Nya Command & Conquer är fansens spel
Bioware Victory och seriens pappa Louis Castle tar med oss bakom kulisserna på nya spelet.
#command-conquer, #command-conquer-generals, #bioware-victory, #westwood
"It feels like Generals", ja för det är nog Generals som merparten av fansen gillade. Inte för att det var ett dåligt spel men detta visar ju hur bra koll de verkar ha på vad fansen gillade och inte gillade (många gamla fans av serien gillade inte det spelet).
Insta buy Älskar fortfarande Generals
Om inget ändrats kommer det här spelet bli ett F2P dock.
Edit: Från den officiella sidan för spelet "The New Command & Conquer is the AAA Frostbite 2 Powered Game - Free to Play - from the Best Selling RTS Franchise of All Time"
Tror dock mer att det kommer bli ett P2W, låter mer som det EA jag känner. Skulle bli väldigt förvånad om de gör ett spel som verkligen är F2P.
"It feels like Generals", ja för det är nog Generals som merparten av fansen gillade. Inte för att det var ett dåligt spel men detta visar ju hur bra koll de verkar ha på vad fansen gillade och inte gillade (många gamla fans av serien gillade inte det spelet).
Generals är i särklass det bästa i serien.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Förutom alla spelen som släpptes innan generals...
*Host host* Tiberian Sun *Host host*
Klart bästa C&C ever. Men visst, jag gillade generals också, det var riktigt roligt multiplayer.
Förutom alla spelen som släpptes innan generals...
Nej nej nej.... Du har fel, jag har rätt.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
De F2P spelen jag sett tidigare i rts serier suger big.
Själv så gillar jag skimish läget bäst och alla kartor som man enkelt kan ladda ner från C&C labs tex. spelare som gör egna kartor. fritt för alla att hämta. Det är spel för spelare.
F2P gör nog så att detta inte blir möjligt i nya släppet så jag är skeptisk tills det kommer info om att vi har vårt skirmish läge kvar i kommande spel. Är inte intresserad av MP.
Ge oss fans möjlighet att göra egna kartor och kunna spela i skirmish det är mitt krav på Generals II.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
ööö nej...generals är bra men lång itfrån best...
har noll förväntingar på detta spel. super cheese cutscenes det är vad C&C är för mig
Så fansen bad om ett F2P med mikrotransaktioner? Spare me EA. Ge mig en uppföljare värdig originalet. Och nej Generals var inte bra, serien la av vid Tibieran Sun.
När vi ändå är i farten. Återuppliva Dune istället.
He he har dune till amiga 500+ och mycket spel blev det köpte också Dune 2000 till pc så visst var/är dune bra.
Har köpt allt som gick att köpa i C&C serien men slutade köpa då C&C 4 kom som är mitt sämsta köp någonsin.
Så ett F2P lockar inte då jag inte litar på att vi får vad som gjorde detta spel bra kvar i spelet.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Så fansen bad om ett F2P med mikrotransaktioner? Spare me EA. Ge mig en uppföljare värdig originalet. Och nej Generals var inte bra, serien la av vid Tibieran Sun.
När vi ändå är i farten. Återuppliva Dune istället.
He he har dune till amiga 500+ och mycket spel blev det köpte också Dune 2000 till pc så visst var/är dune bra.
Har köpt allt som gick att köpa i C&C serien men slutade köpa då C&C 4 kom som är mitt sämsta köp någonsin.
Så ett F2P lockar inte då jag inte litar på att vi får vad som gjorde detta spel bra kvar i spelet.
Du satte spiken i kistan helt klart. Allt försvann när EA satte klorna i Westwood.