Allt det senaste om F1 2010
hehe läste och kände direkt att detta kanske kommer bli mer ett spel baserat på filmen "Driven"
Men samtidigt så har inte Codemasters förlöjligat ett racing spel någongång så det återstår att se hur mycket timmar man kommer sitta framför detta
Sim-Racing
hehe läste och kände direkt att detta kanske kommer bli mer ett spel baserat på filmen "Driven"
Men samtidigt så har inte Codemasters förlöjligat ett racing spel någongång så det återstår att se hur mycket timmar man kommer sitta framför detta
Ironi antar jag?
Ptja, vill nog se reaktionerna innan jag eventuellt skaffar detta.
Mycket snack och lite körning, svårt att se på lågupplöst video...
Ironi antar jag?
Ptja, vill nog se reaktionerna innan jag eventuellt skaffar detta.
Nja ironi var de väll en aning, men tycker inte GRID,Dirt serierna varit dåliga? grymt bra tidsfördriv om jag får säga det själv.
Men detta kanske blir ett fiasko, den som väntar han vet!
Sim-Racing
Om F1 säsongen utspelas sig 2010 och 2011 i spelet hur kommer det sig då att Brawn GP är med? Då det nu heter Mercedes GP?
Därför att pre-alpha versionen som de använder i video-demonstrationen innehåller bara 2009 års bilar. Dock kommer fullversionen ha 2010 års team/förare. Stod i alla fall så på virtualr.net
Nothing is Power without Control