Robot
Arma III

En tjeckisk militärsimulator som fått oväntad draghjälp av de vandrande döda. Kan Arma 3 behålla sitt egenvärde eller faller det offer för sitt eget modcommunity? FZ tar del av ett storslaget krig med långt fler än ett ansikte.

#bohemia-interactive, #arma-iii, #arma-2


Medlem
Arma III

Det här är anledningen varför man är en PC spelare.

Youtuber

Spelat sen OFP, så detta blir ett givet köp!


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Gött mos, hoppas de slänger in en kampanj för den iranska sidan också.

Medlem

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Medlem

Hoppas bara att det blir bättre optimerat än vad ARMA 2 var, ARMA är verkligen ett riktigt bra spel. Ser fram emot det riktigt mycket!

Att läsa detta lugnar mig lite sen jag fick läste om hur Generals 2 blev styckat och matat till hundarna av EA.

dmn
Medlem
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

trololololooooo

Medlem
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Handkontroll i en simulator?

Medlem

ser riktigt fett ut

Medlem
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Kommer vara som tidigare om inte bättre!
Alla kontroller jag testat, xbox, ps3, gamepads, rattar och joysticks har funkat utan några som helst problem.

Men det är aldeles för många funktioner/kommandon så en handkontroller kommer inte räcka för allt, man får köra tangentbord och kontroller om man vill spela.

Inaktiv

Även jag har hängt med sedan Operation Flashpoint: Cold War Crisis (Operation Flashpoint: Resistance var en klar favorit förr). Jag håller även på att sparar till en bättre, snabbare och finare dator, så jag kommer garanterat att förköpa ArmA 3.

Medlem
Medlem

Har aldrig längtat till ett spel så mycket som ArmA3.

ArmA2 är mitt absoluta favoritspel. Helt underbart.

Medlem

Ska bli kul att testa

Medlem

Videon är från förra året

Medlem
Skrivet av 455655:
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Kommer vara som tidigare om inte bättre!
Alla kontroller jag testat, xbox, ps3, gamepads, rattar och joysticks har funkat utan några som helst problem.

Men det är aldeles för många funktioner/kommandon så en handkontroller kommer inte räcka för allt, man får köra tangentbord och kontroller om man vill spela.

Varför tummar folk ner din kommentar? Han frågade bara och du svarade, och även sa varför T&M är bättre för Arma. Stör mig på barnungar som tummar ner för ingen jävla anledning...

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Handkontroll i en simulator?

Finns folk som använder handkontroll för att flyga helikoptrar, köra bilar osv i sådana här spel, då en analog spak är bra mycket bättre än digitala t-bordstangenter när man ska accelerera/finsvänga osv. Inklusive mig.

Medlem

ArmA 2's singleplayerkampanj är fortfarande så buggig och trasig att jag inte kan komma förbi tredje uppdraget utan att det fuckar ur. Synd.

Jag skulle nog gilla ArmA 3 men jag känner på mig att det är totalt ospelbart det också.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Handkontroll i en simulator?

Finns folk som använder handkontroll för att flyga helikoptrar, köra bilar osv i sådana här spel, då en analog spak är bra mycket bättre än digitala t-bordstangenter när man ska accelerera/finsvänga osv. Inklusive mig.

Själv använder jag min joystick för helikoptrar. Men inte när man springer runt.

Medlem
Skrivet av 455655:
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Kommer vara som tidigare om inte bättre!
Alla kontroller jag testat, xbox, ps3, gamepads, rattar och joysticks har funkat utan några som helst problem.

Men det är aldeles för många funktioner/kommandon så en handkontroller kommer inte räcka för allt, man får köra tangentbord och kontroller om man vill spela.

Tack så mycket för svaret Kanske jag kan se fram emot detta spel då

Medlem

DayZ är bra, men måste ni nämna det vid varje Arma nyhet?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Typhor:

Någon som vet om det kommer finnas stöd för handkontroll?

Handkontroll i en simulator?

Finns folk som använder handkontroll för att flyga helikoptrar, köra bilar osv i sådana här spel, då en analog spak är bra mycket bättre än digitala t-bordstangenter när man ska accelerera/finsvänga osv. Inklusive mig.

Själv använder jag min joystick för helikoptrar. Men inte när man springer runt.

Joystick är självklart också ett ypperligt val för flygandet, ingen tvekan. Men då min gick sönder för ett tag sen, och jag inte flyger så mycket att det känns värt att köpa en bra ny just nu, så funkar min 360-kontroll utmärkt vid de flesta tillfällen

Inaktiv

Givet köp! Har hängt med sedan OFP. DayZ kastade mig tillbaka.

Men jag är bekymrad över eventuell pro-NATO och anti-Iranpropaganda. Sen är framtidsgrejset avtrubbande också, men förhoppningsvis är det inte för överdrivet samt kommer moddar.

Politiken i tidigare kampanjer har varit skit mer eller mindre men inte fullt så illa som Crysis där man bankar Nordkoreaner, aliens och monster på samma gång.

ArmA 3s kvaliteter ligger i motorn.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Givet köp! Har hängt med sedan OFP. DayZ kastade mig tillbaka.

Men jag är bekymrad över eventuell pro-NATO och anti-Iranpropaganda. Sen är framtidsgrejset avtrubbande också, men förhoppningsvis är det inte för överdrivet samt kommer moddar.

Politiken i tidigare kampanjer har varit skit mer eller mindre men inte fullt så illa som Crysis där man bankar Nordkoreaner, aliens och monster på samma gång.

ArmA 3s kvaliteter ligger i motorn.

Mjo, håller med. OFP och Arma har konsekvent varit nästan löjligt pro-NATO och anti-ryska, till och med mer så än vad man kunde vänta sig av ett USA-tillverkat spel! Har gjort att jag fått lite dålig smak i munnen av deras kampanjer, så det är tur att motorn tillåter en att göra egna uppdrag från andra sidan!

Medlem

Michael Gill, var båda öar på samma map eller är det 2 olika maps? Alltså kan man åka båt mellan dem?

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Floffe:

Givet köp! Har hängt med sedan OFP. DayZ kastade mig tillbaka.

Men jag är bekymrad över eventuell pro-NATO och anti-Iranpropaganda. Sen är framtidsgrejset avtrubbande också, men förhoppningsvis är det inte för överdrivet samt kommer moddar.

Politiken i tidigare kampanjer har varit skit mer eller mindre men inte fullt så illa som Crysis där man bankar Nordkoreaner, aliens och monster på samma gång.

ArmA 3s kvaliteter ligger i motorn.

Mjo, håller med. OFP och Arma har konsekvent varit nästan löjligt pro-NATO och anti-ryska, till och med mer så än vad man kunde vänta sig av ett USA-tillverkat spel!

De är ju tjecker, inte många pro-sovjet där...

Spelet ser helt underbart ut, ser verkligen fram emot detta. Årets släpp för mig!

Medlem

De har i alla fall skippat battlefield 3's super "realistiska" sol.

Medlem

lite småhäftigt att de använder sig av irl-information för stjärnhimlen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Tjecker är inte per automatik antisovjetiska. Väldigt många tjecker stödde och stöder det system de hade tidigare. Kommunistpartiet är fortfarande ett av de största.

Queens Gambit gjordes visserligen inte av BI, men de tvistade originalkampanjen till någon kungahussaga, där man slogs mot elaka kommunister som ville störta kungafamiljens snällregim.

(Stjärn)himlen har ju alltid varit riktig för de breddgrader/årtal (inom rimliga gränser) som matats in. Det är så man kan navigera tex. Men den är väldigt low-res.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

12
Skriv svar