Tolv minuter med Diablo III-munken

Medlem
Skrivet av Fisse:

Men så har ju alla diablo spelen varit oavsett klass? Det är ett enformigt hack'n'slash... nothing more,k nothing less.

sure, men dom har ju faktist fixat en skillbar iallafall, och tvingar en till variation, som blir iaf inte "one button smashing hack'n slash" som det har vart innan,


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Jag tycker nog att Monk lockar mest hittills.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

annat svar till att monks bara skulle ha stavar, knappast wizard/shaman eller barb som har detta iaf http://www.blizzard.com/diablo3/media/artwork.xml#89


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Ok, snyggt, härliga vfx och sfx men spelmässigt är det fortfarande samma jävla repetitiva gameplay. Missförstå mig rätt, jag gottade ned mig i Titans Quest ohälsosamt mycket och länge - men jag ser inte grejen med detta längre. Samma sak - ny förpackning.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Fattar inte charmen med Diablo serien, poppis bara för att det inte finns alternativa, bra spel.

God of War och Legacy of Kain spel räcker inte länge, synd dom slår ju Diablo med hästlängder, Diablo = spelvärldens motsvarighet till Britney Spears, säljer som mjölk men är skiiiiiiiiiiiit.

NO U

Medlem

Det coolaste är följande: Rustning, hjälm och ett brutalt vapen. Det här med teleporteringar och ljuskäglor som kastas på fienden är verkligen inte min grej. Det vore coolare med moves á lá Assassins creed när man slaktar fienden i Diablo III.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

123
Skriv svar