18,5 miljoner PS4 sålda

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Freddan:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Freddan:

Ja numera kan man fynda bra PS4 spel på flashsales och spelåret 2015 ser ut att bli helt magiskt. Boom. Den mest sålda konsolen. Wow. Jag kan hålla på huuur länge som helst. Det finns ingen anledning att inte köpa en PS4. Du måste fråga dig själv, varför har du inte köpt en PS4?
Köp en NU.

Mjo snart så... Nu har jag fyra spel som jag nog kommer skaffa när jag köper PS4

Killzone:Shadowfall (självskriven, köp med konsoll)
Alien Isolation
Alienation
Bloodborne
Dragon Age: Inquisition (jaaaoooooaaaee jooo...nog. Kanske iafa)

och självklart

RED DEAD REDEMPTION 3

Verkligen! :). Red dead redemption 2 menar du dock va? eller räknar du in expansionen till 1an som nr2?
I övrigt ser jag fram emot Kingdom Hearts 3, Metal Gear Solid 5 och Uncharted 4 :).

Red dead revolver är det första spelet i serien.

Han skrev Red Dead Redemption 3, inte Red Dead 3.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Freddan:

Ja numera kan man fynda bra PS4 spel på flashsales och spelåret 2015 ser ut att bli helt magiskt. Boom. Den mest sålda konsolen. Wow. Jag kan hålla på huuur länge som helst. Det finns ingen anledning att inte köpa en PS4. Du måste fråga dig själv, varför har du inte köpt en PS4?
Köp en NU.

Mjo snart så... Nu har jag fyra spel som jag nog kommer skaffa när jag köper PS4

Killzone:Shadowfall (självskriven, köp med konsoll)
Alien Isolation
Alienation
Bloodborne
Dragon Age: Inquisition (jaaaoooooaaaee jooo...nog. Kanske iafa)

och självklart

RED DEAD REDEMPTION 3

Har aldrig lirat Killzone förut men tänkte köpa Shadow fall nu. Får man en bra inblick i storyn för hela serien i det spelet eller bör man köra tidigare spel?

Medlem
Skrivet av SoL:

Alla vet redan att pc är överlägsen, jag förstår inte varför ni tjatar om det varenda gång det kommer upp en artikel om konsollerna (speciellt ps4) Ni kan åtminstone vara lite orginella för en gång skull. Löjligt e vad de e!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

SoL
Medlem

Fyfan ta på dig mössa o glasögon innan du lägger upp en selfie sådär!

Medlem
Skrivet av SoL:

Fyfan ta på dig mössa o glasögon innan du lägger upp en selfie sådär!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av zeyto:

Har aldrig lirat Killzone förut men tänkte köpa Shadow fall nu. Får man en bra inblick i storyn för hela serien i det spelet eller bör man köra tidigare spel?

Det är en shooter så det är inte så noga med storyn kanske. Men såklart det blir roligare med bakgrunden. Jag tycker alla tre tidigare spel är ju riktigt bra, men så är jag ett stort fan av serien också.

Unleash the WHIRLWIND of our Wrath! Our guns never tire. And we have beaten back the foe.... Send them RUNNING...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Freddan:

Ja numera kan man fynda bra PS4 spel på flashsales och spelåret 2015 ser ut att bli helt magiskt. Boom. Den mest sålda konsolen. Wow. Jag kan hålla på huuur länge som helst. Det finns ingen anledning att inte köpa en PS4. Du måste fråga dig själv, varför har du inte köpt en PS4?
Köp en NU.

Mjo snart så... Nu har jag fyra spel som jag nog kommer skaffa när jag köper PS4

Killzone:Shadowfall (självskriven, köp med konsoll)
Alien Isolation
Alienation
Bloodborne
Dragon Age: Inquisition (jaaaoooooaaaee jooo...nog. Kanske iafa)

och självklart

RED DEAD REDEMPTION 3

Kanske ska vänta på red dead redemption 2 istället

12
Skriv svar