Demo av Forza 3 släppt
Fullständigt idiotiskt att man ska behöva betala för demos!!! Orka vänta 1 vecka
du betalar inte för demo...du betalar för att inte köa + att köra online och så som det ser ut nu så har vi en mycket bättre online utbud av spel och teknik än våran konkurrenter
Haha arkad folket som skriver här märker jag, vad är vitsen med arkad bilspel? Gogo play some mario kart i så fall.
/facepalm
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Fullständigt idiotiskt att man ska behöva betala för demos!!! Orka vänta 1 vecka
du betalar inte för demo...du betalar för att inte köa + att köra online och så som det ser ut nu så har vi en mycket bättre online utbud av spel och teknik än våran konkurrenter
Jo men ändå, tycker dom kan slopa så att man måste ha guld annars får du vänta 1 vecka.
Jag håller med. Jag fattar inte varför de inte gjorde G25:an kompatibel med Xboxen. Man tycker att det borde finnas en enkel lösning med dagens teknik. Det är inte så kul att spela ett bilspel med handkontroll. Speciellt inte ett sådant som GT5 och Forza som kräver sina speltimmar. Får väl köpa en Ps3 så att man kan nyttja ratten för konsol med.
Hahaha FZ, varför ger ni creds till GRID om bakåtspolningen när det var Squadra Corse Alfa Romeo som var först med det i racing spel?
You have yet much to learn young padawan's ;D
Hahaha FZ, varför ger ni creds till GRID om bakåtspolningen när det var Squadra Corse Alfa Romeo som var först med det i racing spel?
You have yet much to learn young padawan's ;D
/facepalm
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT