Estate takedown... Äntligen!

Medlem
Estate takedown... Äntligen!

Phuuu.... en lång och hård väntan är över! Estate Takedown (Modern Warfare2, spec-ops) är nu avklarad på Veteran. Det har inte varit enkelt och många gånger har jag svurit skrikit och stängt av spelet. Men efter att ha klarat den på dryga halvtimmen häromdagen gjorde jag nu om det på 20 minuter. Det blir en hel del smygande och jag använder mig av många minor i min jakt på ära och berömmelse. Helt klart bäst är ju snipergeväret med thermal sight. Myyycket enklare att hitta alla juggernauts och slå ut dem.

Det är nog den banan jag har spelat flest gånger av alla på spelet, den börjar bli lite enformig men är tillräckligt stor för att man ska kunna testa nya vägar och strategier om och om igen. Väldigt trevligt!

Vad som är en ledig dag började dock tidigt med möte på banken. Dags att ändra om lite med lån och annat, sånt som borde blivit gjort för länge sedan men också sådant man drar sig för, av någon anledning. I morgon ska vi också passa på att få lägenheten omvärderad, vilket kan bli intressant.

Tyvärr är det ganska gråmulet och trist väder här i Malmö idag så jag kan inte garantera att kameran rastas idag. Eventuellt blir det till att redigera några äldre bilder som förtjänar det. Jag ska i alla fall iväg till gymet nu och försöka lyfta lite skrot. Alltid något.

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar