Senaste nytt i Batman: Arkham Knight-karusellen – alla som vill får pengarna tillbaka

Medlem
Skrivet av Gurant:

Fick det här när jag köpte mitt grafikkort.. Finns det något sätt att byta mot typ... Metal Gear Solid V?

Från ett av inläggen på steam:

"From Nvidia Support.

[02:49:32 PM]Hi, my name is Ahmed. How may I help you?
[02:51:03 PM]Justin Wilson: I purchased 2 gtx 970s for my PC. The main reason I decided on the 970 was free Batman game. The game is still unplayable for me. I would like a free different games or credit.
[02:51:43 PM]Ahmed: We're sorry we do not provide exchange of game codes or refund for free game codes
[02:52:18 PM]Justin Wilson: I will never be buying a product from you again.
[02:54:37 PM]Ahmed: Sorry for the inconvenience caused
[02:56:02 PM]Justin Wilson: That's it ? Really what awful Customer Support you have.
[02:59:17 PM]Ahmed: Unfortunately we do not have game codes and we do not provide refunds for free promotion codes
[02:59:49 PM]'Justin Wilson' disconnected ('Concluded by End-user' "


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Mabec:

Alla, förutom alla som köpte en fysisk utgåva.

Lägg till spelet i Steam och gör sedan en refund, borde fungera. (?)

Spelet och koden är redan i Steam och ingen återvändo eller refund är möjlig. Se posten ovan av erazer

Medlem
Skrivet av erazerswe:
Skrivet av Gurant:

Fick det här när jag köpte mitt grafikkort.. Finns det något sätt att byta mot typ... Metal Gear Solid V?

Från ett av inläggen på steam:

"From Nvidia Support.

[02:49:32 PM]Hi, my name is Ahmed. How may I help you?
[02:51:03 PM]Justin Wilson: I purchased 2 gtx 970s for my PC. The main reason I decided on the 970 was free Batman game. The game is still unplayable for me. I would like a free different games or credit.
[02:51:43 PM]Ahmed: We're sorry we do not provide exchange of game codes or refund for free game codes
[02:52:18 PM]Justin Wilson: I will never be buying a product from you again.
[02:54:37 PM]Ahmed: Sorry for the inconvenience caused
[02:56:02 PM]Justin Wilson: That's it ? Really what awful Customer Support you have.
[02:59:17 PM]Ahmed: Unfortunately we do not have game codes and we do not provide refunds for free promotion codes
[02:59:49 PM]'Justin Wilson' disconnected ('Concluded by End-user' "

Vilken ahole den där Justin Wilson är.

Medlem
12
Skriv svar