Tömning.

Skägg.
10 Chambers
Tömning.

Tömde min mobil nyss. Bland det jag hittade finner vi:

1) Förra veckan städade jag på kontoret. Är det konstigt att jag aldrig hittar vad jag antecknat var? Nio block och tre lösa högar med papper liksom. FFS P:sson, kom i matchen nu. Hädanefter används ett i taget.

2) Ni undrar kanske varför bilden är suddig. Det ska jag tala om. Det ni ser på bilden är nämligen något som knappt ens finns. Få har tagit den och överlevt. Det där är Alfred "hatapckonsolebäst" Holmgren på fotot och jo, han spelar faktiskt på datorn. Red Alert 3 närmare bestämt. Det var in and out som gällde, annars hade han ninjadimmat iväg sig och fotot hade föreställt en gräll skärm och en tom stol. Den här bilden ska man spara. En dag är den kanske värd nån miljon på ebay.

Notera gärna handen, som formas i ett "Vad ska jag göra nu, då?! Nu kommer det ju massa flygskepp, nån brud skriker massa grejer men ingen har sagt hur jag ska göra, ju! Det finns inte en enda plattform att hoppa till alls som du sade, Thomas! Och var är den glada musiken... de tecknade, talande djuren... de japanska tonåringarna med spikfrisyrer och blå overaller?!? Usch, det här är ett dåligt spel. Riktigt dåligt."

3) I decembernumret kommer ni, förutom Sveriges första och/eller största recensioner av flera av årets bästa spel, däribland det spel som får högst betyg av oss under hela 2008, läsa ett test av bärbara datorer. 12 stycken närmare bestämt, små som stora. Den här gången skippade vi de absolut dyraste, dels för att oerhört få verkligen köper dem och dels för att vissa leverantörer fulspelar och inte vill skicka sina "gamla" burkar när det strax släpps nya. För att vara riktigt duktiga kör vi därför också ett uppsamlingsheat med värstingarna om nån månad. Ni får gilla oss nu.

De 12 lärjungarna.

#blogg


signatur
1
Skriv svar