Den evige makaren 3 - Jag ger aldrig upp, men det börjar bli segt?

Medlem
Den evige makaren 3 - Jag ger aldrig upp, men det börjar bli segt?

Jag har skrivit tidigare inlägg som handlar om allt jag skapar hit o dit men har inte förens oktober förra året börjat göra det till en bloggserie.

"Den evige makaren" handlade om starteasy.se där jag fick fin feedback från några medlemmar här som jag själv använder dagligen och jag är sjukt nöjd med den även fast jag inte har gjort "klart" den. Den används dock typ bara av mig och är inte alls känd på nätet, men ändå kul att göra.

"Den evige makaren 2" handlade om en låt jag la upp 5 dagar senare som inte alls fick respons på härifrån och ganska låg respons från facebook etc. men som jag tycker har sina stunder.

"Den evige makaren 3"

Nu kommer mitt tredje inlägg om hur djävla envis jag är på att lyckas framföra nånting så jag kan komma att bli nått mer än bara det yrket jag är (programmerare).

Välkommen till WorldOfChaos.se

Sidan som samlar nyheter från diverse utvalda sidors RSS'er, kategoriserar dom och lägger dom under samma tak. Sidan är än så länge bara riktat till mjukvara, hårdvara , spel och diverse andra nyheter kring företag osv.
Syftet med sidan är som nån säkert räknat ut att samla lagom antal nyheter från flera olika källor på ett och samma ställe så man slipper klicka sig in på flertalet siter för att känna att man hänger med (Inkluderar dock ej FZ eftersom jag enbart kör engelska så fortsätt besöka FZ som jag gjort sen massa år innan jag blev medlem 2006).

Jag har under helgen fixat till, stylat hela sidan från scratch och lagt till Disqus (kommentarsystem som många använder) för att idag bestämma mig för att kunna ta emot lite kritik annat från min flickvän. Så vad tycker ni?

Jag ska lägga till minst en sak till innan jag känner att den verkligen kan vara attraktiv och det är typ "Top 10 News today, week, month" så som n4g.com har. Sen ska jag lägga till fler siter som den kan hämta nyheter ifrån och förbättra på motorn som fixar hela kategoriseringen osv.

Så vad tycker ni?

#blogg

1
Skriv svar