Så blir du Darth Vader för en stund i Star Wars: Battlefront

Robot
Så blir du Darth Vader för en stund i Star Wars: Battlefront

"Extremt osannolikt" att du klarar en hel match som jedi eller sith, säger Dice.

#star-wars-battlefront, #dice


Medlem
Så blir du Darth Vader för en stund i Star Wars: Battlefront

''I find your lack of faith disturbing''

Medlem

Var det inte samma system i battlefront 2?

Medlem

När det står " A Dice game" borde det stå. " A shitty game"

Tack så mycket.

Medlem
Skrivet av Salami:

När det står " A Dice game" borde det stå. " A shitty game"

Tack så mycket.

Vad jag önskar att jag kunde säga emot men "svettig ljussabelstrid" som det så poetiskt uttrycktes i artikeln
är ju hur man än vänder och vrider på det väldigt lockande.


signatur

MattiAceGaming

Någon som sitter på nyheter angående eventuell serverbrowser? Har dom tagit sig i kragen och ordnat detta samt att communityn kan hyra egna servrar?

Medlem

Synd att Pcversionen kommer bli en tråkig konsollport likt Battlefield 3 och 4 bara. Blir rätt dåligt när de använder Playstation som huvudplatform när man är PC-gamer.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Kändes helt ointressant!
Ett totalt ingenting. What was that?
Då ser jag hellre om de första filmerna.


signatur

autograph

Medlem

Dice brukade ju stå för kvalitet och givet köp, varför gick det så fel?

Medlem

Greed. Wrong turn. Bad decisions.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Dice brukade ju stå för kvalitet och givet köp, varför gick det så fel?

Gick väl fel redan vid bf 1942, och felet heter EA games

Medlem
Skrivet av Christoffer B:

Var det inte samma system i battlefront 2?

Nej. I BF2 så kunde du bli en hjälte om du spelat tillräckligt bra i matchen och samlat poäng. Sen spelade du som hjälten tills du dog.

DICE kör på någon kommunistinriktning här. ALLA ÄR LIKA VÄRDA.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Synd att Pcversionen kommer bli en tråkig konsollport likt Battlefield 3 och 4 bara. Blir rätt dåligt när de använder Playstation som huvudplatform när man är PC-gamer.

På vilket sätt var bf3 och 4 tråkiga konsolportar? Vad indikerar att konsolerna var huvudplattform för de spelen?

Inaktiv

Min ljussabel blev svettig av att läsa denna artikel. Skämt åsido, jag är försiktigt optimistisk med en nypa skepsis. SW BF kan bli väldigt roligt men jag vågar inte hoppas på något innan jag provat/ sett riktigt gameplay av vanligt fölk.

Medlem

Hypen är i full gång när Dice släpper nytt, ett halvår efter release kommer tonen på alla forum vara helt annorlunda, som vanligt. Inte en chans att ni får mer pengar av mig.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Dumlen:

Synd att Pcversionen kommer bli en tråkig konsollport likt Battlefield 3 och 4 bara. Blir rätt dåligt när de använder Playstation som huvudplatform när man är PC-gamer.

På vilket sätt var bf3 och 4 tråkiga konsolportar? Vad indikerar att konsolerna var huvudplattform för de spelen?

Minns inte hur det var med BF3 men i BF4 så var FOV inställd på konsolstandard. Känns som att springa i ultrarapid på en dator så det var det första man ändrade.


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Dumlen:

Synd att Pcversionen kommer bli en tråkig konsollport likt Battlefield 3 och 4 bara. Blir rätt dåligt när de använder Playstation som huvudplatform när man är PC-gamer.

På vilket sätt var bf3 och 4 tråkiga konsolportar? Vad indikerar att konsolerna var huvudplattform för de spelen?

Med tanke på hur dåligt de spelen fungerade jämfört med deras äldre titlar på PC och deras marknadsföring där de lagt klipp från Playstation 3 respektive Playstation 4 som deras huvudfokus för gameplay.

"We said originally that the PC was the lead SKU of the game, but in mid-production we switched to console as lead platform to make sure we could get all the versions done for release" -DICE exec Karl-Magnus Troedsson

http://kotaku.com/5855299/battlefield-3-development-started-o...

Så ja, konsollportar. Släpps spelen samtidigt till alla platformar så kommer de lägga fokus på versionerna med lägst prestanda, vilket i detta fall är konsollversionerna så PC-versionen hamnar i efterhand.

Samma sak nu med Battlefront där Playstation 4 helt klart är huvudplatformen för spelet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Dice brukade ju stå för kvalitet och givet köp, varför gick det så fel?

EA hände

Medlem
Skrivet av ohGr:

Dice brukade ju stå för kvalitet och givet köp, varför gick det så fel?

4 bokstäver i skit och i turd och i dice.

De vet inte vad som gjorde bf1942 samt bf2 till roliga spel de vet inte vad battlefield känslan är för nåt. Patrick bach fattar noll tydligen med de andra.

de senaste BF spelen samt kommande blir bara utfyllnad för ett par dagar då de saknar själ.

Medlem

Ok, hoppas på det bästa.... Men...... Så fort en amerikan lägger sig i så blir allt skit och inget funkar som det ska.


signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

1
Skriv svar