The Witcher 3 - osexigt värre när Geralt går på bordell

Robot
The Witcher 3 - osexigt värre när Geralt går på bordell
Medlem
The Witcher 3 - osexigt värre när Geralt går på bordell

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

Medlem

Nice att man väntar ett par månader innan man lirar W3 då buggarna är fixade *fap fap*

Medlem
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

Buggar? Ja.
På samma katastrofala nivå som AC:Unity? Nej

Medlem

Underbart skevt!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att Unity var så buggigt att det blev ospelbart för många, samt Ubisoft har en mycket sämre historik än CD Projekt hur de behandlar sina spel.

Okej jag är väl knappast nöjd med hur CD Projekt hanterat W3 men allt är relativt. Om de nu börjar bete sig mer och mer som EA, Activision och Ubisoft, så förtjänar CD Projekt självklart mer och mer kritik.

Varför är detta så svårt att förstå?

Medlem

Jag har inte stött på ett enda problem förutom 2 crashar i dag 1 versionen. Det löste de fort. 33h spelade nu och har inte haft problem alls

SoL
Medlem

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Medlem
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

inte stöt på en enda bugg på över 50 timmar speltid

Medlem
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Buggar är väl rätt olika i mängd och grad så många (inklusive mig själv) har väl inte stött på så många eller så allvarliga ? Annars hade man ju hört om det direkt. Witcher är oerhört bra men jag tror verkligen inte att det står utanför spelares kritiska blickar pga det.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att Unity var så buggigt att det blev ospelbart för många, samt Ubisoft har en mycket sämre historik än CD Projekt hur de behandlar sina spel.

Okej jag är väl knappast nöjd med hur CD Projekt hanterat W3 men allt är relativt. Om de nu börjar bete sig mer och mer som EA, Activision och Ubisoft, så förtjänar CD Projekt självklart mer och mer kritik.

Varför är detta så svårt att förstå?

Grafiska nedgraderingar/falsk marknadsföring, W1 och W2 hade också problem med buggar, season pass förberett innan release (som folk förövrigt klagar på i andra spelserier)

Nej, CD projekt beter sig inte alls som de andra storföretagen.

Medlem

är med inne på över 50 timmar och inte en ända bugg inte ens en ingame crash, unity med samma rigg så trillade jag igenom världen efter 5 min så jo markant skillnad tror inte på att buggarna beror så mkt som kass kåd som att folk har riggar fulla med facebokspel och 30 olika drivrutins versionen installerade i samma mapp

Medlem

Finns det något annat spel med open world som har haft färre buggar än Witcher 3? Jag har sett ett par glitches när jag spelat i totalt 80 timmar, men på samma tid i andra liknande spel så har jag blivit utsatt för minst dubbla mängden buggar, ibland game-breaking. Så jag tycker de gjort ett otroligt bra jobb ändå för ett så ambitiöst och omfattande spel.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att vara en openworldspel har den väldigt lite buggar. AC unity var knappt ospelbart. Lite skillnad

Medlem
Skrivet av simpa975:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att Unity var så buggigt att det blev ospelbart för många, samt Ubisoft har en mycket sämre historik än CD Projekt hur de behandlar sina spel.

Okej jag är väl knappast nöjd med hur CD Projekt hanterat W3 men allt är relativt. Om de nu börjar bete sig mer och mer som EA, Activision och Ubisoft, så förtjänar CD Projekt självklart mer och mer kritik.

Varför är detta så svårt att förstå?

Grafiska nedgraderingar/falsk marknadsföring,

Var kasst av dem ja och det har dem också fått väldigt mycket kritik av.

Citat:

W1 och W2 hade också problem med buggar,

W1 var deras första stora spel, går knappast att jämföra med andra AAA-utvecklare med 10x större budget och årtal av erfarenhet. W2 fortfarande mindre företag men ändå lyckades leverera bra mycket bättre produkt än de flesta AAA-utvecklare. +Båda fick en av de största gratis uppdateringar som gjorts i spel.

Så att börja gnälla här är ju bara larvigt. Gör bättre själv eller åtminstone hänvisa till några andra utvecklare med liknande förutsättningar som gjort några liknande storspel fast bättre.

Citat:

season pass förberett innan release (som folk förövrigt klagar på i andra spelserier)

Inget jag tyckte om heller, hade hellre sett att de lagt ut det senare som vanlig expansion eller kanske som större dlc-paket liknande Fallout 3.

Beror ju också på hur det hanteras. Är det något som egentligen ser ut som att det borde varit med från början, eller något som är fristående main storyn. Är det något som är exklusivt för en viss platform/återförsäljare, eller något som alla kan köpta oavsett. Är det något som man känner sig tvungen att köpa för att man annars riskera missa något, eller något man kan köpa när som.

Citat:

Nej, CD projekt beter sig inte alls som de andra storföretagen.

Vilka andra storföretag? Rockstar tycker jag beter sig rätt bra, Dice not so much och . CD Projekt ligger hyfast bra än tycker jag.

Medlem

Buggar kommer alltid att finnas.. frågan är bara hur stora dem är. Har knappt stött på några alls. Och om jag gjort är det så litet så man knappt bryr sig.. Unity gick tamefan inte ens att spela då det bugga sönder i princip

Inaktiv

Gällande Unity så borde de betala ut va enda spänn till varje spel rigg. mest fatala skräp som släppts ut på spelmarknaden.
OCH DET ÄR DET FORTFARANDE.

att ens jämföra unity med witcher 3, då måste man ha endast oboy mjölk i hela skallen.

Medlem

En liten moralkaka kanske?

Köp sex och spelet går sönder.

Medlem

Finns några buggar i Witcher 3, men det är spelbart.

Unity på PC, var inte det. Det är skillnaden


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag antar att det här var PC versionen....som vanligt.

Konsol funkar bättre:P

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av simpa975:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att Unity var så buggigt att det blev ospelbart för många, samt Ubisoft har en mycket sämre historik än CD Projekt hur de behandlar sina spel.

Okej jag är väl knappast nöjd med hur CD Projekt hanterat W3 men allt är relativt. Om de nu börjar bete sig mer och mer som EA, Activision och Ubisoft, så förtjänar CD Projekt självklart mer och mer kritik.

Varför är detta så svårt att förstå?

Grafiska nedgraderingar/falsk marknadsföring,

Var kasst av dem ja och det har dem också fått väldigt mycket kritik av.

Citat:

W1 och W2 hade också problem med buggar,

W1 var deras första stora spel, går knappast att jämföra med andra AAA-utvecklare med 10x större budget och årtal av erfarenhet. W2 fortfarande mindre företag men ändå lyckades leverera bra mycket bättre produkt än de flesta AAA-utvecklare. +Båda fick en av de största gratis uppdateringar som gjorts i spel.

Så att börja gnälla här är ju bara larvigt. Gör bättre själv eller åtminstone hänvisa till några andra utvecklare med liknande förutsättningar som gjort några liknande storspel fast bättre.

Citat:

season pass förberett innan release (som folk förövrigt klagar på i andra spelserier)

Inget jag tyckte om heller, hade hellre sett att de lagt ut det senare som vanlig expansion eller kanske som större dlc-paket liknande Fallout 3.

Beror ju också på hur det hanteras. Är det något som egentligen ser ut som att det borde varit med från början, eller något som är fristående main storyn. Är det något som är exklusivt för en viss platform/återförsäljare, eller något som alla kan köpta oavsett. Är det något som man känner sig tvungen att köpa för att man annars riskera missa något, eller något man kan köpa när som.

Citat:

Nej, CD projekt beter sig inte alls som de andra storföretagen.

Vilka andra storföretag? Rockstar tycker jag beter sig rätt bra, Dice not so much och . CD Projekt ligger hyfast bra än tycker jag.

Håller med dig om det mesta, tycker CD projekt gjort ett hyfsat jobb trots all press och hype inför The Witcher 3.

Som försvar nämner jag Mafia utvecklarna Illusion Softworks/2k Czech som en liten och väldigt kompetent spelutvecklare. Har just nu lite över 100 arbetare och har utvecklat två väldigt stabila och uppskattade spel nämligen Mafia 1 och Mafia 2.

Medlem

Har spelat drygt 40 timmar. Spelet har kraschat en gång med nvidiadriver not responding. Men aldrig upplevt något av ovanstående!

Medlem

Det där måste ju vara bieffekterna av det senaste nyaste i utvecklingen av sexuellt överförbara sjukdomar.


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Kan man plocka upp luder i spelet? Finns ju en dröse i novigrad, men går ju knappt stt interagera med.

Vart ligger det där bordell huset?

Såg en video 6 månader sedanär de tog upp lite saker man kan göra på sidan om i spelet.

Exempel horse racing, first fighting, drickande, kvinnor.

Har dock inte hittat något av detta, förutom några men det som uppdrag

Inaktiv
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

Även Fallout New Vegas var sprängfyllt med buggar men få klagade i högan sky. Det handlar om mer än bara buggar.

k3m
Medlem
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Du är väldigt otydlig. Kör du på PC så beror buggarna på handhavande fel. Sen datorspel fanns, Så har det funnits datorkunniga killar som tror att det är spelens fel att de inte rullar. Fast det i själva verket har varit deras dator som orsakar felen. Kör du på PC!? Stäng i sådana fall av alla program, sätt spelets inställningar på lägsta, dra ut extern hårdvara, kolla minimikrav, kör minnestest på alla minnen, starta om datorn. Witcher 2 och 3 flyter på klockrent på mitt 7970m kort

ELF
Medlem

Det frös två ggr under de första timmarna jag spelade. Men efter att jag ställde om till unlimited fps så har jag bara stött på några få mindre harmlösa buggar.

Skrivet av MasterKJK:
Skrivet av robbis:

Ingen som klagar på cd project när deras spel buggar som ubisofts unity

För att vara en openworldspel har den väldigt lite buggar. AC unity var knappt ospelbart. Lite skillnad

Tihi, var knappt ospelbart


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har spelat 56 timmar och den enda bugg jag stött på var att Triss fastnade i trappan i huset i Novigrad. Men det var bara att ladda om så löste det sig.

Medlem

Huvudet har kul medans kroppen dödar monster.

https://www.youtube.com/watch?v=BgLwNsBuv5o

Medlem
Skrivet av cocona:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

inte stöt på en enda bugg på över 50 timmar speltid

Likadant här, inga problem på PS4an efter runt 40h spelande. Fastnat en gång i ett dike.

12
Skriv svar