FYI HELVETE VA BRA GT:Prologue är!

Medlem

klockrent spel

Medlem

Spelet är underbart, sen när man skaffade sig G25:an så blev spelet FANTASTISKT. Kan sitta i timmar och bara köra. Är på B klassen och har samlat ihop till en BMW M3 cupé samt en Ferrarri F340 tror jag den hette för 243 loppor. MUMMA!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är på s-delen. Och köpte en ferrari för 450.000, jäkla roligt att köra med den bilen på raksträckor

Inaktiv

spel o spel .. demo är det väll

Medlem

Någon som vet varför vissa kan styra vinkeln på kameran i kupén (sett lite rullar på youtube)? Jag kan då inte göra de!

Medlem

åhh, hur fan är det tänkt att man ska kunna få plasering 1-3 i loppet där man ska köra om alla motståndare med hondan i B-delen?

Har försölt säkert 30 ggr, och har som bäst kommit 4a... nån som har nått tips ?

fue
Medlem

så bra var det inte, forza 2 hade bättre styrning i min mening.

Medlem
Skrivet av Bengan87:

Någon som vet varför vissa kan styra vinkeln på kameran i kupén (sett lite rullar på youtube)? Jag kan då inte göra de!

klicka på vänster/höger på pilarna typ..

Medlem
Skrivet av Zamuz:

klicka på vänster/höger på pilarna typ..

Nah va tvungen och ställa in det på kontrollinställningarna ... så nu funkar det

Medlem

Jag ser det här som ett överskattat stelt bilspel som höjs i skyarna av sony fanboysen som inte vet bättre.

Testade spelet hos min polare och intrycket var inte direkt positivt.

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Jag ser det här som ett överskattat stelt bilspel som höjs i skyarna av sony fanboysen som inte vet bättre.

Testade spelet hos min polare och intrycket var inte direkt positivt.

Moget inlägg....

Du gillar det inte! Fine with me.
Men kalla inte alla som gillar det för fanboys, väx upp ffs!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Laddade ner en uppdatering idag iom. system uppgr. 2,3... ingen aning om vad den gjorde..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Uppdateringen.

1. NY psn store.
2. errr inget annat hahah

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Uppdateringen.

1. NY psn store.
2. errr inget annat hahah

Hmm har du ens spelet?

Starting on Tuesday, April 15th, we have provided an update for ?Gran Turismo 5 Prologue Spec II?.
The main contents of this update are as follows:

Online play
- The award of race credits are now allocated at a fixed rate regardless of the number of race participants.
- The High Speed Ring course diagram has been fixed.
- Some online ID's were appearing in grey in the entry list, this has been amended.
- Some online opponents appeared to "blur", this has been amended.

Rankings
- Country and area information now appears next to the online ID in the ranking boards.
- Unusually high scores had been recorded in some Drift Trials, this has been rectified.
- When Drift Trial replays were saved, occasionally these appeared in the "Load as Ghost" option of Time Trials.
This has now been rectified.

Performance Points (PP)
- The method of calculating Performance Points has been revised, to balance vehicles in events with PP upper limits.

Miscellaneous
- LCD display has been added in the F2007 interior view. Så jävla coolt
- Some interiors and exteriors of some vehicle models have been revised.
- On occasion the Quick Tune gear ratio became impossible to reset in some cars, this has been amended.
- The manual has been updated.

Caution
- The button assignments will be reset when the update is applied.
- In line with the application of the update, all ranking data will also be reset.:P:P


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

GT5P är sjuuukkkttt gryymmtt!!! Har spelat som en galning!!! Kör fortfarande med min Logitech Driving Force är det jättestor skillnad mellan den å G25'an? alltså känns den stabilare är det bättre fästen osv? jag vet redan att den har växelspak å koppling. Hur som helst så är jag helt såld på GT5P helt jävla såld. Han den nissen här på FZ som betygsatte spelet har omöjligt kommit in i det på samma sätt som mig, går fan inte att sätta en 3'a på ett sånt här mästerverk. STELT my ass sätt all assist på off å kom å säg att det är STELT sen NISSE!!!

Medlem

FZ och recensioner är som oboy och apelsinjuice - det funkar bara inte. och ja jag håller med GT5p är bra men GT5 kommer fan bli ett mästerverk.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

GT5P är *** (<-- otäcka ord censurerade). Om man vill spela ett bra racingspel så ska det vara GTR2. GT5P känns stelt, tråkigt och den scriptade AI:n är riktigt bajs, online-delen vill jag inte ens veta av att den finns. Det finns ingen spelglädje i GT5P, känns som det är massor med saker som saknas. Musiken är dålig och tråkig, menyerna är jobbiga och sega ibland. Racen är antingen urenkla eller omöjliga. Jaja, ni förstår vad jag menar:

TOTAL DIARRÉ!

PS.
Vissa moment kan vara roliga i spelet...sen har jag inte kommit längre än till licens A.
DS.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

hmm ..meny systemet är ju hur sexigt som helst.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Det jag menar är att man oftast får vänta en stund när man går ur undermenyerna till huvudmenyn och så den där irriterande sparnings-dialogen dyker upp så fort man gör en liten ändring och man får vänta.

Edit: Snyggt, jodå det är det.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Skrivet av Vantskruv:

GT5P är *** (<-- otäcka ord censurerade). Om man vill spela ett bra racingspel så ska det vara GTR2. GT5P känns stelt, tråkigt och den scriptade AI:n är riktigt bajs, online-delen vill jag inte ens veta av att den finns. Det finns ingen spelglädje i GT5P, känns som det är massor med saker som saknas. Musiken är dålig och tråkig, menyerna är jobbiga och sega ibland. Racen är antingen urenkla eller omöjliga. Jaja, ni förstår vad jag menar:

TOTAL DIARRÉ!

PS.
Vissa moment kan vara roliga i spelet...sen har jag inte kommit längre än till licens A.
DS.

Tråden heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är!

Så ska du komma in här å försöka motbevisa folk eller? Varför ska du ens komma in här med dina åsikter å smutsa ned tråden? Det är ingen som kommer ta åt sig av den skiten du skriver eller ändra sin åsikt och tycka som dig. Du är uppenbarligen 12 år gammal och kan inte ett skit om spel så stick med dig, bara stick! Å nej vi förstår inte vad du menar för du har ingen spel smak. Å ja, det du skriver luktar DIARRÉ!!!

Medlem
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av Vantskruv:

GT5P är *** (<-- otäcka ord censurerade). Om man vill spela ett bra racingspel så ska det vara GTR2. GT5P känns stelt, tråkigt och den scriptade AI:n är riktigt bajs, online-delen vill jag inte ens veta av att den finns. Det finns ingen spelglädje i GT5P, känns som det är massor med saker som saknas. Musiken är dålig och tråkig, menyerna är jobbiga och sega ibland. Racen är antingen urenkla eller omöjliga. Jaja, ni förstår vad jag menar:

TOTAL DIARRÉ!

PS.
Vissa moment kan vara roliga i spelet...sen har jag inte kommit längre än till licens A.
DS.

Tråden heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är!

Så ska du komma in här å försöka motbevisa folk eller? Varför ska du ens komma in här med dina åsikter å smutsa ned tråden? Det är ingen som kommer ta åt sig av den skiten du skriver eller ändra sin åsikt och tycka som dig. Du är uppenbarligen 12 år gammal och kan inte ett skit om spel så stick med dig, bara stick! Å nej vi förstår inte vad du menar för du har ingen spel smak. Å ja, det du skriver luktar DIARRÉ!!!

Haha, vadå? Har det blivit förbjudet nu att skriva negativt om spelet? Alla åsikter ska väl kunna vädras, och jag ser ingen anledning att skapa två trådar om GT5P. Och sen är det också helt naturligt att något negativt måste skrivas i en positiv tråd...det går bara inte att undvika.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av F3D:

spel o spel .. demo är det väll

Ett DEMO är när man får testa en bana eller nivå med en karaktär och begränsat med alternativ. Man får ett smakprov. GT: prologue är inte ett demo utan ett spel i mina ögon. Dock inte lika stort och utarbetat som GT5 kommer bli. Att kalla GT: Prologue ett demo är bara för att skapa bråk. GT:HD som du kan tanka hem gratis på PSN är ett DEMO, men Prologue är långt från ett demo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Ett DEMO är när man får testa en bana eller nivå med en karaktär och begränsat med alternativ. Man får ett smakprov. GT: prologue är inte ett demo utan ett spel i mina ögon. Dock inte lika stort och utarbetat som GT5 kommer bli. Att kalla GT: Prologue ett demo är bara för att skapa bråk. GT:HD som du kan tanka hem gratis på PSN är ett DEMO, men Prologue är långt från ett demo.

det jag menar är att folk säger att Prologue är en demo, och då klagar på att man måste betala.
men, en stor majoritet av folk som spelat det tycker att det är väldigt bra! .. även bättre än vissa fulla spel, Forza2 t ex?

så, det jag menar är att en demo (prologue är en demo) är bättre än ett fullt spel! .. lite ballt?

enjoy your forza2 - if your console doesnt rrod that is

Medlem

Själv tyckte jag inte alls att spelet var nå bra, det var riktigt dåligt.. men alla tycker ju olika.

Inaktiv
Skrivet av Vantskruv:
Skrivet av MillionStylez:
Skrivet av Vantskruv:

GT5P är *** (<-- otäcka ord censurerade). Om man vill spela ett bra racingspel så ska det vara GTR2. GT5P känns stelt, tråkigt och den scriptade AI:n är riktigt bajs, online-delen vill jag inte ens veta av att den finns. Det finns ingen spelglädje i GT5P, känns som det är massor med saker som saknas. Musiken är dålig och tråkig, menyerna är jobbiga och sega ibland. Racen är antingen urenkla eller omöjliga. Jaja, ni förstår vad jag menar:

TOTAL DIARRÉ!

PS.
Vissa moment kan vara roliga i spelet...sen har jag inte kommit längre än till licens A.
DS.

Tråden heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är!

Så ska du komma in här å försöka motbevisa folk eller? Varför ska du ens komma in här med dina åsikter å smutsa ned tråden? Det är ingen som kommer ta åt sig av den skiten du skriver eller ändra sin åsikt och tycka som dig. Du är uppenbarligen 12 år gammal och kan inte ett skit om spel så stick med dig, bara stick! Å nej vi förstår inte vad du menar för du har ingen spel smak. Å ja, det du skriver luktar DIARRÉ!!!

Haha, vadå? Har det blivit förbjudet nu att skriva negativt om spelet? Alla åsikter ska väl kunna vädras, och jag ser ingen anledning att skapa två trådar om GT5P. Och sen är det också helt naturligt att något negativt måste skrivas i en positiv tråd...det går bara inte att undvika.

Å jag ser ingen anledning till att du kommer in å skriver något negativt om spelet i en Tråd som heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är!

Till vilken nytta? Ska du försöka få någon svag stackare å tycka annorlunda(som dig)(ändra sin positiva åsikt till något negativt)? Eller försöker du hitta en vän som tycker som dig så ni tillsammans kan sprida eran negativitet i en positiv tråd? Utveckla gärna ditt syfte? För din åsikt är helt ointressant i denna tråd som heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är!

Medlem

Klart att hans åsikt inte är ointressant. För en person som inte äger spelet kan det ju vara bra att skapa sig en uppfattning om spelet om man tänkt köpa det. Då kan det vara intressant att läsa lite negativt också, så länge det är motiverat (gäller även positiva saker).

Nåt som är helt onödigt dock är att sitta och bli förbannad och jiddra om att folk inte tycker som alla andra.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Klart att hans åsikt inte är ointressant. För en person som inte äger spelet kan det ju vara bra att skapa sig en uppfattning om spelet om man tänkt köpa det. Då kan det vara intressant att läsa lite negativt också, så länge det är motiverat (gäller även positiva saker).

Nåt som är helt onödigt dock är att sitta och bli förbannad och jiddra om att folk inte tycker som alla andra.

För det första så är det helt omöjligt för dig å avgöra om jag är förbannad eller inte baserat på mitt inlägg. Baserar man sitt spelköp på en persons åsikt (FZuser) ja då är risken stor att man blir besviken. Hoppas inte folk sitter å baserar sina spelköp på mina inlägg i alla fall. Rekommenderar varmt att man testar spelet själv utan att lyssna på andra. Sen så kan man ju alltid läsa en recension gjord av någon som har lite erfarenhet, å inte direkt uttrycker sig som figuren ovan, å kollar så att spelet i fråga inte har blivit totalsågat då e det ju oftast ganska självklart att det inte är något bra. Så jag står fast vid att hans åsikt är ointressant i just denna tråden. Är du intresserad av att skapa dig en helhetsbild av spelet så rekommenderar jag att du söker din information någon annanstans å inte i en tråd som heter: FYI HELVETE VA BRA GT Prologue är! Förstår du poängen? Tveksamt, men jag sitter på jobbet å har inget annat å göra så därför tar jag mig denna tid (betald) å jobbar mig ändå

Inaktiv

Jag har inte lyckats få ner uppdateringen än...Det står hela tiden att det blev nåt fel då jag laddar ner den. Har försökt minst 5 gånger...Nån som det hänt samma sak med?


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Är det bara jag som inte tycker det var roligt ?
visst är det jävligt snyggt och kanske verkligt, men tyckte inte det var nån go körkänsla.
iofs har jag bara nån 30k kronors bil, kanske ger det nån chans till när jag tröttnat på mina andra spel

edit: efter att ha läst igenom alla sidorna såg jag att 3 till inte tyckte om spelet, men ändå.

123
Skriv svar