THQ ger bort Metro 2033 gratis

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av jiwn:
Skrivet av SID 6.7:

Betalar hellre fullpris än att använda facebook...

Jag bjuder på denna:

JJYCZ-44N9H-T7ZKF

Tack. Redan använd, men såhär i juletider så är det ju tanken som räknas

Attans att du inte hann ta den då. Men jag har en stycken Saint Row 3 (THQ det med) steamnyckel över om du vill ha. Kan skicka den över PM om du inte redan äger spelet. Om du redan har den så kan man ju alltid försöka lotta ut den. ;P

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Tompa:

Jag köpte THQ:s Humble Bundle för två timmar sen, enbart för att få Metro 2033. Fast THQ behöver nog de pengarna bättre än jag, så det blir väl dubbel välgörenhet.

Menar du att du ger alla pengar till THQ på Humble Bundle?

Själv brukar jag ge ungefär 95-98% till välgörenhet och resterande delar jag mellan Humble Tip och utvecklarna.

Det sa jag väl inte? Gav 40-45 procent vardera till THQ och välgörenheten, resten till Humble Bundle.

Nej det sa du ju inte, men det är ju onekligen lite lustigt/märkligt (opassande om jag ska vara pryd) isåfall att du inte nämner att välgörenheten (eller Humble) behöver dina pengar, men däremot att THQ gör det, om du nu ger till alla tre.

Men du kanske försökte skämta till det och antyda att THQ är i ekonomisk knipa? Isåfall var det ganska roligt. Tre FZ-loggor av fem!

Medlem

alltså hur kan man ens få det?

för när jag trycker på länken så blir jag bara redirected till facebook.com/home

Redaktör
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Tompa:

Jag köpte THQ:s Humble Bundle för två timmar sen, enbart för att få Metro 2033. Fast THQ behöver nog de pengarna bättre än jag, så det blir väl dubbel välgörenhet.

Menar du att du ger alla pengar till THQ på Humble Bundle?

Själv brukar jag ge ungefär 95-98% till välgörenhet och resterande delar jag mellan Humble Tip och utvecklarna.

Det sa jag väl inte? Gav 40-45 procent vardera till THQ och välgörenheten, resten till Humble Bundle.

Nej det sa du ju inte, men det är ju onekligen lite lustigt/märkligt (opassande om jag ska vara pryd) isåfall att du inte nämner att välgörenheten (eller Humble) behöver dina pengar, men däremot att THQ gör det, om du nu ger till alla tre.

Men du kanske försökte skämta till det och antyda att THQ är i ekonomisk knipa? Isåfall var det ganska roligt. Tre FZ-loggor av fem!

Ja, THQ har väl inte gått fantastiskt på sistone.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Naida:

Är det roligt då? Hittar ingen recension på fz :l

Här är recensionen.

Gillar du länkar Xbox 360 versionen när han snackar om pc utgåvan, precis som han kunde använda den som referens.. LAL

Var frågar han om pc-recension?

Man skulle möjligtvis kunna anta att en recension av PC-versionen efterfrågades eftersom det är PC-versionen som de delar ut gratis (för så är det väl va?).

Men vadå, Metro är väl mest ett singleplayerspel som man spelar för upplevelsens skull, då är inte den tekniska skillnaden så viktig kanske. För det är väl på det planet som Xbox 360 och PC-versioner brukar skilja sig åt mest, det är väl samma kampanj, samma nivåer och samma berättande ändå. Klart grafiken spelar lite roll ändå, även i singleplayer, men det sänker knappast Xbox 360-versionen så mycket från PC-dito i Metros fall skulle jag tro.

Sen optimeras väl kanske inte spel för PC på samma sätt längre som förr i tiden, utan man lägger mest krut på konsolerna och gör en portning till PC med ett par smärre förbättringar, snarare än att skräddarsy för PC och sedan försöka rädda så mycket som möjligt i den smärtsamma nedbantningen till konsol...Vilket antagligen är DEN stora anledningen till att många datorspelare här på FZ hyser lite agg mot konsoler. De säljer lite för bra, vilket leder till att utvecklare skiter i nio fall av tio att optimera spelen för PC. Bortkastad potential. Trots att jag är inbiten konsolspelare från dag ett (där dag ett är den dag då jag började spela...ehum) så kan jag inte annat än att medge att pcspelarna har en poäng. Å andra sidan är konsoler inte så dumma de heller. Man slipper t.ex. ständigt ligga i framkant och uppgradera sin utrustning, det räcker med den konsol man har. Och så kan spelutvecklare pressa all kraft ur konsolerna istället för att hela tiden anpassa spelen för den senaste hårdvaran. De vet bättre vilka förutsättningar och begränsningar som gäller med konsoler.

Fast just den här konsolgenerationen har varit alldeles för låååång.

Och nu hamnade jag nog utanför ämnet, men hoppas att nån tyckte att det var lite intressant ändå.

Medlem

Ingen som vill skicka en kod till mig kanske eftersom länken inte funkar till mig

Medlem

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Naida:

Är det roligt då? Hittar ingen recension på fz :l

Här är recensionen.

Gillar du länkar Xbox 360 versionen när han snackar om pc utgåvan, precis som han kunde använda den som referens.. LAL

Var frågar han om pc-recension?

Ahh.. nä sant det gör han inte.. Såg nu att man kunde få spelet till ps3 eller xbox360 om man gilla dem på facebook.. eller vänta nu??

Medlem

För er som länken inte funkar
http://daxgamer.com/2012/12/get-metro-2033-free-through-faceb... och klicka på den GULA texten som det står METRO PAGE på så kommer ni till sidan och får eran kod

Medlem
Skrivet av Vigge:

För er som länken inte funkar
http://daxgamer.com/2012/12/get-metro-2033-free-through-faceb... och klicka på den GULA texten som det står METRO PAGE på så kommer ni till sidan och får eran kod

Hamnar på Facebook's startsida :/

Medlem

Logga in på facebook först och sedan öppna en ny flik och klicka på länken jag la upp så fungerade det för mig

123
Skriv svar