Som om inte vädret vore nog
Förutom ett riktigt ruskväder ute, blåsigt, kallt och blött så är jag till allt på råga förkyld! Näsan känns täppt, jag nyser och hostar
Men efter att ha varit en ganska trist vecka så är väl detta kroppens sätt att säga "Nu får det vara nog". När inte humöret är på topp så blir inte kroppen det heller, tvärt om också.
Jag ska ta mig ut med långkalsonger och underställströja, regnjacka och fjällrävenbyxor. Akira kommer inte tycka det är roligt men hon måste ju kissa oavsett väder. Jag tror jag ska ta med mig kameran och 70-200:an ut. Vem vet, kanske lyckas jag med en ball regnbild (brukar inte göra det) för första gången!
Det blir ett superkort inlägg, men jag ska nog hinna med ett till senare idag. Har lite funderingar på att redigera någon riktigt gammal bild. Kan vara lite roligt med tanke på att jag inte var särskilt bra på Photoshop för några år sedan. Ska inte säga att jag är något ess idag heller men har ju lärt mig en hel del matnyttigt genom åren.
Tills dess... snörvel och hej!
edit* nej det blev inga regnbilder att visa upp. Men en trevlig promenad i ett inte allt för blött och kallt Malmö, blåsigt däremot, check!