Sony är ganska nöjda med försäljningen av Vita

Medlem

Jag vann en PSV på en elgiganten-tävling på Facebook och köpte Rayman till den direkt och nu häromdagen vann jag Gravity Rush på Feber.se, haha!

Jag tycker det är en bra maskin, men jag önskar mer frihet, det är ändå android-baserat och jag önskar fler appar odyl. Jag köper att det är en spelmaskin men varför inte öppna upp den lite mer och ge mer frihet, hade varit riktigt grymt.

Rayman är superkul och Gravity är riktigt snyggt. Jag väntar lite på bättre spel dock och faktiskt att priset på spelen sjunker. När Mortal Kombat blir lite billigare blir det ett givet köp.

Medlem

Köpte en Vita igår faktiskt. Gick in för att köpa ett 3DS men kände att Vita är mer riktad till min målgrupp så jag slog till. Jag är fruktansvärt positivt överraskad, en fantastisk maskin som osar kvalite. PSN har många småspel också som är perfekta när man inte orkar dyka in i MGS eller Uncharted. Tyckte det var rätt billigt också, Vitan inkl minneskort, väska. Rayman, MGS collection och Uncharted för 3050kr.

Glöm inte hur det såg ut för 3DS i början, det var ju total katastrof innan titlarna började trilla in och priset skönk, gissar på att Vitan går åt samma håll med titlar som AssCreed, Bioshock och CoD på gång.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Har fler PSP spel på min Vita än PS Vita spel.

Prestandan och grafiken på maskinen är riktigt bra. Synd bara att det inte släpps en massa spel till den.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar