Batman: Guardian of Gotham

Robot
Batman: Guardian of Gotham

Telltale är i fjärde Batmanavsnittet som de har varit de senaste åren: ojämna.


Medlem
Batman: Guardian of Gotham

Skulle bli ytterst besviken om den där

gentjänsten som jag lovade Jokern

inte påverkar nåt i sista episoden. Att jag sen

skickade two-face till Arkham Asylum där också Jokern finns

hoppas jag att påverkar saker och ting.

Medlem

Känns som detta avsnitt var väldigt kort i jämförelse med de andra avsnitten, som man knappt hann göra något innan allt tog slut.

Medlem

Detta avsnittet var väldigt kort,, kändes som att de stressade fram allting. Men det var okej avsnitt.

Medlem

Var tvungen att googla skurken i kostym som ser ut som att han inte hade sovit på ett tag. Blev förvånad av vad jag upptäckte. Han ser inte alls ut som han brukar göra.

Medlem

Ibland tror jag man analyserar för mycket. Förr, när man var yngre såg man en film, fascinerades och fastnade. Nu sitter man och tänker....hmmmm hur tänkte de att detta skulle tillföra något i filmen/spelet.

Säger inte att detta spel är kanon. Men jag tror man ska försöka släppa analyserandet lite grann..... "Känns väl mycket som en uppladdning inför finalen".....
Är det egentligen något dåligt? Spelar jag spelet och lever mig in i det så funderar jag kanske inte i sådana banor.....

Vill egentligen bara säga.....inlevelse i ett spel är a och o. Lyckas man inte åstadkomma det så är spelet inget att ha.....Hur man sen gör....ja det vete tusan, men jag tror det handlar om fingertoppskänsla och motivation snarare än pengar och marknadsföring.

Medlem

Fick första delen gratis och Inte spelat det fråns artikeln kom upp

Vad jag såg efter första säsongen, så verkar det bygga på en serietidning.

Vet inte om historien gått som TV-serie, men tycker början är bra (men skulle se det som långfilm/serie i stället).

Lite annat än vanliga batman filmerna i alla fall (mörkare och mer jordnära), fattade först inte filmen som kom 2008 bygger på nystart av batman och hängde ihop med 2 andra filmer (sista filmen i trilogin hängde ju inte ihop med resten, av förståeliga skäl förstod jag sen). Han var ju bannlyst från gotham och höll sig borta i många år :D.

1
Skriv svar