En snabbtitt in i nästa år

Medlem

Jag tror folk verkar ha missat att läsa "Första kvartalet 2010" - Jag tror knappast att spel som Halo:Reach, Diablo III och Star Wars: TOR kommer att släppas mellan Januari - Mars.

edit: Där ser man, så går det när jag inte läser alla inlägg i tråden, heh. Men nu är det kanske extra tydligt!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Bad Company 2, Maffia II, AvP, Mass Effect 2, Just Cause 2!

är man ensam om att tycka Biochock (1) sög pung å bara tycker 2an värkar vara är som en finne på ollonet?

Medlem
Medlem

En sak som jag saknar är en recension av Muramasa: The Demon Blade, som ni skulle skriva enligt en nyhet om den.

Medlem

Bioshock 2, FFXIII och förhoppningsvis nya Zelda är det man väntar på!

Medlem

Glöm inte Splinter Cell: Conviction som kommer i februrari


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Star Trek online finns på listan men inte Global Agenda? Skämms! =D


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

var är splinter cell 5???

Skrivet av Uzza:

En sak som jag saknar är en recension av Muramasa: The Demon Blade, som ni skulle skriva enligt en nyhet om den.

My bad. Jag antog att det skulle recenseras men dubbelcheckade inte innan nyheten publicerades. Sowwie!

Medlem

Saknar Duke 3D på listan :D:D:D:D:D

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Star Trek online finns på listan men inte Global Agenda? Skämms! =D

menar det kläm in Global där nu

Medlem

Kan ju ha fel, men bör inte splinter cell conviction vara med? (kommer ej ihåg datumet)

-- som jag ser flera andra också har poängterat

Medlem

RED DEAD REDEMPTION!!

Varför har ni inte tagit med det!?
Det är ju lätt spelet som ligger högst på listan av grymma spel som kommer första kvartalet
Sen personligen så suktar jag efter Skate 3, mest för att jag diggar 2an och det kan vara gött med lite nya uppdrag och ny värld.. men så mycket nyheter tror jag inte det skulle vara.

KoP
Medlem
Skrivet av redmac:

Ni har missat ModNationRacers och MAG!

Äsch, vem bryr sig om det när AAA titlar såsom ME2 kommer.

12
Skriv svar