Väntan på det roliga

Medlem
Väntan på det roliga

Till slut så är det dags att se hur snabb komplett.se supporten är. Nydatorn lämnas in och de ska finna felen jag själv inte klarar av att hitta. Till en viss avgift har jag förståt. Men det värsta är ändå att jag inte ska bli förvånad om jag får vänta till efter jul på att få hem datorn i värsta fall. En tidig julklapp, snälla komplett, visa vad ni går för.
Jag har ju liksom installerat och testat Far Cry 2, Assassins Creed och Crysis och haft antingen maxade eller extremt höga inställningar och spelen flyter på så bra på datorn. Jag har liksom fått mig en riklig smakbit, och nu måste jag i några veckor iallafall, få vänta innan jag får smaka något mer.
Sen måste jag ju få Mass Effect från ginza någon gång. Alltså det har gått flera veckor nu och de har ännu inte fyllt på lagret sitt. Väldigt drygt med tanke på att (märkte jag senare) ginza hade typ högsta priset på spelet än alla andra. Hade typ tjänat in 200kr på att köpa spelet på webhallen istället, och då är frakten inräknad! Misstag jag inte läre göra igen, köpa massa spel från ett och samma ställe är farligt.
Nån till tråkig grej att berätta? Hmm, rent PC-aktigt kanske det är det, men det är så att lillbrorsan köpte sig ett Xbox 360 efter att jag flyttat hemifrån och tog med mig Wii-konsollen. Nu sitter han där med Gears of War 1 och 2 plus Mirrors Edge, och snacka om att jag länktar till nästa helg då jag drar hem(till föräldrarna då) och får testa spelen. Kul läre det bli de 4(?) dagarna jag blir där. Nå föräldrar kommer jag väl inte få tid att träffa...

#blogg

1
Skriv svar