Battlefield 4 - Flood Zone

Robot
Battlefield 4 - Flood Zone

Efter oräkneliga timmar på Siege of Shanghai under betatestet törstar du säkert efter efter andra Battlefield 4-banor. Vi har spelat Flood Zone – läs vår första stridsrapport inför tisdagens stora recension!

#battlefield-4


Medlem
Battlefield 4 - Flood Zone

Låter bra med variation!

Medlem

ja hoppas mapsen är bättre till bf4 när det släpps än bf3 för det var nog det värsta jag sett.
Men seige of shanghai va riktigt kul tills tornet faller efter det blir det lite segt.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Låter som en ganska rolig bana, hoppas att man har en bra blandning av stora och små banor.

Medlem

Han är den bästa på att prata engelska iallafall, ingen Swenglish där inte

Medlem
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Alla banor i de senaste BF titlarna har ju blivit små?

Medlem

Man får nog räkna med att simma mycket då vartenda kotte kommer säkert spränga dammen så fort de bara får chansen.

Medlem
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Alla banor i de senaste BF titlarna har ju blivit små?

Spelade du aldrig Armored Kill?

Medlem

Hell!!! Snacka om jag ska spränga fördämningen
Fram med fiskespöna pågar

Medlem

Detta ser betydligt roligare ut än den raserade skyskrapan som enligt mig förstör Shanghai. Suget är stooort nu!

Medlem

Måste säga att de är rätt innovativa när det kommer till bandesign!

Synd att spelets arkadkänsla ska dra ner allting..

Medlem

helt ny monsterdator bara för battlefield 4 skynda på och släpp spelet ffs!


signatur

//monster

Medlem

Jag tycker BF3 banorna var många av dom bästa jag sett nånsin. DICE är enligt mig bäst på just göra roliga, snygga, logiska och realistiska banor. Och ofta väldigt bra balanserade. Många Bad Company banor var så jävla bra, det enda jag oroar för är att dom försöker göra banorna för "tillgjorda"? Alltså det är fin balansgång, så lite som behövs för att en bana blir bra/dålig. Men jag litar på DICE...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Dang, den ser nice ut Börjar bli riktigt sugen på releasen nu!

Geeks Gaming

Från nya kartan

Medlem
Skrivet av Hannorden:
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Alla banor i de senaste BF titlarna har ju blivit små?

Spelade du aldrig Armored Kill?

Fortfarande ganska liten jämfört med tidigare BF titlar. Sen så var inte AK så vidare bra. Det är så tråkigt att transport är inget man längre behöver...Men men, allting ska väl vara så simpelt som möjligt nu för tiden.

Inaktiv
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Isåfall kan jag rekommendera Call of Duty-spelen.

Medlem

Kommer spelet ut 29 oktober eller 31?

Geeks Gaming
Skrivet av Warfighter320:

Kommer spelet ut 29 oktober eller 31?

29 i usa... 31 europa

Jag är redo, where is it!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Hannorden:
Skrivet av PaperPlane:
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Alla banor i de senaste BF titlarna har ju blivit små?

Spelade du aldrig Armored Kill?

Fortfarande ganska liten jämfört med tidigare BF titlar. Sen så var inte AK så vidare bra. Det är så tråkigt att transport är inget man längre behöver...Men men, allting ska väl vara så simpelt som möjligt nu för tiden.

Ganska liten i jämförelse? Armored Kill hade Battlefield-seriens största bana någonsin. Sen att alla banor sög är ju en annan femma.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Det är alltid fight om man spawnar rätt ovasett c&q large eller domination ^^

dmn
Medlem
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Men mycket mindre Battlefield...

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Kommer spelet ut 29 oktober eller 31?

Det där är en nagel i ögat på mig. Spelet är Svenskutvecklat, ändå ska vi få det några dagar efter Amerikanarna, jävligt störigt tycker jag

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Juel91:

Intensiva mindre banor kan vara kul dom också. Lite mer action lite mindre springande.

Men mycket mindre Battlefield...

Det ena behöver ju verkligen inte utesluta det andra. Gillar man inte en bana så spelar man det ju inte, men det är väl bättre att alternativet finns?

Skrivet av Ender:
Skrivet av Warfighter320:

Kommer spelet ut 29 oktober eller 31?

Det där är en nagel i ögat på mig. Spelet är Svenskutvecklat, ändå ska vi få det några dagar efter Amerikanarna, jävligt störigt tycker jag

Jag håller med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Warfighter320:

Kommer spelet ut 29 oktober eller 31?

Det där är en nagel i ögat på mig. Spelet är Svenskutvecklat, ändå ska vi få det några dagar efter Amerikanarna, jävligt störigt tycker jag

Jag håller med.

För min del så kan amerikanarna få lira spelet 2 dagar tidigare, jag kommer inte lira med dem på deras servrar, men jag kommer att dra nytta av deras spelande ändå. Jag förutser minst 3 panikpatcher de 2 första dagarna.

Medlem

armémarinkåren?
Är inte armén och marinkåren varsin gren?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Nån som vet om man kommer kunna fixa sån där "early-acess" som man kunde i BF3?

12
Skriv svar