Video - Vi har spelat det bästa VR-spelet hittills

Robot
Video - Vi har spelat det bästa VR-spelet hittills

Glöm dinosaurier och kräkframkallande berg- & dalbanor - I Expect You To Die är virtual reality-upplevelsen vi har saknat.

#i-expect-you-to-die


Video - Vi har spelat det bästa VR-spelet hittills

2:38 "Du är inte i bild! Clittan alltså"


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"Du är inte Bill Clinton nu" som i Bill Clinton president i USA 1993-2001. Det vart en liten skandal där med en donna som heter Monica Lewinsky som "rökte hans cigarr".

Skrivet av Puck-Man:

"Du är inte Bill Clinton nu" som i Bill Clinton president i USA 1993-2001. Det vart en liten skandal där med en donna som heter Monica Lewinsky som "rökte hans cigarr".

Jag vet, men det var vad jag hörde första gången


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kul spel japp , prova att gå runt i vanishing of ethan carter , nästan en religös upplevelse det

Medlem

Keep Talking And Nobody Explodes är också fantastiskt roligt, fast där är det mer fokus på lokal multiplayer. En ska desarmera bomben och de andra ska läsa upp desarmeringsinstruktionerna ur ett utprintat häfte utan att titta på datorskärmen. Det har också VR-stöd!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ni är verkligen bra på att göra filmer som går rakt på sak

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pjotor:

Keep Talking And Nobody Explodes är också fantastiskt roligt, fast där är det mer fokus på lokal multiplayer. En ska desarmera bomben och de andra ska läsa upp desarmeringsinstruktionerna ur ett utprintat häfte utan att titta på datorskärmen. Det har också VR-stöd!

Det ska spelas nästa gång! Manualen är utskriven till och med.

Skrivet av Laymachine:

Ni är verkligen bra på att göra filmer som går rakt på sak

Är det bra eller dåligt?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pjotor:

Keep Talking And Nobody Explodes är också fantastiskt roligt, fast där är det mer fokus på lokal multiplayer. En ska desarmera bomben och de andra ska läsa upp desarmeringsinstruktionerna ur ett utprintat häfte utan att titta på datorskärmen. Det har också VR-stöd!

Det ska spelas nästa gång! Manualen är utskriven till och med.

Skrivet av Laymachine:

Ni är verkligen bra på att göra filmer som går rakt på sak

Är det bra eller dåligt?

Jag var sarkastisk, skulle gärna se videos när ni spelar spel men då lite mer förklarande och rakt på sak, känns mer som du bara drog upp mobilen nu och började filma som "en kul grej". Nu kollade jag typ 2 minuter men när det bara var Joakim som plockade upp och tappade saker skrollade jag igenom, upptäckte att det verkade va samma sak genom hela och gick vidare

Medlem

AirDrift är nog det spel (eller demo) som hittils har dragit störst nytta av möjligheterna med VR. Gratis på Oculus Share.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Laymachine:

Jag var sarkastisk, skulle gärna se videos när ni spelar spel men då lite mer förklarande och rakt på sak, känns mer som du bara drog upp mobilen nu och började filma som "en kul grej". Nu kollade jag typ 2 minuter men när det bara var Joakim som plockade upp och tappade saker skrollade jag igenom, upptäckte att det verkade va samma sak genom hela och gick vidare

Bra feedback, och det var precis så. Vi testade ett nytt spel, fick feeling och spelade in det

Skrivet av Ichinin:

AirDrift är nog det spel (eller demo) som hittils har dragit störst nytta av möjligheterna med VR. Gratis på Oculus Share.

Måste testas!


signatur
Medlem

är detta spelet uppföljaren till do you expect me to talk?

1
Skriv svar