Jag är vilsen i Dark Souls 2 (SPOILERS)

Medlem
Jag är vilsen i Dark Souls 2 (SPOILERS)

Jag har tänt 3 primal bonfires vilka är, the Lost Sinner, the Rotten och the Old Iron King. Nu hittar jag ingen väg där jag kan ta mig till en ny zon.

Vägled mig, tack.

Medlem

Vet inte hur mycket du gjort men Primal Bonfire #4 är i Brightstone Cove. När du tar dig in i Pharros så är det en trappa upp vänster. Ska finnas en elefant nisse till höger och gimli ska vara längst upp. Ta dig upp trappan följ sedan höger efter stigen så ska du komma till din destination.

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Vet inte hur mycket du gjort men Primal Bonfire #4 är i Brightstone Cove. När du tar dig in i Pharros så är det en trappa upp vänster. Ska finnas en elefant nisse till höger och gimli ska vara längst upp. Ta dig upp trappan följ sedan höger efter stigen så ska du komma till din destination.

Jag har nog inte varit i Pharros, vilken zon gränsar till den ?

Medlem

Shaded woods, ligger till höger om vägen till Forest of fallen giants. En snubbe som heter Benhart ska finnas percis vid början.

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Shaded woods, ligger till höger om vägen till Forest of fallen giants.

Snurrat runt i Shaded Woods en stund nu, ska jag lyckas hitta det på den dimmiga delen ?

Medlem
Skrivet av zn0r:
Skrivet av Bl4ckh4wk:

Shaded woods, ligger till höger om vägen till Forest of fallen giants.

Snurrat runt i Shaded Woods en stund nu, ska jag lyckas hitta det på den dimmiga delen ?

Okej, har hittat vart jag ska nu, haha. Tack

Medlem

Vägen till pharros är en bit in, kan ju lika gärna klara området ifall du inte gjort bossen. När du hittar Tark så är du nära Pharros och Shaded woods bossen.

Medlem

darksouls2.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route

Funkar ju rätt nice annars.

1
Skriv svar