Death Toll

Medlem
Death Toll

Ojojoj vilken kick! Körde nyss Left 4 Dead på internet för första gången. Innan har det bara blivit offline, så det var nåt nytt! Kampanjen jag körde var Death Toll, inte kört den innan så det var ännu roligare, härlig känsla när man inte vet vart man ska, de döda kommer närmare och paniken sprider sig... Tyvärr så känner jag ingen som har Left 4 Dead, ingen som vågar spela sånt här nuförtiden, jävla fegisar hela högen. Kanske därför jag inte kört online tidigare, okända människor är ju inte för vinsten precis...

Övrigt så har jag inte spelat nåt Valkyria Chronicles idag (!) utan tillbringade en bit av förmiddagen till att fjolla runt i WoW och köra lite dailies för Sons of Hodir och farma lite Saronite/Titanium, vilket jag använde för att bygga ihop en nästan full Savage Saronite Battletjosan, alltså, crafted pvp-blue settet, ganska värdelöst, men va fan, kul att ha nåt om jag vill köra pvp

Nu skall jag försöka lära mig ett spel som heter Khet, eller, Andréas skall försöka få mig att fatta nåt av liret, fail-and-error för fan!

#blogg


signatur
1
Skriv svar