Gör mer dramatiska luftturer i Fortnite

Robot
Gör mer dramatiska luftturer i Fortnite

Epic visar galenskaperna i Battle Pass Season 3.

#fortnite, #fnbrseason3


Medlem

Gött och här satt man innan och fundera om man skulle köpa battle passet nästa säsong eller ej!

Medlem

Fast jag fattar inte det här med att man ska ha slopat att kunna köpa det för riktiga pengar...

Season 2 kunde du inte heller köpte för riktiga pengar då den kostade 950 vBucks.

Ja du kan tjäna massor med vBucks i deras PVE spel. Men i BR och som free-2-play spelare utan season pass kan du knappt tjäna ihop 1000 vBucks på en säsong.

Då slutar det med att man får köpa 1000 vBucks för riktiga pengar (€9,99) för i sin tur kunna köpa Season Pass, som jag gjorde

Men nu har jag grindat ihop 950 vBucks mha season 2 pass så jag kommer kunna köpa season 3 gratis vilket är nice.

Medlem

Gillar verkligen detta spel! Lätt att komma igång, men ändå med ett väldigt högt skill-tak. Enligt mig mer så än PUBG. Shots fired!

Jag tycker att Epic sköter sig föredömligt. Lyssnar på kritik och ideér, bra kommunikation med spelarna och en väldigt bra takt på patchar och uppdateringar.

Fuskandet verkar de i princip fått bort helt också.

Gen
Medlem

@Schluug: Jag håller med. Ibland får jag för mig att köra en liten snabb match då och då utan att behöva investera en seriös stund bara för att ta sig igenom en match.

Medlem

Kör bara gratis och behöver inte byta utseende.

1
Skriv svar