Medlem

rip är inte riktigt min grej, men... det är hemskt att världen är så orättvis för många, när man tänker på det sittandes här med en kall öl på skrivbordet undrar man hur man skulle kunna påverka det.
När man inser att man inte vill offra sig allt för mycket, för den där egoistiska känslan av att jag har förtjänat det befinner sig så är det mycket lättare att vända sig om och hämta en till öl.

Nån som skriver under och kanske kanske kommer vi till kritan i de här diskussionerna eller är det bara jag...?

signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Kamp:

Vila i frid alla vita människor som dött världen över!

är du bara ironisk för att du känner dig stämplad och utanför i forumet eller menar du det där och vill få den där stämpeln inpräntad?

Varför skulle jag vara ironisk?
q0rra skrev strax innan mig; " Vila i frid alla ni svarta barn som gått bort i afrika!"

Varför kan då inte jag skriva att alla vita människor som dött världen över ska vila i frid?

Justja, det är ju RASISTISK att skriva nånting upplyftande om VITA människor. Jag glömde bort att vi är djävulens avkomma..

Utanför? Stämplad? Hmm, känner mig varken stämplad eller utanför.

Medlem
Skrivet av Kamp:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Kamp:

är du bara ironisk för att du känner dig stämplad och utanför i forumet eller menar du det där och vill få den där stämpeln inpräntad?

q0rra skrev strax innan mig; " Vila i frid alla ni svarta barn som gått bort i afrika!"

Varför kan då inte jag skriva att alla vita människor som dött världen över ska vila i frid?

Justja, det är ju RASISTISK att skriva nånting upplyftande om VITA människor. Jag glömde bort att vi är djävulens avkomma..

Du är så jävla tråkig. Lägg ner bara.

Jag är grymt förvånad över att ingen moderator har låst den här löjliga tråden än.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Kamp:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Kamp:

ah det såg jag inte, läste bara något citat och reagerade. Så då kan man säga att du bara var barnslig som hakade dig på någon annans inlägg. Sorry..

signatur

thank you, come again

Medlem

Så kan man väl uttrycka det om man vill.

Dock var det absolut inte det som var meningen.
Men nu fick vi svart på vitt att det är HELT OKEJ att tycka synd om svarta människor men icke vita.

Medlem
Skrivet av Lord:
Skrivet av Hix0r:

RIP Kurt Cobain,
Även om jag var en liten snorunge när du dog har du alltid varit en stor inspiration!

RIP Dimebag Darrel
Lyssnade inte på Pantera då du dog, men även du har varit en stor inspiration med dina helt insane guitar solos.

RIP Cliff Burton
Den störste Thrash Metal ikonen för mig. Du gjorde Metallica bra!

RIP Metallica
Era sellouts, ni suger.

RIP Mig
Nån kommer få damp för att jag kallade Metallica för sellouts

Jag gillar inte dig just nu :evil:

Vad synd då

Avstängd
Skrivet av Greger:
Skrivet av Hizzi:

Att du är gudskadad ser man ju på ditt bibelcitat på din info.

...Och om du hade faktiskt läst det som står så är det en bibelversion av Rick Astleys gamla sång "Never Gonna Give You Up"

... fast fejk.

Greger, jag tycker att sådana här trådar är rätt kul, men det passar inte riktigt in i den bilden av dig som jag har fått sedan tidigare. Börjar nästa undra om någon har hijackat ditt konto. ;D

RIP alla som dör i orättvisor ... och alla andra för den delen.

Medlem

Är det bara jag som tycker att tråden börjar gå över styr?

signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Skrivet av MilleX:

Är det bara jag som tycker att tråden börjar gå över styr?

Vi är 2.

signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av EliasN:

... fast fejk.

Greger, jag tycker att sådana här trådar är rätt kul, men det passar inte riktigt in i den bilden av dig som jag har fått sedan tidigare. Börjar nästa undra om någon har hijackat ditt konto. ;D

Ja jo, det är den också

Skapade väl mest tråden för shit n giggles, och för att folk verkar ju hela tiden klaga på att folk som skapar r.i.p trådar till olika kända personer är så oerhört störande, så varför inte en allmän R.I.P tråd då liksom?

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Kamp:
Skrivet av huxflux:
Skrivet av Kamp:

Woho, du stavade mitt nick rätt!

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

R.I.P Freddie:

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Kamp:

Så kan man väl uttrycka det om man vill.

Dock var det absolut inte det som var meningen.
Men nu fick vi svart på vitt att det är HELT OKEJ att tycka synd om svarta människor men icke vita.

nej det tycker jag inte, man kan nog tycka synd om alla människor, men som jag ser det är det svårt att hitta något gemensamt som tex vattenbrist eller sjukdomar som vi alla bär, då blir det lättare att specifiera sig i grupp av människor eller i personnivå som alla har något gemensamt. Däremot så kan jag inte ha någon åsikt om vem man ska tycka synd om, det är personligt, men det brukar ju ge en fingervisning på vem man har att göra med i ett forum

signatur

thank you, come again

12
Skriv svar