Tricia Helfer ger röst åt Kerrigan

Medlem
Skrivet av Warspawn:

vissa e fan otroliga på att gnälla e det inte de ena e det d andra...

orka gnälla för att de tar in en kändis att gör voicovers och bevisligen riktigt bra oxå?

i övrigt tycker jag det faktum att de kan få kändisar att göra just voiceovers till spel är ett bevis på hur stort det blivit med datorspel generellt sett och hur stort det blivit!

om du tror att det här är början till att kända skådespelare gör voiceovers till datorspel så är du grovt felinformerad. börja kolla lite kända titlar på imdb så kommer du nog se att det gjorts under en ganska lång tid.

vad gäller din kritik om gnäll, hur menar du med "bevisligen riktigt bra"? här trodde jag att smak var subjektiv. jag tycker att hon är kass jämfört med den ursprungliga röstskådespelaren, men så är det ju också ofta när du har något etablerat vs. något nytt. gör dock inte åsikten mindre värd.

Skrivet av Preed:

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Vänta bara tills du är 25+ och upptäcker hur världen fylls av heta tjejer med barnvagnar...

Milf-trenden har inte ens börjat för dig

Medlem

Måste varit någon på Blizzcon som fråga varför dom inte tog hon som gjorde rösten ursprungligen.. skulle gärna vilja ha en förklaring på det.. dock har jag inget emot Tricia men VARFÖR tar dom inte originalet? Har hon rökt ut lungorna eller vill dom flasha pengar runt omkring sig`.

Och sen gott folk, när har utseendet något att göra med röstskådespeleri om jag får fråga :).

Hennes utseende var knappast något merit.. i sådana fall borde dom letat efter någon som ser lika sunkig ut som Kerrigan.. brr.. själva tanken att det finns en sådan tant därute får mig att rysa av skräck.

Medlem

Puma! grr..

Kan dom inte ta med den andra donnan från Burn notice oxå? Hon är ju FINE! <3

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Preed:

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Vänta bara tills du är 25+ och upptäcker hur världen fylls av heta tjejer med barnvagnar...

Milf-trenden har inte ens börjat för dig

Well said!

Lite /facepalm-varning på en 19-åring som har de åsikterna. Hon är SJUKT het och MILF-trenden kommer aldrig vara över. Vänta ett par år bara.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Ferren:

Måste varit någon på Blizzcon som fråga varför dom inte tog hon som gjorde rösten ursprungligen.. skulle gärna vilja ha en förklaring på det.. dock har jag inget emot Tricia men VARFÖR tar dom inte originalet? Har hon rökt ut lungorna eller vill dom flasha pengar runt omkring sig`.

Och sen gott folk, när har utseendet något att göra med röstskådespeleri om jag får fråga :).

Hennes utseende var knappast något merit.. i sådana fall borde dom letat efter någon som ser lika sunkig ut som Kerrigan.. brr.. själva tanken att det finns en sådan tant därute får mig att rysa av skräck.

Jag tror de byter röstskådis delvis för att markera hur förändrad Kerrigan blivit, typ. Hon som gjorde originalrösten var samma som gav röst till "Gillian the Barmaid" i Diablo. Kanske lite för naiv och gullig i tonen även mixad, bara en gissning såklart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Preed:

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Vänta bara tills du är 25+ och upptäcker hur världen fylls av heta tjejer med barnvagnar...

Milf-trenden har inte ens börjat för dig

Det tråkiga är bara att dom flesta redan har pojkvän/ fästman/ man.:P

för att vara lite mer on topic: Tricia ÄR het.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Ferren:

Måste varit någon på Blizzcon som fråga varför dom inte tog hon som gjorde rösten ursprungligen.. skulle gärna vilja ha en förklaring på det.. dock har jag inget emot Tricia men VARFÖR tar dom inte originalet? Har hon rökt ut lungorna eller vill dom flasha pengar runt omkring sig`.

Och sen gott folk, när har utseendet något att göra med röstskådespeleri om jag får fråga :).

Hennes utseende var knappast något merit.. i sådana fall borde dom letat efter någon som ser lika sunkig ut som Kerrigan.. brr.. själva tanken att det finns en sådan tant därute får mig att rysa av skräck.

Jag tror de byter röstskådis delvis för att markera hur förändrad Kerrigan blivit, typ. Hon som gjorde originalrösten var samma som gav röst till "Gillian the Barmaid" i Diablo. Kanske lite för naiv och gullig i tonen även mixad, bara en gissning såklart.

Aah Fair Enough, bra svar!

Tror faktiskt de byter röstskådis för att de inte kan få tag i den gamla längre. Enligt IMDB har hon inte gjort något som helst sedan 2000, i Diablo 2, så verkar som att hon lagt av.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Puma! grr..

Kan dom inte ta med den andra donnan från Burn notice oxå? Hon är ju FINE! <3

F*ck yeah! Helst animera dem enligt deras utseenden också!
Eller det kanske vore att ta det för långt? Mer vackra tjejer till spelvärlden i alla fall


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av SkinVision:
Skrivet av NiXPhoenix:

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Jasså? Jag ligger lite efter med Burn Notice (jäkligt bra serie).
Men hon är ju alltid ögongodis.

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Över? Är MILF-trenden ÖVER? Herregud, den har alltid funnits där och speciellt nu har den bara börjat. Just nu är det cougars för hela slanten, men när de hittar en kille, gifter sig och får barn, då är vi tillbaka på MILF igen.
BTW - underbar.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Skrivet av Preed:
Skrivet av SkinVision:
Skrivet av NiXPhoenix:

Hon är med i tv-serien Burn Notice, jag kände inte igen henne utan upptäckte det först en dag i eftertexterna.

Hon är verkligen sjukt snygg där!

Jasså? Jag ligger lite efter med Burn Notice (jäkligt bra serie).
Men hon är ju alltid ögongodis.

Ögongodis? Hon ser som hämtad ur Desperate Housewives. MILF trenden är över, hon är bara gammal.

Bara 19 åringar eller gamla peddos som föredrar 16åriga oskulder....:P

Milf's ska de vara.:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av peak_performance:

Tror faktiskt de byter röstskådis för att de inte kan få tag i den gamla längre. Enligt IMDB har hon inte gjort något som helst sedan 2000, i Diablo 2, så verkar som att hon lagt av.

Nej, det stämmer inte alls. Både Raynor och Kerrigan-skådespelarna har t.o.m. gått ut i bloggar och intervjuer och sagt att de skulle vara intresserade av att reprisera sina roller.

Medlem

men Raynor röstskådisen ska vara med har jag läst nyligen.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Skrivet av Mirick:

Nej, det stämmer inte alls. Både Raynor och Kerrigan-skådespelarna har t.o.m. gått ut i bloggar och intervjuer och sagt att de skulle vara intresserade av att reprisera sina roller.

Hå, där ser man. Inte för att jag inte tror dig, men har du källa? Skulle vilja läsa det själv också.

12
Skriv svar