Medlem

Sleipnir!
Måste träna upp min main för nighthawk/vulture dock..

Roligt killmail
Fick mig att garva lite grann och sedan bli irriterad som fan

Medlem

Har varit AFK på Eve fronten snart i 8 månader, har någonting stor hänt där?

Hur går det för de stora corpsen? Har nån blivit totalt överkörd?


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

RA gick åt helvete efter att BoB snodde deras highend månar

Medlem

Min corp slutade i CAN, som gjorde ett försök att få igång nånting i NPC space. Nu är jag med i Scorched Earth. De 4-5 bästa pvp corpen slutade i CAN och gick till SE, så jag gissar att CAn får det svårt att stå emot Pandemic Legion som härjar runt däromkring

Medlem

hehe
Fick en trevlig överraskning när jag startade datorn..

Skill Training Completed...

"cursed warrior has completed training Siege Warfare V"

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

hehe
Fick en trevlig överraskning när jag startade datorn..

Skill Training Completed...

"cursed warrior has completed training Siege Warfare V"

Skillat asså, då behövde du bara logga in o byta skill :). Lycko ost.
Själv så går nästa skill ut om 11dagar kl 06:20 en MÅNDAG


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

3, 4, 9, 9 dagar respektive på mina konton för skills

Tog mig över 20m SP med siege warfare på cursed warrior

Medlem

29, 23, 5, 4 dagar och 12 timmar här... Segt som fan


signatur

I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life

Medlem

mjo.. känns segt som fan.. Ligger på sluttampen på drone interfacing V nu dock.. bara timmar kvar

Medlem

jag har "bara" 20 dagar kvar på Caldari Battleship V

Medlem

hihi, den är jag klar med tack o lov
Måste köra Gallente BS V på alten dock

Sen kanske man ska skaffa sig T2 heavy drones och lite annat smått o gott i drone väg.. ramlar ner på typ 1.7m SP i drones bara tack vare drone interfacing V.

Medlem

Riktigt bra dag idag:)

Började med ett hauler spawn, med mineraler för ca 50m.

Sen fick jag en Dark Blood. Med lite spännande saker i.

Och sen fick jag fan i mig en officer. I samma system knappt en halv timme efter första Dark Blooden. Sakerna från första DB förlorade jag tack vare att jag warpade in min hauler alt i bältet för att loot ta lootet när officern dog, som var smockad med loot.

Det roliga jag fick från officern

Fy fan, min dator hängde sig när jag fick se officern, och jag fick panik. startade om datorn, och skickade in min hauler alt(är på en annan data). Och han hann dö innan han hann komma i warp :(. 1min innan jag kom in på main gubben igen så despawnade officern. Och jag fick mer panik. Började leta i alla bälten med min alt som sitter i pod. Men hittar den senare i översta bältet :).


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

Riktigt bra dag idag:)

Började med ett hauler spawn, med mineraler för ca 50m.

Sen fick jag en Dark Blood. Med lite spännande saker i.

Och sen fick jag fan i mig en officer. I samma system knappt en halv timme efter första Dark Blooden. Sakerna från första DB förlorade jag tack vare att jag warpade in min hauler alt i bältet för att loot ta lootet när officern dog, som var smockad med loot.

Det roliga jag fick från officern

Fy fan, min dator hängde sig när jag fick se officern, och jag fick panik. startade om datorn, och skickade in min hauler alt(är på en annan data). Och han hann dö innan han hann komma i warp :(. 1min innan jag kom in på main gubben igen så despawnade officern. Och jag fick mer panik. Började leta i alla bälten med min alt som sitter i pod. Men hittar den senare i översta bältet :).

Är det en Harbinger jag ser?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Fanster:

Riktigt bra dag idag:)

Började med ett hauler spawn, med mineraler för ca 50m.

Sen fick jag en Dark Blood. Med lite spännande saker i.

Och sen fick jag fan i mig en officer. I samma system knappt en halv timme efter första Dark Blooden. Sakerna från första DB förlorade jag tack vare att jag warpade in min hauler alt i bältet för att loot ta lootet när officern dog, som var smockad med loot.

Det roliga jag fick från officern

Fy fan, min dator hängde sig när jag fick se officern, och jag fick panik. startade om datorn, och skickade in min hauler alt(är på en annan data). Och han hann dö innan han hann komma i warp :(. 1min innan jag kom in på main gubben igen så despawnade officern. Och jag fick mer panik. Började leta i alla bälten med min alt som sitter i pod. Men hittar den senare i översta bältet :).

Är det en Harbinger jag ser?

Mycke riktigt


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Fanster:

Riktigt bra dag idag:)

Började med ett hauler spawn, med mineraler för ca 50m.

Sen fick jag en Dark Blood. Med lite spännande saker i.

Och sen fick jag fan i mig en officer. I samma system knappt en halv timme efter första Dark Blooden. Sakerna från första DB förlorade jag tack vare att jag warpade in min hauler alt i bältet för att loot ta lootet när officern dog, som var smockad med loot.

Det roliga jag fick från officern

Fy fan, min dator hängde sig när jag fick se officern, och jag fick panik. startade om datorn, och skickade in min hauler alt(är på en annan data). Och han hann dö innan han hann komma i warp :(. 1min innan jag kom in på main gubben igen så despawnade officern. Och jag fick mer panik. Började leta i alla bälten med min alt som sitter i pod. Men hittar den senare i översta bältet :).

Är det en Harbinger jag ser?

Mycke riktigt

Nice, skulle också vilja ha en bra pvp-fittad harbinger :/


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag vill bara ha ett nite pvp-fittat skepp :/

Medlem

Sant, har inget bra pvpskepp nu iaf, diggar dock min tachfittade geddon


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gillar min cerberus, men använder den så sällan..

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=ndWUlntJ58U <-- såg precis denna, awesome


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Right, så var det dags att köpa lite fler gtcs tänkte jag. Men paypal sa nej och ville ha betalt i mer dollar än vad man skulle ge euro.

Hatar paypal.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

finanskrisen har gjort att jag troligtvis kommer göra uppehåll snart

Dollarn har ju stigit med 2kr sedan man sist köpte GTCs..

Okej... When Carebears attack va grymt underhållande

Medlem

No moar tränande medans konton är inaktiva dock! De var ju _tvugna_ att fixa en bug som förmodligen fick dem att tjäna mer pengar än de gör utan den. ^^

Medlem

Får väl droppa ett av mina konton
Eller bara sälja nån alt

Medlem

Lyckades få tag i ett par gtcs nu iaf, sålde ena utav dem och köpte en fin Zealot för pengarna

http://www.fz.se/bilder/arkiv/n/n195qi03kvgemubaw6prthd7fjlyc... <-- så fin


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Fyfan.. nu har man 5konton igång.. tacka gud för EvEmon annars hadde jag missat att byta skill hela tiden! Precis förflyttat mig upp till Venal nu med dr00l och dom andra i PL! ska bli skoj!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

jo älskar evemon..
Skönt att lägga upp planer i det också
Har väl en 400dagars plan på min main..
Och minst lika mycket på alla andra

Missade byta skill i 3 dagar dock.. Va utan fungerande operativ och böt över till linux..

Medlem

400dagar :(.. fy fan, jag skillar det som jag tycker är kul och gör upp en skillplan. Som blir max 30-60dagar typ.. Sen skillar jag sånt som jag bara behöver.. Nästa på evemon är sabre/heretic och minmatar/amarr intys.. sen blir det nog heat och sen CS


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

400dagar va för ett par hundra dagar sedan dock

Snart ikapp min gallente alt med SP i drones 8)

2.4m på NookiEPoring och 4.x mil på min alt.. Lite heavy drone op V så fixar man biffen

Medlem
Skrivet av Dumlen:

http://www.youtube.com/watch?v=ndWUlntJ58U <-- såg precis denna, awesome

går ju tyvärr aningen sämre efter nosnerfen iom att en frig har mindre cap än en exhumer

Medlem

Går väl bättre då
Om exhumern har ännu mer cap än frigs

Skriv svar