Recension – Guardians of the Galaxy: Tangled Up in Blue

Robot
Recension – Guardians of the Galaxy: Tangled Up in Blue
Ambassadör
Xbox

Ouch.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Personligen så tycker jag telltale-receptet alltid har varit riktigt tråkigt Gameplay-mässigt. Wolf among us var riktigt bra, men resten är sådär...

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Personligen så tycker jag telltale-receptet alltid har varit riktigt tråkigt Gameplay-mässigt. Wolf among us var riktigt bra, men resten är sådär...

Jag håller helt med dig. Gillade inte ens första Walking Dead.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Telltale behöver förnya sig och det är snabbt.

Redaktör
Ponny

@EpicGoblin: Jag vill ta dom i örat! Det är vad jag känner. Tålamodet har redan dött hos många men de första två avsnitten av tredje säsongens The Walking Dead visade ju på gott gry. Sen trampade de vatten med tredje delen, så ... ja, vi får se hur det här slutar. Det håller inte att industrialisera berättelser, de måste ju komma naturligt. Just nu känns dock Telltale som en berättelsefabrik.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

ah tråkigt, gillade filmen.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@EpicGoblin: Jag vill ta dom i örat! Det är vad jag känner. Tålamodet har redan dött hos många men de första två avsnitten av tredje säsongens The Walking Dead visade ju på gott gry. Sen trampade de vatten med tredje delen, så ... ja, vi får se hur det här slutar. Det håller inte att industrialisera berättelser, de måste ju komma naturligt. Just nu känns dock Telltale som en berättelsefabrik.

Håller med dig, jag gillade deras batman spel, men inte för att spelet var så värst bra eller gameplay delen var underhållande. Utan för att det var just Batman. De behöver fokusera på att ändra tema och förnya sitt tänkande på gameplay delen. För nu är det som sakt samma spel, bara en ny bakgrund och karaktärer.

Medlem

Har gillat alla Telltale spel än så länge (förutom Minecraft som jag inte testat) så kommer helt klart köpa detta. Men inte innan alla episoder är släppta.

Medlem

Gillade Tales from the Borderlands och Minecraft: Story Mode. Fick mig att skratta ganska ofta. Annars brukar jag köpa Telltales spel på rea eftersom det är enkelt att få Platunim på dom.


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar