Quad Damage! Så fungerar Doom i multiplayer

Robot
Quad Damage! Så fungerar Doom i multiplayer
Medlem
Quad Damage! Så fungerar Doom i multiplayer

Får se hur det känns i handen sen, hoppas på lite riktig snabb action!

Medlem

Hoppas det blir något av det där. Jag har saknat en bra arenapangare utan den tecknade/animerade designstilen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hoppas det blir något av det där. Jag har saknat en bra arenapangare utan den tecknade/animerade designstilen.

Ladda ner nya unreal tournament vetja! Roligt och snabbt gamplay! Helt gratis också

Medlem

I like it!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag är ganska skeptisk men jag har aldrig gillat multiplayer i något av Doom-spelen.

Medlem
Skrivet av hanes256:
Skrivet av Puscifer:

Hoppas det blir något av det där. Jag har saknat en bra arenapangare utan den tecknade/animerade designstilen.

Ladda ner nya unreal tournament vetja! Roligt och snabbt gamplay! Helt gratis också

Tack för tipset! Sist jag spelade Unreal Tournament var originalet från 1999. Att få återuppleva alla gamla vapnen är otroligt nostalgiskt!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Spelet får direkt minus utav mig. Inget Co-Op. Endast damp Deathmatch.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Spelet får direkt minus utav mig. Inget Co-Op. Endast damp Deathmatch.

doom ska inte ha nåt satans coop, då kan du spela serious sam eller nåt..

Medlem

"Efter att länge har hållit oss på armlängs avstånd har Id Software slutligen börjat pyttsa ut mer regelbundna filmklipp från nya Doom på den vida webben"

Alla klipp ni visat är ifrån samma film Id-software visade på årets E3. Om ni inte ljuger så har ni dålig koll.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Preacher81:

Spelet får direkt minus utav mig. Inget Co-Op. Endast damp Deathmatch.

doom ska inte ha nåt satans coop, då kan du spela serious sam eller nåt..

Det första som kommer upp när man söker på "History of PC co-op gaming" är Doom. En av anledningarna till att de hade så många svårighetsgrader var just att balansera för co-op. Och är ganska säker också att det som inspererade Serious Sams co-op var just Ultimate Doom och Doom 2.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av hanes256:
Skrivet av Puscifer:

Hoppas det blir något av det där. Jag har saknat en bra arenapangare utan den tecknade/animerade designstilen.

Ladda ner nya unreal tournament vetja! Roligt och snabbt gamplay! Helt gratis också

Tack för tipset! Sist jag spelade Unreal Tournament var originalet från 1999. Att få återuppleva alla gamla vapnen är otroligt nostalgiskt!

Skitkul och supersnyggt!
https://www.unrealtournament.com/blog


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Preacher81:

Spelet får direkt minus utav mig. Inget Co-Op. Endast damp Deathmatch.

doom ska inte ha nåt satans coop, då kan du spela serious sam eller nåt..

Jag står fast vid mitt tänkande , Punkt slut!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av Preacher81:

Spelet får direkt minus utav mig. Inget Co-Op. Endast damp Deathmatch.

doom ska inte ha nåt satans coop, då kan du spela serious sam eller nåt..

Jag blev ögonblickligt kär i dig!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gnällkuk

"It's a young mans game, they have faster thumbs" *facedesk*

Då vet man redan nu att det blir konsolspel med en slapp PC-port då. Power-upsen såg fö helt åt helvete ut. Ser ut att bli en rymdshooter för kidsen :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar