Min Midsommarafton

Inaktiv
Min Midsommarafton

Hade faktiskt en riktigt trevlig midsommar igår. Inget Öland, inget Halmstad, ingen alkohol. Men det måste ju inte alltid handla om det, eller hur?

Istället såg det ut ungefär såhär på eftermiddagen/kvällen:

15.30
Anländer till Anders. Spelar Naruto: Rise of a Ninja. Ett spel som säkert kan vara skitkul om man bara lär sig kontrollerna på riktigt. Precis som UFC 2009: Undisputed alltså.

16.00

Patric har anlänt och Sverige-Italien börjar.

18.00
Bra match, synd på förlusten bara. Commence grillning, där jag utses till grillmästare. Anders och Patric grillar köttbullar, crazy crackers.

18.25
Deras köttbullar och min rishultskorv är färdig. Jag har med mig potatissallad, oöppnad och med icke utgånget bäst-före datum. Den smakar skit. Kolsyrad på nåt jävla sätt. Känner mig lurad.

19.00
Patric berättar att det är skitlätt att ta sig upp på taket till universitetet, så vi beger oss upp med två tennisrack, en golfklubba samt bollar.

19.15
Det var skitlätt. Och skitblött. Kändes ganska mäktigt att vara däruppe. Funderar på att börja äta min lunch uppe på taket i fortsättningen. Anders anser det livsfarligt att faktiskt slå ut en golfboll från taket så det skiter vi i. Av okänd anledning blir det inte tennis heller.

20.35
Har spelat färdigt tennisturneringen på den riktiga tennisbanan. Två förluster på två matcher blir mitt resultat.

21.45

Åker hem efter att ha suttit och snackat om genus, Agia Napa och slökollat på Smallville i en timme.

22.15
Kommer hem. Familjen Andersson är inte hemma så det är FF i huset mittemot. Ser hur en tjej sätter sig rätt upp och ner på garageuppfarten och släpper lös en rännil av piss, allt medans fyra av hennes kompisar skrattar, filmar och fotar. Jävla mycket piss det kom också. Räckte för att rinna över halva garageuppfarten. Det har regnat sen dess, så kan tyvärr inte visa någon bild.

22.20

Spelar Red Faction i multiplayer. Jag är fan grym på allt utom Damage Control har jag kommit fram till.

00.20
Sätter mig vid datorn och lallar. Kollar bland annat på senaste Knappnytt från Dreamhack. Väldigt lulz Knappnyttavsnitt faktiskt, särskilt partiet med nördar och animé. Skriver ett utkast till dagens inlägg också.

01.22
Funderar på att onanera. Skiter i det. Går och lägger mig istället.

Hur var det hos er?

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar