Total War: Rome II

Medlem

Varför räknar ni inte in optimeringsproblemen och allt det i betyget?

Iallafall, har inte spelat det på några dar nu. Är så jävla besviken på AIn och optimeringen så det är ospelbart för mig.

3e
Medlem

Älskar kommentaren från CA på deras forum att 2% hade problem, tog hus i helvete efter det.

Fanns en ganska rolig länk om Global Achievements att bara ett fåtal spelat klart en hel kampanj. Under fyra dagar.

För övrigt 4,2 i User Score på Metacritic. SÄGER EN HEL DEL.


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

ro
Medlem

Det blir säkert ett underhållande spel efter en sådär 6 månader och lika många patchar, för att inte tala om mods. Men man måste ju recensera det man har här och nu, inte vad det kan bli. Finns inte en jävel jag träffat IRL eller på nätet som spelat spelet och inte är besvikna.

Recensionen är vattenpölsdjup och intetsägande. Spelet är söndrigt, och vad som är ännu värre, strids-mekanikerna är sämre än tidigare spel. Det som spelet står och faller på har inte förbättrats, utan i många fall blivit sämre.

Det finns positiva saker med spelet, såsom kampanjkartan och grafiken (när det fungerar), men det dras ner av alla de Otaliga buggar man finner överallt.

Sluta kränga klicks FZ. Ta er i kragen och se över varför ni recenserar spel, vilka kriterier ni har för det. Det här är undermåligt.

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför räknar ni inte in optimeringsproblemen och allt det i betyget?

Iallafall, har inte spelat det på några dar nu. Är så jävla besviken på AIn och optimeringen så det är ospelbart för mig.

I vissa spel vägs det in...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Christer Engström måste absolut vara Sveriges bäste recensent alla kategorier (Film, spel, böcker, spel, party, Jenka-uppvisning... you name it).


signatur

Det var detta...

Skriv svar