Bra slutspurt på spelfronten 2012?

Medlem
Bra slutspurt på spelfronten 2012?

Då sitter jag här igen (Något lullig men men...) och blev lite sugen på att köra en spelblogg till!

Personligen så tyckte jag att halva 2012 har varit ett lite tamt spelår. Diablo 3 va höjdpunkten för många men ack så fort den hypen gick över. Personligen så va jag lite sisådär inställd till Diablo 3, på något sätt hade det inte samma känsla som dom 2 tidigare spelen. Blev gammalt fort. Sedan verkar det vara 2 läger på den delen också, ena skaran tycker Dibbe är skitkul medans andra har slutat spela. Frågan är om PvP patchen (NÄR den kommer...) kan rädda spelet? För kom igen, GAH & RMAH eller hur dom nu stavas förstörde spelets grind, något som är roten på ett Diablo spel (Min åsikt!)

Sedan vill jag nämna att årets Steam summer sale tjänade mycket pengar från mig... Mellan juli-augusti köpte jag säkert med handen på hjärtat: 18 spel... Tro inte att jag får nöjet att spela alla, men det va billigt. DAMN YOU STEAM! Men NÅN gång får jag suget o spela något och då sitter jag där med ett bra spelbiblotek hehehehe.....

Utöver detta så har jag lagt några pre-orders! Torchlight 2 kommer nog att peta Diablo 3 från hack & slash tronen. Sedan verkar vissa sitta o vänta på..... Path of Exile? Tror det va så det hette. Kan inte säga att det verkar så imponerande från gametrailers jag har spanat in på men vem vet. Man ska inte döma boken efter omslaget. Sedan la jag en pre-order på Sleeping Dogs då jag gillar den typen av spel. Saints Row: The Third är ett av mina favorit spel EVER och det är med den enkla sammanfattningen att hela spelet är galet och dom försöker inte att dölja det heller. Det är awesome och humor, enough said! Väntar fortfarande spänt på Watch Dogs. Sedan ska vi inte glömma Borderlands 2! Sitter o spelar ettan nu som uppvärmning hehehe. Dishonored kommer om... 2 månader? Ish? Jag va lite sugen på att förbeställa Dark Souls men jag har inte kört ettan sedan kommer ju Guild Wars 2 om dryga 2-2½ veckor så vette fan NÄR jag kommer o köpa det

Sedan måste många av er Skyrim fans vara riktigt glada över att Dawnguard släpptes till PC nyligen? Tillomed min far blev eld och lågor när jag berättade för honom att det hade släppts till Steam... Gubben cycklade hem från jobbet på sin lunch och köpte det Sitter fortfarande och spelar det nu (Sist jag frågade hade han runt 840 speltimmar enligt Steam) så han är säkert nöjd =P

Blev en halv novel här och då har jag inte ens nämnt alla spelen... Brinner man för spel så gör man! Ps. Spana in Toki Tori på Steam, ett småmysigt tänka efter spel.

/ Dan

#blogg

1
Skriv svar