Destiny 2 klan PS4 sökes

Medlem

Adda Godmorgun på PSN om ni vill ha en raid
/nightfall/trials eller övriga aktiviteter kompanjon.

Är med i en egen klan med folk från alla möjliga kontinenter men skulle vilja lira med svenskar och även prova att dra ihop ett eget raid något gång med bara svenskar (upplärning ingår!)

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Kul med lite respons här. Vi var ett gäng som startade en klan. Den är öppen och bara att hoppa in i. Vi är i skrivande stund 7 st, med det fantasifulla namnet EnKlan. https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2363987

Skickade in en ansökan då min tidigare klans "ägare", admins etc lämnade gruppen för att gå med i en annan klan. Mycket tomma löften där så man blev lite bitter


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Adda mig med. PSN: HESA1, Ålder 30++

Skriv gärna i vänförfrågan FZ Destiny

Medlem

Svensk klan - Destiny 2 - PS4- Tactical Terror - Vuxen lir

Tactical Terror (TT) Bestående av 30+ spelare i dagsläget, som alla delar samma intresse! Efter alla måsten då såklart... Som t.ex. jobb, barn, sambos, djur och allt annat som kan tänkas komma i vägen 😂

Söker du en klan med softa gubbs i för raids/trials osv ? adda Poppe_33 💪😁👊

Medlem

@Poppe_33: Tjenare! Är på jakt efter en schysst grupp med Destiny 2 spelare att köra med på PS4. Försökte adda dig för någon dag sedan. Nick är Mettalchef på psn

Medlem

@MettalChef: inv skickat 💪😁👊

Medlem

Jag söker samvaro i destiny2 livet på ps4. 30+ och fullt upp, men spelar när jag får chansen. Lvl 20 titan som vill hitta folk att lira lite med. Inget superseriöst spelande.

Nick: Rumpsko

Medlem

Adda gärna mig vill gärna spela med svenskar, är med i en finsk klan som inte har allt för många medlemmar tyvärr.
Vill gärna raida och köra nightfall på det svåra! Är också 30+++

NBK-Big-Joe på Psn

12
Skriv svar