World of Warcraft: Warlords of Draenor bekräftat
Den femte World of Warcraft-expansionen höjer leveltaket, föder en ny värld och mycket annat.
#nyhetstips, #blizzard, #world-of-warcraft, #world-of-warcraft-warlords-of-draenor
"Why won't you die already?"
Jag vill ha WarCraft IV, men det går ju inte så länge ni fortsätter spela...
(Gnäll mode off)
Kommer troligen inte börja spela WoW igen, senaste expansionen för mig var Northrend.
Men gillar att denna återgår till rötterna, till Orcs and Humans och Tides of Darkness.
Alltid när man ser blizzcon trailers så blir man toktaggad att börja lira igen, får väl bli att levla till cap den här gången också.
du får boost till 90 i WoD
Har en 90 sen tidigare, det jag menar är att man vill spela alla nya questchains och se om det har något storyvärde (:
Luktar flopp
Det tror jag inte. WoW kommer nog fortsätta i fem år till.
Nä nu får dom lägga ner.
Varför sluta när det går så bra?
Luktar flopp
Blizzard är mästare på att absorbera själen ur sina konkurrenter och göra det bättre. Minns att de lånade friskt från Warhammer Online till Wrath of the Lich King (kanske mest achievementfunktionen, som snarare var undantag än regel hos PC-spel då), och nu får jag en känsla av att de sneglat på Guild Wars 2 med det nya inventorysystemet.
Hur som helst ser det intressant ut!
"Why won't you die already?"
Jag vill ha WarCraft IV, men det går ju inte så länge ni fortsätter spela...
(Gnäll mode off)
Åh, vad ett WC4 skulle vara gött. Faktum är att mitt hopp om att det ska utannonseras någon dag är den enda anledningen till att jag överhuvudtaget bryr mig om när Blizzard nämns.
Luktar flopp
Blizzard är mästare på att absorbera själen ur sina konkurrenter och göra det bättre. Minns att de lånade friskt från Warhammer Online till Wrath of the Lich King (kanske mest achievementfunktionen, som snarare var undantag än regel hos PC-spel då), och nu får jag en känsla av att de sneglat på Guild Wars 2 med det nya inventorysystemet.
Hur som helst ser det intressant ut!
De flesta spel tar väl saker från andra. Har för mig att Blizzard hade synen mot D&D, men gjorde ett eget spel istället och en egen värld osv. Dock är ju frågan hur mycket som är från just D&D.