FZ.se blir systersajt till SweClockers.com

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mh76:

Hoppas att vi som föredrar AMD får vara kvar!

Geeks köper upp AMD också - hört att de är ganska billiga.

Hahaha dagens för min del!

Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av mh76:

Hoppas att vi som föredrar AMD får vara kvar!

Geeks köper upp AMD också - hört att de är ganska billiga.

Haha Calle, lika lustig som alltid

Testpilot
Skrivet av Biberu:
Skrivet av Harakiri:

Hoppas o ber att ni inte anmanar samma forumsystem som sweclockers.
FZ's system är mycket simplare och bättre enligt mig + betydligt trevligare folk som hänger på FZ

Är väldigt intresserad av att höra era åsikter om sådant.

Sweclocker forumet är generellt smidigt men just biten i hur man bevakar och ser trådar man skrivit inlägg i är enkel och smidig på FZ.
Bloggfunktionen hoppas jag består som den är , skulle vara tråkigt om alla mina inlägg försvinner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av Biberu:
Skrivet av Harakiri:

Hoppas o ber att ni inte anmanar samma forumsystem som sweclockers.
FZ's system är mycket simplare och bättre enligt mig + betydligt trevligare folk som hänger på FZ

Är väldigt intresserad av att höra era åsikter om sådant.

Sweclocker forumet är generellt smidigt men just biten i hur man bevakar och ser trådar man skrivit inlägg i är enkel och smidig på FZ.
Bloggfunktionen hoppas jag består som den är , skulle vara tråkigt om alla mina inlägg försvinner.

Vi hoppas såklart kunna flytta över allt textinnehåll så snart som möjligt.


signatur
Medlem

Jäklar vad najs! De två bästa Svenska sajterna under samma tak!

Medlem

Bra där, båda väldigt sympatiska sidor. Känns bra


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Hmmm... är ganska säker på vad som kommer att hända. Vi får se ifall jag har rätt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Keza:

Hmmm... är ganska säker på vad som kommer att hända. Vi får se ifall jag har rätt.


signatur
Ambassadör
Xbox

Faktiskt positiv till detta, FZ har behövt en uppryckning ett tag nu. Vet inte vad det berott på men det har känts lite halvhjärtat. En nystart är nog precis vad som behövs!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av kissekatt:
Skrivet av marcus8958:

Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.

Öh? Det var det mest udda jag läst.
/sweclockare sedan 2003

Vad tvungen att kolla när jag joinade sweclockers. 2003 också. Damn, 12 år som sweclockare va inte dåligt! Time flies.

Fz joinade jag 2006. 10års jubileum för mig nästa år!

Frilansare
Skrivet av dmn:

Säkert positivt detta. FZ kan ju knappast bli sämre iaf.

Tack! Vi älskar dig också.

Avstängd
Skrivet av marcus8958:

Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.

Aftonbladet är det inget fel på utan människor som kommenterar skiten det är fel på.

Så fort en nyfödd - "Ah mitt barn får inte synas på Media"

Idag fyllde Prins: Daniel år - "Ah idag fyllde jag år också"

Typical Sverige 2015! Spyr av att se detta!

Och Sweclockers är långt ifrån en sådan sida.

Medlem

<insert the-show-must-go-on-meme.jpg>

Hoppas satsningen går bra så att FZ & swec kan fortsätta leva i många år framöver! Inte så noga med den där mac-sörjan men det får väl gå det med :>

dmn
Medlem

Hur kom man fram till könet på fz.se, förresten?

FZ
Andreas Dimestam
Skrivet av dmn:

Hur kom man fram till könet på fz.se, förresten?

Vi har hört att feminism är ett hett ämne här.

Medlem
Skrivet av magiul:

Härligt. Dags att lämna 2000-talsdesignen på båda sajterna och skapa en skalbar och betydligt mer överblickbar modern sajt. Jag ser inga konstigheter med att FZ och Sweclockers kan dela samma webbsajtsplattform.

Webdesignen blir ju bara sämre och sämre dock.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

k3m
Medlem

Mycket vinklad artikel med lovord och annat säljsnack. Jag tror det här leder till Fz'as förfall! Hoppas jah har fel.

Medlem

Hoppas att detta innebär det bästa av två världar! Visst har jag besökt SweClockers till och från, dock mestadels för hårdvarurelaterade nyheter och recensioner, medan FZ för spel och sådant. Känner mig mest som en FZ:are. <3

Medlem

Kul! Jag tror, och hoppas, att SweClockers kan bidra med att styra upp mycket av de rent tekniska aspekterna med FZ.se. Ett byte till SweCs nyutvecklade plattform vore magiskt, dock naturligtvis med FZs karaktärsdrag bibehållna.

SweC är mitt absoluta favoritbesök under den dagliga turen. Förutom en och annan medioker moderator sköts den otroligt bra. FZ tillhörde den gruppen förr i tiden, innan konsolerna bredsidade sig in i fokusrymden. Spännande att se vad som komma skall!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kan redan nu se framför mig en ändring i positiv riktning. SweCs fredagspanel har alltid tillägnat en del av tiden till att lite naivt rapportera om spelnyheter. Ett lite mer regelbundet besök av Calle eller Joakim som tar den biten och sen lämnar över för fortsatt hårdvarurapportering. Alla bidrar med det som de kan bäst!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent

Betyder det här att Calle kommer sluta slå mig varje gång jag skriver något elakt om honom i nyheterna?


signatur

I am the black wizards.

Redaktör
Skrivet av Johan Olander:

Betyder det här att Calle kommer sluta slå mig varje gång jag skriver något elakt om honom i nyheterna?

Nej. Men han slår dig med nyare grafikkort.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av dmn:

Säkert positivt detta. FZ kan ju knappast bli sämre iaf.

Tack! Vi älskar dig också.

Känns det hårt för dig Jocke att lämna PC Gamer helt och hållet? Började själv läsa PCG typ 97-98 så har hunnit följa din journalistiska karriär där ett bra tag (saknar de sura kåserierna för övrigt)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av k3m:

Mycket vinklad artikel med lovord och annat säljsnack. Jag tror det här leder till Fz&#039;as förfall! Hoppas jah har fel.

Haha, det är ju ett pressmeddelande. Och vi skrev inte "synergieeffekter" en enda gång.


signatur
Medlem

Det blir bra, många rädda själar här ser jag men som ärrad veteran så är jag inte det minsta orolig.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Riktigt roligt! Blir ganska naturligt tror jag, då både FZ och SweClockers går in på varandras områden då och då. Finns en grym potential här (FragZone TV med SweC-gäster, Fredagspanelen med gäster från FZ?).

Kommer ni att sitta i samma lokal framöver?

Medlem

Calle/Jocke/Tompa: Sitter John (Severinson) såhär nu när han väl tvingas klippa navelsträngen helt till FZ?

Skrivet av 73mpl4R:

Riktigt roligt! Blir ganska naturligt tror jag, då både FZ och SweClockers går in på varandras områden då och då. Finns en grym potential här (FragZone TV med SweC-gäster, Fredagspanelen med gäster från FZ?).

Precis!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, det är ju ett pressmeddelande. Och vi skrev inte "synergieeffekter" en enda gång.

Nej, men jag läste "kompetenta medarbetare" i företagspresentationen och insåg direkt att ingen från Geeks har träffat er ännu..

När kommer den här "fusionen" träda i kraft?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir det bättre ekonomi för nya/gamla features?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skriv svar