, flera personer kommer att tro på det här och skylla fel personer för fel saker.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv

Citerar återigen:

In February, when a staff member at BioTest in the Czech Republic tested the material meant for candidate vaccines on ferrets, the ferrets died. This incident was not followed up by any investigation from the WHO, EU, or Austrian health authorities. There was no investigation of the content of the virus material, and there is no data on the genetic sequence of the virus released.

Här ryser man ju till lite. Men läser man vidare:

Burgermeister's dossier reveals that the release of the virus was to be an essential step for triggering a pandemic that would allow the WHO to declare a Level 6 Pandemic. She lists the laws and decrees that would allow the UN and WHO to take over the United States in the event of pandemic. In addition, legislation requiring compliance with mandatory vaccinations would be put into force in the U.S. under conditions of pandemic declaration.

Okej, FN och WHO vill ta över hela förenta staterna? Här börjar det kanske bli lite väl stolligt.

Däremot anser jag att teorin om att de stora läkemedelsbolagen ska ha skapat influensan inte känns lika oäven. Men då lär agendan "bara" vara ren och skär profit.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem
Skrivet av Brax:

She claims this evidence offers clear proof that the pharmaceutical companies and international government agencies themselves are actively engaged in producing, developing, manufacturing and distributing biological agents classified as the most deadly bioweapons on earth in order to trigger a pandemic and cause mass death.

Döda sina egna kunder, AWESOME!
Och ja alltså, varför vill flera stora ledare ta död på sin egna befolkning utan ett riktigt mål?
Speciellt när risken är överhängande att dom själva kan få det?

Jag tror någon har sett för många bondfilmer helt enkelt!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Döda sina egna kunder, AWESOME!
Och ja alltså, varför vill flera stora ledare ta död på sin egna befolkning utan ett riktigt mål?
Speciellt när risken är överhängande att dom själva kan få det?

Jag tror någon har sett för många bondfilmer helt enkelt!

Kanske om depopulation och kontroll snarare än vinstintresse är deras agenda. Och säkerligen lär dom redan ha ett fullgott vaccin för dem själva, och kanske en miljon andra "select few" med gott om pengar i fickan. Kalla mig paranoid om ni vill, men mitt intryck av iallafall de amerikanska bankerna är att de inte känner någon vidare patriotism eller medkänsla gentemot sitt land eller sin befolkning, heh.

Men visst, man ska nog inte låta sig uppslukas av grubblerier kring alla dessa konspirationsteorier. I slutändan kommer man knappt att våga gå utomhus. Men man kan åtminstonde försöka göra lite människor uppmärksamma om dom teorier som existerar (som jag nu har gjort), så folk får bilda sig en egen uppfattning. Lite skepsis mot de styrande är bara hälsosamt.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem

Ärligt talat skulle jag inte vara det minsta förvånad om det visade sig vara sant.

Medlem

Bah. Tycker synd om dom som tror på det där.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Bah. Tycker synd om dom som tror på det där.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

OMFGZOMGROFLCOPTER BE READY 4 ZHE ZT0RM!

Nej det här verkar bara vara nån galning.

Vill bara oroa vår vackra värld

Medlem

Det verkar onekligen dumt att ta kål på befolkningen när man istället kan använda människor som livegna drönare (ungefär som man gör nu alltså).

Många konspirationsteorier, som denna, är säkerligen rena påhitt men jag tror inte man ska vara så blåögd att man bortfärdar allt som sägs.

MFC
Medlem

Man kan ju inte gå ut och säga att "nu minskar vi världens befolkning med 2/3", skulle ju inte funka uppenbarligen. Det diskuteras flitigt hur man ska bromsa befolkningsökningen globalt, även födelsekontroll a'la Kina inom EU har diskuterats. Man måste vara vaken för de diskussioner som förs nu för en del av dessa s.k. idéer är inte friska.

De rika har ju redan samlats o diskuterat detta..
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/a...

Vad som jag tycker är anmärkningsvärt är hypen kring svininfluensan. TYCKA VAD MAN VILL OM DESS URSPRUNG men märkligt är det att regeringar tycks VETA att det kommer en "andra version" och förbereder sig för detta:

Storbritannien förbereder sig med massgravar (jfr dödsfrekvensen med andra influensa varianter)
http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23734116-detai...

Vaccination med ett vaccin som inte ens är testat och nu ska man vaccinera gravida och barn?....
http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/guest_con...

Sedan finns det medier som uppmärksammat diskussionen kring ursprunget:

Jag säger varken bu eller bä.. men baserat på vad jag sett när det gäller finanskrisen så förvånar INGET mig längre...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag önskar fasen att det är sådär. med superskurkar och allt.
det måste betyda att bond är på g snart?


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

MFC
Medlem
Skrivet av Ragganof:

Jag önskar fasen att det var såhär. med superskurkar och allt.
det måste betyda att bond är på g snart?

Finns en superhjälte.. eller två

Här är en iaf...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av MFC:

/> Vaccination med ett vaccin som inte ens är testat och nu ska man vaccinera gravida och barn?....
http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/guest_con...
rticle6722428.ece

Något liknande riskerar även att ske i Sverige om man ska tro den här artikeln:

http://www.dn.se/nyheter/sverige/influensavaccin-nar-sverige-...

Citerar:

Vaccinet hinner dock inte godkännas av Europeiska läkemedelsverket, Emea, och inte heller av Europeiska kommissionen, enligt företaget.

Jahapp, två instanser inrättade av EU. Kan man lite på dem? Det kommer alldeles för mycket skit från EU för att man blint och blåögt ska kunna göra det.

De särskilda reglerna för pandemivaccin gör det möjligt att använda vaccinet trots begränsade kliniska data. Det är upp till myndigheterna ifall de kommer att göra det eller om de väntar.

Okej, pandemi? Hur många har egentligen insjuknat i Sverige hittills? Och framför allt, hur många har förlorat livet? Inte en enda vad jag vet, för då skulle den nyheten säkerligen pryda dagstidningarnas förstasida.

Uppenbarligen skall Sveriges vaccin levereras av brittiska företaget "Glaxo Smith Kline", världens näst största läkemedelsföretag. Så det känns inte så osannolikt att dom även producerar Storbrittaniens vaccin, om dom också beslutar att massvaccinera sin befolkning.

Kan inte låta bli att känna viss olustighet inför allt detta, speciellt om vår regering beslutar att rusha vaccineringen.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

MFC
Medlem

http://svininfluensan.com/

kolla särskilt filmen om killen som led så fruktansvärt... *ironi*


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

Kommentarer överflödiga....

Skrivet av Sidan 8, Evidence of the Use of Pandemic Flu to Depopulate USA:

5. The Model State Emergency Health Powers Act has been adopted in 38 States makes it a misdemeanor to a felony to refuse to take amandated vaccine.

6. Legislation would require Americans to either submit to vaccination once a Pandemic State is declared by either the Secretary of Health and Human Services, the Governor of your State or both.

Refuse this vaccine and you will find yourself confined either as a felon without benefit of judge or jury if the offense is a State level one, or involuntarily incarcerated in Federal FEMA holding camps if the offense is a Federal one.

Law enforcement officers are allowed to use deadly force against felony suspects.

If you are in the US, entering or leaving the US at that time, will be to either submit to a weaponized substance being injected into our bodies or involuntary detention.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Law enforcement officers are allowed to use deadly force against felony suspects.

Zombies?! :crazy:


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ja.
Svininfluensan är egentligen ett projekt som drivs av NWO, Judar, Muslimer och USA med syfte att depopulera planeten jorden så att vi alla blir slavar åt Eliten.

Kan vi, som en kultur, acceptera detta pch gå vidare nu SNÄLLA?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Ja.
Svininfluensan är egentligen ett projekt som drivs av NWO, Judar, Muslimer och USA med syfte att depopulera planeten jorden så att vi alla blir slavar åt Eliten.

Kan vi, som en kultur, acceptera detta pch gå vidare nu SNÄLLA?

/thread

Det liknar ju snacket som New age-människorna drar om att när man vaccinerar sig så bestämmer storebror över vem som ska få cancer och vem som inte ska få det. Acceptera att det finns sjukdomar som modern utveckling har hjälpt oss att behandla.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det känns som dom som jagar konspirationsteori är människor som har ett väldig tomt liv i övrigt och letar efter något att fylla det med.

Det behövs handlingsplaner för om folk blir sjuka, man kan inte låta bärare av sjukdomar springa omkring hur som helst. Det är väl ganska självklart, tror inte ni skulle tycka det var kul om det kom någon ludis med random sjukdom och började hosta på dig och din familj.

MFC
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det känns som dom som jagar konspirationsteori är människor som har ett väldig tomt liv i övrigt och letar efter något att fylla det med.

Det behövs handlingsplaner för om folk blir sjuka, man kan inte låta bärare av sjukdomar springa omkring hur som helst. Det är väl ganska självklart, tror inte ni skulle tycka det var kul om det kom någon ludis med random sjukdom och började hosta på dig och din familj.

mm.. vi säger så


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

tänkt div på det här, och det finns bara en sak som är säker.
nån blir väldigt rik på det här ang meducinen...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

tänkt div på det här, och det finns bara en sak som är säker.
nån blir väldigt rik på det här ang meducinen...

Någon blir väldigt rik på att mänskligheten lever ang mat...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hur skall ni göra,skall ni vaccinera er? Jag kommer själv inte att göra det.Jag tror helt enkelt att det inte behövs,kanske får ångra det bittert senare:(

Skriv svar