Microsoft körde Xbox One-spel på PC under E3

Medlem
Skrivet av Squeek:
Skrivet av lamerman:
Skrivet av Zerox_no1:

Körs på pc för att visa vad det är de eftersträvar i grafikväg för next-gen konsollerna. Det knasiga i nyheten är att det är ett nVidiakort.

Knasigt och knasigt, Nvidias 700-serie smiskar ju AMDs nuvarande kort på fingrarna Hade också gjort det valet.

Det "knasiga" med det är att Microsoft har ett avtal med AMD att använda deras kort i XBOX One konsolerna.. (som de för övrigt skrytit med när de lanserade specs'en)

Jo jag håller med. Och det kommer ju finnas i deras konsoler, men detta var ju inte det, deras konsol alltså

Vi får hålla tummarna att de faktiskt visar hur spelen kommer se ut och inte försöker salta med extra högupplösta texter och högre upplösning osv.

Medlem

Men WOW
Vad händer? Alla tror att Kinect är NSA som ska spionera i våra hem.
Ett foto med gröna väggar och XBOX one text med EN snubbe med hantverkarurringning gör att allt på internet är sant!

Triffiderna anfaller går på tv nu. Är det sant? Är jag den enda med synen kvar? Tänk om FBI, NSA eller Säpo kunde se detta genom min PS eye och kunde rädda mig! Waaaaaaaaaaaaah jag vågar inte starta ZombieLand............. Allt på tv och Internet är SANT!

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av chopper:

Brukar väl vara vanligt att nya spel visas på PC.
Jag köper en Xbox one för MS har varit ärliga från början och vill nog bara lova att deras "begränsande" tjänster kommer att fungera.
Bättre med ärlighet från början än bli överraskad senare för att de lovat för mycket.
Hoppas alla PS4 köpare blir nöjda men jag gillar MS och tar deras nya konsol. Jo vi gillar olika ibland

Ärlighet? Är inte detta på gränsen att vara raka motsatsen till ärlighet? De kör spel på PC-hårdvara som presterar bättre än än vad deras konsol kommer att göra.

Edit: När Xbox One spel kraschar hamnar man i Windows 7-miljö i en dator från Hewlett Packard - när PS4-spel kraschar hamnar man i vad som verkar vara konsol-miljö: http://psx-scene.com/forums/content/knack-ps4-game-crash-reve...

har du belägg för det? du kan inte jämföra pc arkitektur vs konsol.

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag är så skadeglad nu.
Hatar Microsoft så jävla mycket

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Marknadens bästa kontroll är kompatibel med PC:-)

Jag fattar fan inte vad ni gnäller över. Vad har det för betydelse att spelen kördes direkt i spelmotorn?

Om du ska köpa en skjorta, är det okey att du får titta på ett par jeans då i syfte att bestämma dig om du ska ha en skjorta eller inte? Eller om du ska köpa en Volvo xxxx så får du provköra en Peugot, för vad spelar det för roll, båda är ju bilar?

Om man inte kan bilda sig den minsta uppfattning om hur ett spel kommer se ut på xboxen, för den har trots allt sämre hårdvara än en PS4, utan du får se den på en PC, där dom då gör allt för att spelen ska vara så snyggt som möjligt och definitivt inte sämre än en PS4, hur ska du då kunna lita på att det dom visar stämmer?

Om jeansen ser ut som skjortan man tänkt köpa så gör det ju inte så mycket...

Och du brukar se många jeans som ser ut som skjortor eller?

............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\

Ni xbox fanboys behöver verkligen inte försöka försvara MS med allt ni har. Det finns faktiskt saker som är objektivt dåliga.

Du missade poängen helt och hållet.

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Marknadens bästa kontroll är kompatibel med PC:-)

Jag fattar fan inte vad ni gnäller över. Vad har det för betydelse att spelen kördes direkt i spelmotorn?

Om du ska köpa en skjorta, är det okey att du får titta på ett par jeans då i syfte att bestämma dig om du ska ha en skjorta eller inte? Eller om du ska köpa en Volvo xxxx så får du provköra en Peugot, för vad spelar det för roll, båda är ju bilar?

Om man inte kan bilda sig den minsta uppfattning om hur ett spel kommer se ut på xboxen, för den har trots allt sämre hårdvara än en PS4, utan du får se den på en PC, där dom då gör allt för att spelen ska vara så snyggt som möjligt och definitivt inte sämre än en PS4, hur ska du då kunna lita på att det dom visar stämmer?

Om jeansen ser ut som skjortan man tänkt köpa så gör det ju inte så mycket...

Och du brukar se många jeans som ser ut som skjortor eller?

............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\

Ni xbox fanboys behöver verkligen inte försöka försvara MS med allt ni har. Det finns faktiskt saker som är objektivt dåliga.

Du missade poängen helt och hållet.

Eh? Jaha? Det skulle vara intressant att veta vad din poäng var? Eller var det bara ett svar utan substans från din sida?

Medlem
Skrivet av LongKalsing:

Men WOW
Ett foto med gröna väggar och XBOX one text med EN snubbe med hantverkarurringning gör att allt på internet är sant!

Triffiderna anfaller går på tv nu. Är det sant? Är jag den enda med synen kvar? Tänk om FBI, NSA eller Säpo kunde se detta genom min PS eye och kunde rädda mig! Waaaaaaaaaaaaah jag vågar inte starta ZombieLand............. Allt på tv och Internet är SANT!

Gå och lägg dig. Och lär dig formulera meningar som man förstår.

Medlem

Jag tror inte att det här påverkar försäljningen så mycket, såna här missöden är tradition hos MS och alla skriverier det resulterar i ger dem ju en hel massa gratisreklam som normalt inte går att köpa för pengar.

http://www.youtube.com/watch?v=eKtGXPfabLQ

Medlem

Shit asså, FZ vilken skitblaska ni har blivit.
Eran källkritik är lika mycket värd som en påse med skit.
Den här nyheten visar verkligen vart ni står någonstans.
Kan ni inte ta upp nyheter om där hundar tar över världen?:)

Inaktiv
Skrivet av Sviskon:

Inte mycket som går vägen för Microsoft nu..

https://lh5.googleusercontent.com/-xbehkJ5JSg4/UaEIUJ2YbWI/AA...

Snälla, kan inte micro$oft bara dö ut? Avveckla skiten och låt de få pionjärer som finns kvar etablera sig på annan plats. M$ är ett vidrigt j**** företag som endast är reaktionära och håller tillbaka utvecklingen. Låt dem brinna, seriöst.

Medlem

Det är inte som att skåpen är låsta. Fritt fram att titta vad man spelar på. I fail too see the problem.
Jag har också svårt att tro att MS gick runt och trodde att inget spel skulle krasha på hela E3.
Lite nyhetstorka några dagar efter E3 kanske?

Medlem

The XBox One is more ore less a glorified PC architecture and as such with this generation (the PS4 also is built on a glorified X86 pc architecture) the development and testing can be conducted on normal workstations (high end desktops and laptops). Unlike previous generations where builds upon reaching a certain point of maturity by necessity had to graduate to purpose built development systems that more or less replicated the final hardware.

What we're seeing here is Microsoft (MS) trying to keep quiet what everybody in the game industry already knows, the new XBox is pretty much just an everyday computer with a little custom silicon and a native virtualization environment to facilitate gaming and applications playing nice on the same hardware. The current Forza build to my knowledge was in fact running on commodity gaming laptops as true dev hardware is not readily available at this point.

This is not a slight of any sort towards MS or Turn 10 it''s just a reality of the situation and a in truth shows the advantages of using standard components to build consoles. However given this was a media outing and appearances are everything MS and Turn 10 would probably much rather not be touting the virtues of a new console and then show everybody that at the moment they're running things on an off the shelf computer.

While I think the situation could have been handled in a much more graceful fashion the reality is this E3 has been a PR nightmare for MS and this incident just adds to that pile. MS badly needs to fix the tarnished image they've acquired as of late.

That being said, Turn 10 had a great showing last night and I really look forward to spending more time with Forza. Wednesday 8:23pm

TheMau5masterUChris Hayes

1
L

I wonder if this closer relation to PC hardware will result in greater piracy/ emulator availability compared to previous systems. Yesterday 4:26pm

Chris HayesUTheMau5master

1
L

"Emulation" will probably be a little tricky given all the hooks the XB1 has into Microsoft services. However given that there won't be true emulation due to the hardware being very closely related to off-the-shelf components it is absolutely a feasible endeavor in the next couple of years. If it were me I'd start watching network traffic to see if I could build services that respond in a similar way to whatever web services the console is communicating with. Beyond that the biggest challenge will probably be pulling a version of the OS and virtualization environment off the machine and running it on a desktop; which is to say probably not that hard. To be clear I am not condoning piracy, but the exercise alone is pretty interesting to dissect

LÄS tänkte först förklara men hittade själv så slapp förklara.
Plus sony körde säkerligen det också.
även ger det möjlighet att göra finjusteringar på konsolens hårdvara för att slå sony med bättre prestanda på konsolen om sony ej gjort detta.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

The XBox One is more ore less a glorified PC architecture and as such with this generation (the PS4 also is built on a glorified X86 pc architecture) the development and testing can be conducted on normal workstations (high end desktops and laptops). Unlike previous generations where builds upon reaching a certain point of maturity by necessity had to graduate to purpose built development systems that more or less replicated the final hardware.

What we're seeing here is Microsoft (MS) trying to keep quiet what everybody in the game industry already knows, the new XBox is pretty much just an everyday computer with a little custom silicon and a native virtualization environment to facilitate gaming and applications playing nice on the same hardware. The current Forza build to my knowledge was in fact running on commodity gaming laptops as true dev hardware is not readily available at this point.

This is not a slight of any sort towards MS or Turn 10 it''s just a reality of the situation and a in truth shows the advantages of using standard components to build consoles. However given this was a media outing and appearances are everything MS and Turn 10 would probably much rather not be touting the virtues of a new console and then show everybody that at the moment they're running things on an off the shelf computer.

While I think the situation could have been handled in a much more graceful fashion the reality is this E3 has been a PR nightmare for MS and this incident just adds to that pile. MS badly needs to fix the tarnished image they've acquired as of late.

That being said, Turn 10 had a great showing last night and I really look forward to spending more time with Forza. Wednesday 8:23pm

TheMau5masterUChris Hayes

1
L

I wonder if this closer relation to PC hardware will result in greater piracy/ emulator availability compared to previous systems. Yesterday 4:26pm

Chris HayesUTheMau5master

1
L

"Emulation" will probably be a little tricky given all the hooks the XB1 has into Microsoft services. However given that there won't be true emulation due to the hardware being very closely related to off-the-shelf components it is absolutely a feasible endeavor in the next couple of years. If it were me I'd start watching network traffic to see if I could build services that respond in a similar way to whatever web services the console is communicating with. Beyond that the biggest challenge will probably be pulling a version of the OS and virtualization environment off the machine and running it on a desktop; which is to say probably not that hard. To be clear I am not condoning piracy, but the exercise alone is pretty interesting to dissect

LÄS tänkte först förklara men hittade själv så slapp förklara.
Plus sony körde säkerligen det också.
även ger det möjlighet att göra finjusteringar på konsolens hårdvara för att slå sony med bättre prestanda på konsolen om sony ej gjort detta.

När PS4an kraschade under E3 så kom man tillbaka till en miljö som med väldigt stor sannorlikhet är den meny som PS4an kommer att ha
Källa: http://psx-scene.com/forums/content/knack-ps4-game-crash-reve...

Din copy paste har inte nått med något att göra egentligen. Microsoft är fortfarande feg och lögnare. Feg för att dom verkligen inte ens själv litar på att testa spelen på den riktiga hårdvaran. Och för det andra så säger dom inte ens nått om det utan hoppades att spelen inte skulle krascha så att alla skulle gå hem med ett leende för att spel körs bra på xbone.

Medlem
Skrivet av User:
Skrivet av Sviskon:

Inte mycket som går vägen för Microsoft nu..

https://lh5.googleusercontent.com/-xbehkJ5JSg4/UaEIUJ2YbWI/AA...

Snälla, kan inte micro$oft bara dö ut? Avveckla skiten och låt de få pionjärer som finns kvar etablera sig på annan plats. M$ är ett vidrigt j**** företag som endast är reaktionära och håller tillbaka utvecklingen. Låt dem brinna, seriöst.

Har du missat hur mycket MS har gjort för PC utvecklingen. Säger inte att du måste gilla MS men läs lite historia innan du bajsar på MS. Undrar vad du gillar för plattform?
Men poängen är att utan MS funnes inte mycket av dagens operativ och teknik.

signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Det är inte som att skåpen är låsta. Fritt fram att titta vad man spelar på. I fail too see the problem.
Jag har också svårt att tro att MS gick runt och trodde att inget spel skulle krasha på hela E3.

Jaså du var där alltså? Eller tror du bara att du vet att skåpen inte är låsta?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av chrisragnar:

De ser inte ut att ha lås på bilden. Såvida inte bilden då är en återksapelse där de glömt sätta lås på skåpen så håller jag fast vid mitt antagande. plus, varför skulle de låsa skåpen?

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av chrisragnar:

De ser inte ut att ha lås på bilden. Såvida inte bilden då är en återksapelse där de glömt sätta lås på skåpen så håller jag fast vid mitt antagande. plus, varför skulle de låsa skåpen?

Om du ser den svarta plutten på höger dörren, det är ett lås. Varför dom skulle låsa skåpen är väl inte så svårt att förstå?

Medlem

Jag gillade xbox och xbox360, men det känns verkligen som att MS vill att deras nya ska floppa. Dom verkar aktivt kämpa för att göra allt så dåligt det bara går. Vad tusan håller dom på med?

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag gillade xbox och xbox360, men det känns verkligen som att MS vill att deras nya ska floppa. Dom verkar aktivt kämpa för att göra allt så dåligt det bara går. Vad tusan håller dom på med?

Jag fick också den känslan

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Margy:
Skrivet av chopper:

Brukar väl vara vanligt att nya spel visas på PC.
Jag köper en Xbox one för MS har varit ärliga från början och vill nog bara lova att deras "begränsande" tjänster kommer att fungera.
Bättre med ärlighet från början än bli överraskad senare för att de lovat för mycket.
Hoppas alla PS4 köpare blir nöjda men jag gillar MS och tar deras nya konsol. Jo vi gillar olika ibland

Ärlighet? Är inte detta på gränsen att vara raka motsatsen till ärlighet? De kör spel på PC-hårdvara som presterar bättre än än vad deras konsol kommer att göra.

Edit: När Xbox One spel kraschar hamnar man i Windows 7-miljö i en dator från Hewlett Packard - när PS4-spel kraschar hamnar man i vad som verkar vara konsol-miljö: http://psx-scene.com/forums/content/knack-ps4-game-crash-reve...

har du belägg för det? du kan inte jämföra pc arkitektur vs konsol.

Nej speciellt inte med tanke på att den nya generationen kör x86........

signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av bäverville:

då vet du att du bara kan ignorera det "kassa" användarsnittet och bara vara på skrivbordet va?? fast du är säkert som de flesta andta som tycker att det är kasst bara för det ska så vara. synd att inte folk kan få en egen uppfattning

Nej det kan man inte göra utan 3:dje partsprogram. I Windows 8 blir man påtvingad ett användargränssnitt helt klart optimerat för pekfingerskärmar på mobila enheter. Desktop är ett andrahandsval de försöker gömma. Jag har Windows 8 på min bärbara och Metro är hemskt. Jag laddade ner lite appar och alla var värdelösa, man kunde få bättre funktionalitet genom att gå till en webbsajt istället.

Metro är ett stor bloat som jag inte kan välja bort från Windows 8.

Den enda "framgången" Windows 8 har haft beror på att de sålde det enormt billigt i början, och på grund av att alla tillverkare sålt det förinstallerat på datorer (utan möjlighet att välja annat).

Windows 8 har hemskt dålig marknadsandel jämfört med t.ex. Windows Vista efter samma tid. Det går inte att säga annat än att det är ett fiasko då.

Medlem
Medlem

Svårt att inte njuta av Microsofts död.
De var oligarker(eller snarare monopolister) under 1990-talet och en stor del av 2000-talet.

Tyvärr står Xbox-verksamheten för typ 1/60 del av deras total inkomster, men floppen med Win 8, WP ect gör att Bill Gates äntligen kan demaskeras som en medioker oligark som tog strypgrepp kring marknaden men inte kom med någon innovation. Företaget speglar hans karaktär.

För övrigt stor och poetisk rättvisa att Linux-baserade Android skördar så stora framgångar.

ZF
Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av ZF:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Sunray:

Det är standard att köra på PC under såna här sammanhang, bara att det inte avslöjas lika tydligt som här. Konsolens mjukvara och API:s är inte färdigutvecklade och dessutom utvecklas de flesta spel på PC för att få snabba iterationstider.

Det knappast standard att visa upp spel med ett annat grafikkort än det man ska ha i sin maskin...

kanske det. men detta är inte lika relevant i Xboxen som PS4 för att den kommer köra en betydligt mer abstraherad miljö via just ett slags Windows, och det har varit känt sen länge så jag förstår faktiskt inte varför det är sån cirkus när det kommer fram att spelen körs på Windows.

Tycker att det är rätt relevant, speciellt om kortet i fråga är kraftigare än det som används i konsolen.

Dock tycker jag bara att det är illa att det blir fler och fler "backfires" när det gäller pr för MS.
Som någon nämnde tidigare, ju närmare "monopol" (mindre konkurrens) som ett företag får så brukar resultatet nästa alltid sluta med att det är konsumenten som får betala priset.

Jag hade hellre sett ett mycket jämnare drag mellan dem, det oftast då som man får bättre saker i längden.

spelen stryps antagligen ändå till den nivå de förväntas behöva köra på. (om nu den här HP-lådan var nån form av utvecklingsmaskin) sen kan de ju ev även haft nackdelar på andra sätt, som minneshanteringen tex.

och det är knappast som att de skulle haft fördel av att visa upp nått mycket bättre nu än vad som folk mest kommer få testa om halvåret, det skulle bara hissa förväntningar och ge ännu sämre omdömen i både press och bland spelare då.

tror inte ojämnheter kommer märkas så mycket nästa gång heller, enda skillnaden blir att PS4 kommer ha 2 fps bättre flyt än XBO i saker som nästa Metro redan från början istället för efter 7 år. Xboxare kommer fortfarande inte tycka Uncharted 4 är snyggt för det ser tecknat och för metrosexuellt ut, PS4-spelare kommer fortfarande tycka att Halo är en tråkig ripof på Power Rangers, end of story till nästa generation.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Mytacism:

Som sagt, folk kommer köpa Xbox One ändå bara för att konsolen verkar få den längsta listan med exklusiva spel.

På vilket sätt verkar Xbox One få den längsta listan exklusiva spel? För att du har fått för dig det under E3? För att MS visade mer exklusiva titlar?

Inget av dom ovanstående bevisar överhuvudtaget hur många exklusiva titlar det kommer till nån av konsolerna.

Men herre gu', Läs?
Xbox One ändå bara för att konsolen VERKAR få den längsta listan med exklusiva spel.

Spel som inte är tillkännagivna än kan man ju inte räkna? eller?
Sen kan man ju knappast räkna med att alla de "exklusiva indie spelen" ska dra den stora massan.

Nej, spel som Halo och Forza kommer sälja konsolen åt MS oavsett hur många tabbar och blundrar dom gör.

signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av LongKalsing:

Men WOW

Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av LongKalsing:

Men WOW

Du hade rätt. Var både trött och förvånad.

Finns det något som säger att dessa foto som "bevisar" att det är en PC med Nvidia grafik inte är montage? Det har ju hänt förr att bilder inte alltid visat sanningen...........

Medlem
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Mytacism:

Som sagt, folk kommer köpa Xbox One ändå bara för att konsolen verkar få den längsta listan med exklusiva spel.

På vilket sätt verkar Xbox One få den längsta listan exklusiva spel? För att du har fått för dig det under E3? För att MS visade mer exklusiva titlar?

Inget av dom ovanstående bevisar överhuvudtaget hur många exklusiva titlar det kommer till nån av konsolerna.

Men herre gu', Läs?
Xbox One ändå bara för att konsolen VERKAR få den längsta listan med exklusiva spel.

Spel som inte är tillkännagivna än kan man ju inte räkna? eller?
Sen kan man ju knappast räkna med att alla de "exklusiva indie spelen" ska dra den stora massan.

Nej, spel som Halo och Forza kommer sälja konsolen åt MS oavsett hur många tabbar och blundrar dom gör.

Ja du, det var väl det jag gjorde? Jag läste att du skrev att det verkar som att Xbox One kommer få mer exklusiva spel. Så jag ställer frågan igen: På vilket sätt verkar det som att Xbox One kommer ha fler exklusiva titlar?

Medlem

Jeje, man hade säkert haft möjlighet att köra ps4 spelen på en PC också.

Intressant dock hur många det är som flockas för att gnälla på MS

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Svårt att inte njuta av Microsofts död.
De var oligarker(eller snarare monopolister) under 1990-talet och en stor del av 2000-talet.

Tyvärr står Xbox-verksamheten för typ 1/60 del av deras total inkomster, men floppen med Win 8, WP ect gör att Bill Gates äntligen kan demaskeras som en medioker oligark som tog strypgrepp kring marknaden men inte kom med någon innovation. Företaget speglar hans karaktär.

För övrigt stor och poetisk rättvisa att Linux-baserade Android skördar så stora framgångar.

Det blir ganska löjligt när du gör anspråk på att veta ett jävla dugg om ett företag som Microsoft för att sedan i samma veva försöka lasta skulden på Bill Gates som har slutat arbeta med Microsoft sedan länge tillbaka.

Det var över ett decennium sedan han arbetade som VD och 2008 slutade han arbeta heltid.

Eller ska vi skylla snedsteg från Apples support på Steve Jobs om det hände förra veckan också? Är det relevant kritik?

Jösses

Medlem

Jag förstår inte att folk inte är mer upprörda.
En kamera som alltid är inkopplad i en konsol som alltid är uppkopplad.

Vem riktar sig konsoler till? Barn och ungdomar.
Lite fulhack å vips så stremars kinecten rakt ut på nätet.
Jag e ledsen men jag vill inte mina barn ska sitta framför en kamra som alltid streamar rak ut i etern.

Paranoid? Kanske men då det inte finns NÅGON som hellst anledning till något av det så blir jag förbannad.

Att PS sen kommer vara 100$ billigare är ju bara fantastiskt för de flest känner igen Playstation och är den billigare kommer de flesta okunniga köpa den.

Att sedan expressen skriver om MS nedriga sätt mot sin kunder visar ju att inte bara insatta reagerar!

Skriv svar