Ta en titt på Titanfall 2 i rörelse på PS4 Pro

Robot
Ta en titt på Titanfall 2 i rörelse på PS4 Pro

Även om Youtube gör det hela lite suddigare.

#titanfall-2, #uncharted-4


Medlem
Ta en titt på Titanfall 2 i rörelse på PS4 Pro

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

Medlem
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

"vill ha" är nyckelorden här, kan annars byta ut mot "bryr sig".

Jag kan spela fine i 30 fps, så länge det är stabila. Är inte som TotalBiscuit som gnäller när det blir 59fps och tror inte heller majoriteten av konsolspelare gör det heller. Man betalar för convenience.

Men jag antar att jag är en man-child då, bara att storkonsumera choklad så jag får finnar och införskaffa en propellerkeps. Varför inte en förstorad trehjuling?(While I'm at it)

Är så trött på bashandet...


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

"vill ha" är nyckelorden här, kan annars byta ut mot "bryr sig".

Jag kan spela fine i 30 fps, så länge det är stabila. Är inte som TotalBiscuit som gnäller när det blir 59fps och tror inte heller majoriteten av konsolspelare gör det heller. Man betalar för convenience.

Men jag antar att jag är en man-child då, bara att storkonsumera choklad så jag får finnar och införskaffa en propellerkeps. Varför inte en förstorad trehjuling?(While I'm at it)

Är så trött på bashandet...

På PC är 30 fps helt oacceptabelt. På konsol är det lite lättare att förbise, även om det för mig är svårt att se varför någon skulle vilja ha marginellt bättre grafik istället for fps som inte går balansgång mellan 20-30 fps.

Förstår dock enkelheten med konsol.

KoP
Medlem
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

Tar man sitt spelande seriöst måste man ju äga allt (även "leksaker") för att få tillgång till plattforms exklusiva titlar.

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig att uppgradera till en PRO om man har möjlighet att välja högre fps istället för grafik. Jag är van att lira i 144fps på datorn, 30fps känns helt skevt när jag spelar "upplever det som sjuk lagg när jag styr kameran i sidled" tyvärr.

Så ni som lirar bara konsol, spela aldrig på en PC master race, ni kommer lida sen när ni ska lira på konsol.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Natrium:

blablabla...

blablabla... Man betalar för convenience.

...blablabla...

Är så trött på bashandet.

Betalar för convenience, menar du det som händer i själva spelen då eller? För det enda jag märk blivigt mer bekvämt är att spelen mer och mer spelar sig själva. Questarrows, ställ dig bakom en vägg och fega igenom hela spelet, regenhealth, tryck x för att automatiskt hoppa/döda, item shimmer, se fienden igenom väggar osv.

Vad som däremot inte blivigt mer bekvämt är konsolerna i sig. Det var rätt länge sen det var som nes/snes/n64 eran. Nu behöver man oftast installera, day 1 patch och patcher blir allt vanligare, som i värsta fall kan ta nästan lika lång tid som installationen. Man kan behöva krångla med massa aktiveringskoder, dlc, mappack. Även långa laddningstider, buggar och ostabil framrate har numera blivigt en norm på konsol.

I stort sett allt negativ med PC och förts över till konsol, medans nästan inget av det positiva har gjort det. Kanske inte hade varit så om merparten av konsolspelarna ställt lite högre krav, istället för att hela tiden svälja all dynga från MS och Sony.

Då är väl snarare PC smidigare än någonsin. Att installera windows från grunden, installera drivrutiner och installera steam, kan ta mindre tid än att installera ett nytt konsolspel idag.

Dessutom finns oftast bättre stöd för tex fler olika kontrollers, xbox360, xbox1, ps4. Billigare och oftast smidigare att köpa spelen och spelen patchas ibland snabbare. Sen har man bara en halvkass dator kommer det nästan alltid flyta på bättre med betydligt snabbare laddtider.

Jag är då snarare trött på hur många som fortfarande försvarar sin plastlåda, som numera i stort sett bara är en gloriferade usel PC, med mindre funktion, ihopplockade av underbetalda tillgränsen till slavarbetare, som säljs av giriga multimiljard företag.

Medlem

Men herregud.... vilka "slavarbetare" tror du gör delarna som sitter i en PC eller för all del nästan all elektronik?

KoP
Medlem

Åll åll.. det gamla pc vs konsol kriget tar fart igen för den miljonte gången. -_-

Varför spendera tid med att vara missnöjd över andras val när huvudsaken är att man själv är nöjd över sitt egna val när det kommer till apparatus att spela spel på?

Sånt tjaffsade man ju bara om när man var 8 år gammal på skolgården och det borde dom flesta väl växa ifrån någon gång?

Medlem
Skrivet av Jonio:

Men herregud.... vilka "slavarbetare" tror du gör delarna som sitter i en PC eller för all del nästan all elektronik?

Hade nog mycket hellre jobbat på tex gigabyte

Än plocka ihop PS4 eller xbox1 i en Foxconn fabrik

Medlem
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Medlem
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Börja spela direkt på konsol? Hah, var N64 din senaste konsol eller?

Och man blir ju såklart anti-social med acneproblem om man råkar föredra bra hårdvara framför utgången hårdvara som tryckts alldeles för långt.

Men ja, konsoler kan vara kul med vänner, om man råkar ha sådana hemma.

Medlem
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Jag vill mena på att det är precis tvärt om.. på PC är det betydligt enklare att kommunicera med andra via tangentbord alternativt via kommunikationstjänster så som Skype.
Sen, hur många spel har egentligen stöd för CO-OP idag? Samtidigt blir ju LAN-spelade allt mer populärt vilket är i min mening är en lika social aktivitet som CO-OP på en konsol.

Förstår inte riktigt ditt resonemang där faktiskt..

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

"vill ha" är nyckelorden här, kan annars byta ut mot "bryr sig".

Jag kan spela fine i 30 fps, så länge det är stabila. Är inte som TotalBiscuit som gnäller när det blir 59fps och tror inte heller majoriteten av konsolspelare gör det heller. Man betalar för convenience.

Men jag antar att jag är en man-child då, bara att storkonsumera choklad så jag får finnar och införskaffa en propellerkeps. Varför inte en förstorad trehjuling?(While I'm at it)

Är så trött på bashandet...

hehe jo, man hör sällan PC spelare klaga på 30fps om de får spela i 4k...så visst kan 30fps duga fint:D

Medlem
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Att folk fortfarande tror att man måste spela med tangentbord och mus, hälften av mina spel på datorn lirar jag med handkontroll på projektorn med en fet biosoffa. Japp fungerar utmärkt med en XBOX ONE dosa trådlöst.
-Protip:
det går jätttebra att dricka bira och lira med vänner på pc


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av ohem:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

"vill ha" är nyckelorden här, kan annars byta ut mot "bryr sig".

Jag kan spela fine i 30 fps, så länge det är stabila. Är inte som TotalBiscuit som gnäller när det blir 59fps och tror inte heller majoriteten av konsolspelare gör det heller. Man betalar för convenience.

Men jag antar att jag är en man-child då, bara att storkonsumera choklad så jag får finnar och införskaffa en propellerkeps. Varför inte en förstorad trehjuling?(While I'm at it)

Är så trött på bashandet...

hehe jo, man hör sällan PC spelare klaga på 30fps om de får spela i 4k...så visst kan 30fps duga fint:D

Jag gillar inte när det droppar ner till 30fps i 4K. Hade jag spelat med stabila 30 fps hela tiden hade det kanske inte stört mig men nu när jag oftast har 60 fps känns det surt att det ibland blir dips.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Jag vill mena på att det är precis tvärt om.. på PC är det betydligt enklare att kommunicera med andra via tangentbord alternativt via kommunikationstjänster så som Skype.
Sen, hur många spel har egentligen stöd för CO-OP idag? Samtidigt blir ju LAN-spelade allt mer populärt vilket är i min mening är en lika social aktivitet som CO-OP på en konsol.

Förstår inte riktigt ditt resonemang där faktiskt..

Tycker det har blivit otroligt enkelt på konsol. Bara bjuda in vem som helst till voip idag. Nästan alla har headset eller mic av något slag.
Många spel har voip i spelet så man behöver inte ens bjuda in någon.

Till PC om spelet inte har stöd måste man söka sig till 3e parts program som Skype, Teamspeak, Mumble eller Discord. Då är det inte lika lätt att bjuda in vem som helst.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Jag skulle kunna tänka mig att uppgradera till en PRO om man har möjlighet att välja högre fps istället för grafik. Jag är van att lira i 144fps på datorn, 30fps känns helt skevt när jag spelar "upplever det som sjuk lagg när jag styr kameran i sidled" tyvärr.

Så ni som lirar bara konsol, spela aldrig på en PC master race, ni kommer lida sen när ni ska lira på konsol.

https://media.giphy.com/media/RwLX4BS7BSZSU/giphy.gif

Okej......Spelar på PC och på PS4 och har inga problem med det.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Jag vill mena på att det är precis tvärt om.. på PC är det betydligt enklare att kommunicera med andra via tangentbord alternativt via kommunikationstjänster så som Skype.
Sen, hur många spel har egentligen stöd för CO-OP idag? Samtidigt blir ju LAN-spelade allt mer populärt vilket är i min mening är en lika social aktivitet som CO-OP på en konsol.

Förstår inte riktigt ditt resonemang där faktiskt..

Tycker det har blivit otroligt enkelt på konsol. Bara bjuda in vem som helst till voip idag. Nästan alla har headset eller mic av något slag.
Många spel har voip i spelet så man behöver inte ens bjuda in någon.

Till PC om spelet inte har stöd måste man söka sig till 3e parts program som Skype, Teamspeak, Mumble eller Discord. Då är det inte lika lätt att bjuda in vem som helst.

Många DRM tjänster så som Steam erbjuder möjligheten till röst-kommunikation direkt i klienten. Detta ger ju PC-spelarna möjligheten att faktiskt själv kunna välja enkelhet (direkt via steam) eller kvalité (exempelvis Skype). Möjligheterna är oändliga för PC-spelarna jämfört med konsol-spelarna son är betvingade till en enda tjänst.

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av ohem:
Skrivet av Natrium:

blablabla...

blablabla... Man betalar för convenience.

...blablabla...

Är så trött på bashandet.

Betalar för convenience, menar du det som händer i själva spelen då eller? För det enda jag märk blivigt mer bekvämt är att spelen mer och mer spelar sig själva. Questarrows, ställ dig bakom en vägg och fega igenom hela spelet, regenhealth, tryck x för att automatiskt hoppa/döda, item shimmer, se fienden igenom väggar osv.

Vad som däremot inte blivigt mer bekvämt är konsolerna i sig. Det var rätt länge sen det var som nes/snes/n64 eran. Nu behöver man oftast installera, day 1 patch och patcher blir allt vanligare, som i värsta fall kan ta nästan lika lång tid som installationen. Man kan behöva krångla med massa aktiveringskoder, dlc, mappack. Även långa laddningstider, buggar och ostabil framrate har numera blivigt en norm på konsol.

I stort sett allt negativ med PC och förts över till konsol, medans nästan inget av det positiva har gjort det. Kanske inte hade varit så om merparten av konsolspelarna ställt lite högre krav, istället för att hela tiden svälja all dynga från MS och Sony.

Då är väl snarare PC smidigare än någonsin. Att installera windows från grunden, installera drivrutiner och installera steam, kan ta mindre tid än att installera ett nytt konsolspel idag.

Dessutom finns oftast bättre stöd för tex fler olika kontrollers, xbox360, xbox1, ps4. Billigare och oftast smidigare att köpa spelen och spelen patchas ibland snabbare. Sen har man bara en halvkass dator kommer det nästan alltid flyta på bättre med betydligt snabbare laddtider.

Jag är då snarare trött på hur många som fortfarande försvarar sin plastlåda, som numera i stort sett bara är en gloriferade usel PC, med mindre funktion, ihopplockade av underbetalda tillgränsen till slavarbetare, som säljs av giriga multimiljard företag.

Haha! Din avundsjuka lyser igenom något fruktansvärt.
För att vara pc masterrace så har du otrolig koll på konsoler OCH besvärar dig med att, inte bara skapa ett inlägg om din avsky, utan också fortsätta svara på inlägg.

Ja jösses....


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Så ni som lirar bara konsol, spela aldrig på en PC master race, ni kommer lida sen när ni ska lira på konsol.

Hehe, du är rolig. Och vad har du att säga till oss som spelar på alla plattformar utan att lida och utan att gnälla? Vi som tycker att det helt enkelt bara är genuint kul att spela oavsett om det är 30 eller 3000 hz?

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Jonio:

Men herregud.... vilka "slavarbetare" tror du gör delarna som sitter i en PC eller för all del nästan all elektronik?

Hade nog mycket hellre jobbat på tex gigabyte

https://www.youtube.com/embed/65BxtcYE6-0

Än plocka ihop PS4 eller xbox1 i en Foxconn fabrik
https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrinknp_800_800/AAEAAQAAAAAA...

Det må vara bra arbetsförhållanden på just den där fabriken men skeptikern i mig har svårt att tro att alla komponenter i datorn tillverkas under samma förhållanden. Det här är ingen jävla rant om att arbetsförhållanden är "bättre" på fabrikerna där konsolerna tillverkas, min poäng är att som allt annat är allt detta en vinstdrivande industri där saker som tillverkas billigt säljs för 10-20 ggr mer än produktionskostnaden. Det är samma skit.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:
Skrivet av hakanbrakan:
Skrivet av Natrium:

tror jag aldrig kommer förstå mig på konsoler, dom vill ge folket grafiskt kvalitet, men om folk verkligen vill ha det i högre fps, så tar dom väl ändå å skaffar sig en riktigt burk i stället för leksaker man ger till barn

På konsol kan man börja spela direkt utan att behöva vänta ett halvår på alla patchar och uppdateringar.
Sen är det ju en social grej också för oss som har vänner, bira och handkontroller i soffan.
Inte finnig ensam tonåring framför ett ikeaskrivbord med en energidryck.

Att folk fortfarande tror att man måste spela med tangentbord och mus, hälften av mina spel på datorn lirar jag med handkontroll på projektorn med en fet biosoffa. Japp fungerar utmärkt med en XBOX ONE dosa trådlöst.
-Protip:
det går jätttebra att dricka bira och lira med vänner på pc

håller helt med.
Ja du ibland tror jag faktiskt att konsol spelare helt enkelt bara inte vet hur pass adaptiv en PC är, ja menar teknist sätt är det exakt samma som koppla in en konsol till tv'n eller vad du nu vill ha den, och sen är det bara hur man sätter igång spelen och att datan kan kräva lite mer kunnighet av dig för hålla den i topptrim, + pengar ofc, men istället för du ut det bästa möjliga gaming du kan. hög grafik bra fps. mod support, med riktiga moddar, inge sånna här skit moddar som konsol spelare får nu i nya Skyrim special edition, dom får skräpet som blir över av dom större moddarna hur som helst listan kan göras lång å det ända positiva med konsol är just att det är lätt tillgängligt , farbror barbro kan klara av koppla in den i en TV å trycka på power,, men istället för man en försämrad upplevelse, vilket INGEN kan neka till ^^

Medlem
Skrivet av KoP:

Åll åll.. det gamla pc vs konsol kriget tar fart igen för den miljonte gången. -_-

Varför spendera tid med att vara missnöjd över andras val när huvudsaken är att man själv är nöjd över sitt egna val när det kommer till apparatus att spela spel på?

Sånt tjaffsade man ju bara om när man var 8 år gammal på skolgården och det borde dom flesta väl växa ifrån någon gång?

för mig så kommer PC vs peasents ta slut när dom slutar gå på att dom får BRA gaming i konsol mot för vad som finns där ute. När dom tror att konsol spelande är peak'n av vad gaming är i dagens läge. När dom ser ljuset å börjar spara upp till sin första burk. =D det gynnar alla, bättre gaming för alla ^^ Istället att nöja sig med halvdan konsol, bara för det är lätt tillgängligt å billigt. Visst Om en person nöjer sig med det. låt det gå men när dom sen får det att låta som att det är det BÄSTA sättet att njuta av det. det stör mig som satan.

KoP
Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av KoP:

Åll åll.. det gamla pc vs konsol kriget tar fart igen för den miljonte gången. -_-

Varför spendera tid med att vara missnöjd över andras val när huvudsaken är att man själv är nöjd över sitt egna val när det kommer till apparatus att spela spel på?

Sånt tjaffsade man ju bara om när man var 8 år gammal på skolgården och det borde dom flesta väl växa ifrån någon gång?

för mig så kommer PC vs peasents ta slut när dom slutar gå på att dom får BRA gaming i konsol mot för vad som finns där ute. När dom tror att konsol spelande är peak'n av vad gaming är i dagens läge. När dom ser ljuset å börjar spara upp till sin första burk. =D det gynnar alla, bättre gaming för alla ^^ Istället att nöja sig med halvdan konsol, bara för det är lätt tillgängligt å billigt. Visst Om en person nöjer sig med det. låt det gå men när dom sen får det att låta som att det är det BÄSTA sättet att njuta av det. det stör mig som satan.

Fast dom gånger du ser en konsol gamer hävda sin överlägsenhet då är det ju en motreaktion på att en pc gamer känt sig nödgat att komma in i en tråd som berör konsol gaming bara för att fälla en nedtryckande kommentar. Ett mönster som upprepar sig i stort sett hela tiden.

Det börjar kännas lite gammal och uttjatat och måste få ett slut. :/

Och den grejen att du känner dig tvungen att kalla folk som spelar på konsol för "peasants". Tja, det visar väl lite på pc spelarnas ovilja att acceptera gamers som inte har valt pc som primär plattform för sitt spelande. Trist inställning.

Skägg.
10 Chambers

Varningar utdelade, vissa av er borde tas i örat.


signatur
Medlem

Vad är det att förstå? För 2500-4000 (kostnaden för en konsol under en generation) får du hjälpligt optimerade spel, du behöver inte införskaffa ny hårdvara eftersom spelen är anpassade till hårdvaran.
Du slipper avsätta plats för skrivbord och behöver endast avvara plats bredvid/under TVn och i bästa fall sitter du bekvämare framför TVn.
Smaken är som baken, tröttsam diskussion som uppstår vid varje tillfälle ordet konsol nämns.
Jag kör PC också, senaste riggen har jag lagt ned 15 lök på, exklusive skärm, jag anser att konsolen kompletterar mina behov. Svårare behöver det inte vara.

Medlem
Skrivet av jerryheed:

Vad är det att förstå? För 2500-4000 (kostnaden för en konsol under en generation) får du hjälpligt optimerade spel, du behöver inte införskaffa ny hårdvara eftersom spelen är anpassade till hårdvaran.
Du slipper avsätta plats för skrivbord och behöver endast avvara plats bredvid/under TVn och i bästa fall sitter du bekvämare framför TVn.
Smaken är som baken, tröttsam diskussion som uppstår vid varje tillfälle ordet konsol nämns.
Jag kör PC också, senaste riggen har jag lagt ned 15 lök på, exklusive skärm, jag anser att konsolen kompletterar mina behov. Svårare behöver det inte vara.

15 lök är vad mina 1080 kostar. lol.

Medlem
Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av jerryheed:

Vad är det att förstå? För 2500-4000 (kostnaden för en konsol under en generation) får du hjälpligt optimerade spel, du behöver inte införskaffa ny hårdvara eftersom spelen är anpassade till hårdvaran.
Du slipper avsätta plats för skrivbord och behöver endast avvara plats bredvid/under TVn och i bästa fall sitter du bekvämare framför TVn.
Smaken är som baken, tröttsam diskussion som uppstår vid varje tillfälle ordet konsol nämns.
Jag kör PC också, senaste riggen har jag lagt ned 15 lök på, exklusive skärm, jag anser att konsolen kompletterar mina behov. Svårare behöver det inte vara.

15 lök är vad mina 1080 kostar. lol.

Som sagt, allas våra behov är olika. Sitter nöjd med mitt 980 än så länge

12
Skriv svar