höst och kyla..

Medlem
höst och kyla..

Nu har det varit lite kallt om mornarna när vi har stigit upp efter 06.00, och det har faktiskt varit minusgrader ute! Otroligt, men sant. Och än så länge så är vi bara i September hihi.. Snart är vintern här, och nu är det inte allt för långt kvar tills tomten kommer, och man får äta god julmat och öppna massor av paket!! Jag längtar verkligen till vintern, till snön.... Då man kan leka och ha kul i snön! Det är något som jag aldrig kommer att bli för gammal för om jag säger så... Jag älskar att ha snöbollskrig och jag älskar att åka pulka m.m.

Nästa lördag, den 26/9, då har jag och @IceMan varit sambos i 2 månader. Och det är helt fantastiskt underbart, jag kan inte tänka mig ett liv utan honom nu. Han är allt jag behöver. "Min puls är hans hjärteslag". Jag älskar Johan Karlsson, av hela mitt hjärta, och med hela min själ. Han får mig att känna mig lycklig. Han får mig att orka leva. Han är min mening, till att vakna varje morgon! Och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade honom, min själsfrände!

Vi kommer så bra överrens. Vi har så roligt tillsammans, och idag så ska vi göra pannkakor och plättar.. *mums* .... Idag så har solen tittat fram, och vi har varit ute och promenerat i det härliga vädret, som är alltid lika trevligt när man har Johan vid sin sida. Få hålla honom i handen och se hans vackra leende, och hans fina ögon, och hans... Ja, att få se hela honom, det är underbart! Det är mitt liv!!

Jag ska göra allt som står i min makt, för att jag och Johan ska leva lyckliga tillsammans tills döden skiljer oss åt! Det är min dröm, och den ska jag aldrig släppa taget om! För i slutändan så är drömmarna, det enda som vi har!!

Jag älskar dig Johan, och det kommer jag alltid att göra!
Tack för att det är du och jag, och tack för alltid därimellan <3

Nu är det helg, alltså det är lördag idag, och det hoppas jag ska vara bara min och Johans. Att vi ska få vara ensamma hela dagen, och bara göra saker tillsammans, som spela spel, titta på film och laga mat Det är alltid roligt att göra tillsammans med älsklingen. Igår så gjorde jag Tacospaj, och det var verkligen omtyckt, så det ska jag göra fler gånger. Det är ju alltid roligt när saker och ting man gör, uppskattas!

Hmm.. Ja just det ja, i veckan så har det hänt massor av olika saker.. Som tex, i tisdags så var vi i Rimforsa, och hälsade på hos Johans f.d, Linnea. Jag tyckte att Johan skulle må bättre om han fick chansen att prata med henne, och få svar på alla sina frågor som han har velat ställa henne, enda sedan hon gjorde slut och stack.. Och det märktes tydligt på honom, att han vart mer avslappnad när vi åkte därifrån. Han fick äntligen ett avslut på det hela, och kan förhoppningsvis, med lite stöd, gå vidare i livet, och lägga deras förflutna på hyllan.. Men jag är så glad att Johan är glad, och jag blir jätte glad av att veta att han är lycklig med mig, för jag är ju lycklig med honom.

Asså, nu får vi fan ta och börja elda eller något, för här nere i källaren så är det svinit kallt, och mina händer och fingrar är så kalla och stela att snart kan jag inte skriva mera på tangentbordet hahahaha^^ *lol*

Och så början man bli lite hungrig igen då ja, men det ska man väl inte säga högt så att älskligen hör det, för då blir väl han svimmfärdig.. För när jag kikar på "fröken ur" så är det inte alls så länge sedan som vi åt frukost.. Ja, frukost.. Det blev en sen frukost idag, även att vi gick upp i rätt hyfsad tid i dag.. ** Hahaha nu ser jag ju ut som Musse Pigg... Jag har tagit på mig Johans vita "runkvantar" för att det är så kallt här vid datorn, och utan vantar så skulle jag inte ha kunnat skriva mycket mer, för då hade väl mina fingrar frusit fast^^ Nääää men joooo, om man skulle ta och gå till affären och köpa lite glass, det hade ju inte varit fel.. Men självklart så är väl inte Johan sugen på glass idag, skulle ju dock inte göra mig förvånad ett dugg.. För han ska ju alltid vara kärringen emot strömmen... Men men, då får man väl locka honom med något frestande, som jag kan tänka mig att han absolut inte tackar nej till.. Och då är det INTE sex jag menar... OBSERVERA orden INTE, för det håller jag hårt! Men jag kan ju kanske hålla i något annat också hihihi...

Nej men då ska jag inte uppehålla er mera, men tack för att du tog dig tiden att slösa bort yttligare några minuter av ditt liv på meningslösa saker, som det här!

MVH dagalie.

Jag älskar Johan Karl Leo Karlsson <3

#blogg

signatur

,, lita på rosa

1
Skriv svar